Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד פעם עדכון לA4?

מה נסגר באודי? כל שנה עדכון? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד פעם עדכון לA4?

מה נסגר באודי? כל שנה עדכון? :roll:

למה לא... יש להם מספיק כסף בשביל זה ובכלל היא נראית יותר טוב מהנוכחית.
פורסם

הם יציגו את ה"מתיחה" באמצע החיים של המכונית, בערך בשנה השלישית לקיומה..אני לא רואה

דברים מהותים מלבד שינוי הפנסים הזוועתים...אם היא תיצא כמו בהדמיה אז השינוי לטובה..

1.8T 8)

פורסם

לפי דעתי צריך להוציא חוק שאסור לסאנג יאנג להוציא רכבים.

 

נשים בהריון או אנשים רגישים פשוט יכולים להתעוור כשהם רואים את המכוניות שלהם...

שחר.

פורסם

מתן, בעמוד 123 פירסמת תמונות של ה Nissan Skyline GT-R

יכול להיות שאני טועה, אבל לא התבלבלת?

הרכב שבתמונות זאת לא אינפיניטי?

הוא דומה לאיפיניטי וגם נושא את הסמל של איפיניטי.

פורסם

למרות הסמל המזכיר נורא אינפיניטי.

 

זאת בכל זאת סאוג-יאנג משתי סיבות:

1. הרכב SsangYong Actyon קיים ולכן הגיוני שאותו הדגם רק עם ספורט בסוף יהיה גם סאונג יאנג.

2. קשה לי להאמין שאינפיניטי תיצר כזה יצור מכוער!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לאון, לא יודע איך לא שמת לב, אבל זה יצא מצחיק.

 

ממש אבל ממש לא דיברתי על הסאנג יונג.

 

אם תקרא את ההודעה שלי שוב, אתה תיראה שאני מדבר על ה"ניסאן" בעמוד 123.

 

:smile:

פורסם

אם היית ממשיך לקרוא אחרי זה אז כנראה לא היית צריך בכלל לשאול:

 

אתה בטוח שהחבר'ה לא התבלבלו וזו איזו אינפינטי חדשה?

אם זו המחליפה של הסקייליין, המצב רע מאוד, זו סתם CTS שהשמינה טיפה.

זאת G35 שעברה כמה שינויים! מה היא קשורה לסקיילין? נראה לי יש לך טעות!
זה שמבחוץ היא נראית כמו G35 זה לא אומר שמתחת לעור היא באמת G35...
לפעמים יצרנים משתמשים במעטפת של רכבים שנמכרים על שדלה ומכלולים של רכבים חדשים

שלא רוצים לחשוף..ככה הם חוסכים לעצמם את כל עניין ההסוואות המטופשות (ראה ערך ב.מ.וו,אאודי

מרצדב כו'..) לאורך זמן ממושך ורק כשהרכב מאוזן ומוכן לדעתם הם מלבישים את הבודי היעודי, מריצים

אותו קצת..ויאללה למכור!

עידו.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
לאון, לא יודע איך לא שמת לב, אבל זה יצא מצחיק.

 

ממש אבל ממש לא דיברתי על הסאנג יונג.

 

אם תקרא את ההודעה שלי שוב, אתה תיראה שאני מדבר על ה"ניסאן" בעמוד 123.

 

:smile:

אני חייב להפסיק להגיב בשעה 1 וחצי בלילה!

:-)

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

עידו, קראתי את כל ההודעות שציטטת לפני שהגבתי.

 

באף אחת מהן אין משהו ודאי,אלא השערות.

 

ובקשר להודעה של מתן האחרונה, שבה הוא מסביר שלפעמים יצרנים משתמשים במכלולים של רכבים אחרים, הייתי בטוח שהוא מדבר על רכב אחר.

ובכלל, זה לא ניראה לי מוזר, שלשם הסוואה, ניסאן ישתמשו בבודי של אינפיניטי.

פורסם

אבל אינפיניטי זו חטיבה של ניסאן :smile:

 

עידו.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...