Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב משלמה סיקסט, פעולה הגיונית או עדיף להתרחק?


KorenAmir

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, אשמח לשמוע חוות דעת על החברה, קיבלתי אצלם הצעה לסיאט אטקה 21, לאחר ליסינג, ראיתי ביקורות לא מחמיאות אך מאוד ישנות, אשמח לשמוע חוויות קניה ולאחר רכישה אצלם, מה אתם אומרים? אחורה פנה או שאפשר לסמוך עליהם?

תודה רבה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לסמוך על אף אחד ,

צריך לבדוק כל רכב, לגבי התאונות, ביצוע טיפולים בזמן, תקינות הגיר ( נקודה חלשה של הדגם), להשוות מול חברות ליסינג אחרות ( אלדן, אוויס, אלבר וכו..), לבדוק מחירון משוקלל ( כולל הורדה של ליסינג  - הם כולם נוטים לא להוריד את זה מהמחיר). ליסינג "נהג יחיד" זה רק עם הצגת אישור כתוב של קצין הרכב.

צריך להתמקח, לדרוש תיקון לקויים שמתגלים בבדיקה, לא לסמוך על הבדיקה שהם מציגים.

  • אהבתי 5

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלמה יש מערך מוסכים/שרות משלו ולא בהכרח מעביר מכוניות למוסכי יבואן. בדוק איתם לפני הכל שהרכב אכן טופל במוסכי יבואן ובאיזה ובקש לקבל פירוט טיפולים ממוסך היבואן ולא מה שהסוכן מדפיס לך.( אל תאמין לאיש הכירות שיאמר לך שזה אותו הדבר) 

מעבר לכך, קח את הרכב לבדיקה שלך ומטעמך! ולא לאן שהם יפנו אותך אלא לאן שאתה תבחר. 

בסך הכל יתכן וימצא שהרכב ראוי והמחיר המוצע לך מתאים למצבו. 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אני לקוח שלהם , יש לי ליסינג שלהם מספר שנים , הם מטפלים תמיד ברכב ותמיד שיש בעיה הם מטפלים. כנראה שגם הרכב שלך מטופל במסוך בהתאם להוראות יצרן. בלי קשר כל רכב שהייתי קונה הייתי לוקח למכון בדיקה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, vladclar כתב:

אי אפשר לסמוך על אף אחד ,

צריך לבדוק כל רכב, לגבי התאונות, ביצוע טיפולים בזמן, תקינות הגיר ( נקודה חלשה של הדגם), להשוות מול חברות ליסינג אחרות ( אלדן, אוויס, אלבר וכו..), לבדוק מחירון משוקלל ( כולל הורדה של ליסינג  - הם כולם נוטים לא להוריד את זה מהמחיר). ליסינג "נהג יחיד" זה רק עם הצגת אישור כתוב של קצין הרכב.

צריך להתמקח, לדרוש תיקון לקויים שמתגלים בבדיקה, לא לסמוך על הבדיקה שהם מציגים.

אם הם לא מורידים על הליסינג, מה היתרון בלקנות מהם? כשהשואל ירצה למכור את הרכב, הוא יהיה חייב להוריד במחיר של רכב שהיה בליסינג.

 

לפני 18 שעות, zaf כתב:

לשלמה יש מערך מוסכים/שרות משלו ולא בהכרח מעביר מכוניות למוסכי יבואן.

 

יש לי רכב ליסינג שלהם.
הטיפולים מתבצעים במוסך קטן שיש להם הסכם איתו, לא במוסך יבואן.
עד עכשיו אין לי תלונות על השירות שלהם, אבל זה לא טיפול במוסך יבואן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך מורשה יבואן שאני מכיר קצת מקרוב, יש משטחים של חלפים ומיכלי שמן שסופקו על ידי חברת הליסינג.

בא נאמר שזה לא תוצרת mann mahle או שמנים של מותג ידוע. אבל ככל הנראה על פי ההסכם עם משרד הביטחון, חברת הליסינג חייבת לטפל במוסכי היבואן. 

תבינו לבד. 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ניסיון עם שלמה סיקסט, אבל בשנים האחרונות הבנים שלי רכשו שלושה רכבים יוצאי ליסינג.

 

לרכישה במגרש ליסינג יש כמה יתרונות וכמה חסרונות..

 

יתרונות:

 

מבחר רכבים במגרש אחד (ובדרך כלל כמה - מגרשי הליסינג של חברות רבות נוטים להיות מרוכזים באזור אחד, כך שמדובר בעבודת רגליים ולא נהיגה ממגרש למגרש).

 

תיעוד של היסטוריית הרכב, החברות נותנות טופסי גילוי נאות ובירוט טיפוים.

 

לעתים אפשר לקבל מימון נוח, עניין נקודתי מאוד שמצריך בירור והשוואה למקורות מימון אחרים, אם יש צורך.

 

חסרונות:

 

בדרך כלל רכבים עם נסועה גבוהה, 25,000 ק"מ בשנה ויותר (יש יצאים מהכלל, בדרך כלל נמכרים ליודעי ח"ן).

 

המחיר בדרך כלל אינו משקלל את עבר הליסינג. עם זאת ניתן להמתיק מעט את הגלולה עם הטבות כמו החלפת צמיגים (אם מציעים לך סיני לבקש לקבל זיכוי ולהחליף לבד בצמיגים ראויים), מצבר וכו'. ואם תחייך יפה תקבל גם עץ ריח.

 

כמובן שכל רכב מצריך בחינה קפדנית על ידי הרוכש,  כולל בדיקה במכון על ידו.

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, AmosC כתב:

אם הם לא מורידים על הליסינג, מה היתרון בלקנות מהם? כשהשואל ירצה למכור את הרכב, הוא יהיה חייב להוריד במחיר של רכב שהיה בליסינג.

 

מספרים ללקוחות על השבחה, אחריות, לפעמים  נותנים אפשרות מימון בתנאים יחסית טובים.

כמעט על כל רכב אומרים שזה ליסינג נהג יחיד .

בגדול, לקנות מליסינג בלי הורדה במחיר על סעיף ליסינג זה מהלך לא משתלם בהחלט.

אבל הכל כאן  זה "שוק", ניתן וצריך להתמקח.

נציג מכירות יודע , מה  ריצפת המחיר אליה ניתן לרדת בכל רכב שמופיע אצלו במחשב.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש יונדאי טוסון שנת 2018 שקניתי אצלם כבר לפני שלוש שנים. הוא היה בזמנו עם 50k ק"מ, לקחתי אותו לבדיקה משלי והוא יצא טוב.

 

היו כמה דברים קטנים שבמעמד הקניה הבטיחו להחליף ובסוף לא עשו.

 

האוטו בסך הכל סבבה ולא עשה בעיות מיוחדות עד היום, אבל זה הסיפור האישי שלי, לא יודע איך זה עם אחרים.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 20 שעות, zaf כתב:

במוסך מורשה יבואן שאני מכיר קצת מקרוב, יש משטחים של חלפים ומיכלי שמן שסופקו על ידי חברת הליסינג.

בא נאמר שזה לא תוצרת mann mahle או שמנים של מותג ידוע. אבל ככל הנראה על פי ההסכם עם משרד הביטחון, חברת הליסינג חייבת לטפל במוסכי היבואן. 

תבינו לבד. 

זה עקרונית נכון, אבל האם הם לא תוקעים לעצמם "גול עצמי", אם הם משתמשים בחלפים ונוזלים לא איכותיים?

למשל, הם עלולים לשים שמן ופילטר לא טובים, ואחרי כמה חודשים יילך המנוע וכל הנזק עליהם.

 

ככה שהם לוקחים פה סיכון.

 

אני מעריך שהם "משחקים" בסיכונים האלה -

קונים חלפים ונוזלים תחליפיים מחו"ל ,ובמחיר הרבה יותר זול מהיבואן הרשמי. 

בד"כ אין להם בעיות עם זה, אבל לפעמים הם קונים משהו לא טוב, נופלים וסופגים הפסדים כתוצאה מתקלות יקרות. 

למשל במקרה של פיז'ו בליסינג/שכירות, כנראה ישתמשו אפילו בחלקים ונוזלים מקוריים, מאשר רכבים של טויוטה בליסינג/שכירות.

 

חוץ מזה, ייתכן שכשהרכב-ליסינג מגיע לסוף התקופה, אז הם עלולים להזניח, מתוך הנחה שימכרו מהר ומי שיקנה יטפל בו כמו שצריך.

 

אז כמובן, אפילו אם החברה אומרת שלא צריך,

מי שקונה, מיד אחרי הקנייה, מומלץ שיעשה "יישור קו", יילך למוסך שהוא סומך עליו, ויטפל שוב ברכב לפי הוראות היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, ntd כתב:

זה עקרונית נכון, אבל האם הם לא תוקעים לעצמם "גול עצמי", אם הם משתמשים בחלפים ונוזלים לא איכותיים?

 

 

אני מניח שזה ניהול סיכונים של "מספרים גדולים", בדומה לזה שהם לא עושים ביטוח מקיף על הרכבים שלהם. 

ובלי קשר, אני בטוח שיש להם הסכמים כאלה ואחרים עם היבואנים, שמכסה סיכון של מנוע/גיר מתפגרים ב-3 שנים הראשונות, גם אם מטפלים בחלפים סיניים. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי צרפתיות, במקרה שאני מכיר זה קונצרן vag. 

לכן מומלץ בכל קניית רכב מליסינג לבצע יישור קו מלא כולל החלפת כל הנוזלים והפילטרים לפי הוראת יצרן.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.3.2025 בשעה 00:08, KorenAmir כתב:

אשמח לשמוע חוויות קניה ולאחר רכישה אצלם

 

אני קניתי לאחותי לפני כמה חודשים I20 (מליסינג).

זה מאוד נוח - קובעים לראות את האוטו ביום שישי, באים רואים את האוטו, טופס בדיקה, סיבוב, אפשר לקחת למכון בדיקה (מה שלא עשיתי ואין פה המלצה לעשות כך).

אחר כך חוזרים למשרד, עושים ביטוח ותוספת לאחריות שנה שניה.

היה אמור להיות גם טרייד על האוטו הישן אבל לא הסתדרנו על המחיר אז לא.

יוצאים מהמשרד אחרי שעה כבר עם האוטו.

כל הטיפולים אצלם, יש אפליקציה וזה מאוד נוח למי שלא רוצה/יודע להתעסק עם זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, baer כתב:

לא עשיתי ואין פה המלצה לעשות כך

למה לא?

הטופס הוא בדיקה מטעמם, אתה מאמין לכל מה שהם כותבים?

בהחלט יכול להיות שהרכב תקין וללא בעיות (כרגע). מה שיתגלה חלילה בעוד כמה חודשים יהיה כבר משהו אחר.

 

לפני 5 דקות, baer כתב:

כל הטיפולים אצלם,

אצל מי? 
למה לא במורשה יבואן למשל? מה יתגלה אם תיגש לאחד כזה?

לפני 7 דקות, baer כתב:

זה מאוד נוח למי שלא רוצה/יודע להתעסק עם זה

אכן, מסכים בהחלט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zaf כתב:

למה לא?

 

כי אז מישהו יקפוץ וישאל למה לא.. וברצינות כן התייחסתי לטופס בחשדנות ועשיתי בדיקות משלי + סיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...