Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, סולל הדרך כתב:

כמו ההבדל בין סיטרואן c1 פזו 107 טויוטה... ההבדל כתוצאה של מיתוג

היות ומיצובישי זה יפני קח את המחיר של הרנו ותוסיף 5 אחוז או שהמחיר יהיה זהה והרנו ברמת גימור גבוה יותר... זה הניחוש שלי

אתה מתייחס לשאלה שלי אם הasx החדש 2025 זהה לרנו קפצור? הבעיה מבחינתי שהאמינות היפנית תהפוך לאמינות הגרועה של הצרפתית....לא בא בחשבון מבחינתי

פורסם

אין לי כדור בדולח לחזות אמינות 

כנראה שלרמת אמינות מיצובישי יפן היא לא תשתווה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 12 שעות, eranratzon כתב:

אתה מתייחס לשאלה שלי אם הasx החדש 2025 זהה לרנו קפצור? הבעיה מבחינתי שהאמינות היפנית תהפוך לאמינות הגרועה של הצרפתית....לא בא בחשבון מבחינתי

ASX מזכיר לי את הסובארו DL של פעם , טכנולוגית לא רחוק מאוד משם.

רכב מיושן , לא נוח, רועש וצרכן דלקן , יש אלטרנטיבות טובות הרבה יותר אבל לא במחיר שלו.

עדיף לטעמי רכב משומש מודרני מאשר חדש אבל מיושן.

 

פורסם

אנשים אוהבים לזרוק סטיגמות

למען הסר ספק אני לא הייתי קונה ASX חדשה

וגילוי נאות אני מחזיק אחת 2018 וחושב שכמשומשת היא תמורה טובה לכסף.

דווקא בגלל הגיר הרציף היא יחסית חסכונית ביחס ל 2.0 אטמוספריות אחרות... אני בנהיגה בין עירונית שחלקה זורמת וחלקה פקוקה בעיקר בערב, עושה מעל ל 1:12 במשאבה. לא נורא

מיושנת? מה זה אומר? הנדסת אנוש פשוטה וטובה, הכפתורים במקום. אין הפתעות

הרכב מאודדדדד אמין! נכון יש תביעה ייצוגית על המצלמה. אם הרכב אחרי שנת יצור 21 או שהמצלמה כבר הוחלפה אז כנראה שהבעיה נפתרה.

האמת היא שהוא די נוח, לא ברמת סיטרואן אבל כן מכוייל לצד היותר רך. 

הוא לא מהנה לנהיגה,  הוא סובל מבידוד רעשים גרוע ועדיין למי שמחפש רכב גבוה, אמין מאוד, עם ביטוח זול! הוא אחלה אופציה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני הייתי מכוון לדגם שלפני מתיחת הפנים.

נהגתי על שניהם, הדגם הישן יותר גבוה יותר + הגיר הרציף הרבה יותר חד.

במתיחת הפנים החליפו את הגיר הרציף לגרסא יותר חדשה עם שליטה ההילוכים אבל הוא מרגיש מאוד אנמי לעומת הישן.

פורסם
לפני 28 דקות, סולל הדרך כתב:

האמת היא שהוא די נוח, לא ברמת סיטרואן אבל כן מכוייל לצד היותר רך. 

אני חושב שהASX הוכתר אצלי כרכב הכי לא נוח שנהגתי בו בשנים האחרונות. 

המושב חסר כל תמיכה והגוף פשוט מחליק עליו תוך כדי נהיגה. 

אני לא סגור אם נהגנו על אותו רכב אבל לי המתלים הרגישו נוקשים. 

לכל אלו מצטרף רעש כביש מוגזם ותחושה זולה. 

לקח לי פחות משעה לחייג בזעם לחברת הליסינג שישלחו חליפי לחליפי.

אחרי הרבה רעש החליפו לסיטרואן, עולם אחר.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

אני מבלה כמעט שעתיים כל יום על הכביש ולא מרגיש שהרכב לא נוח.
יש כאלה שמעדיפים את תחושת הזול על הכביש מתחושת היוקרה והנוחות על הגרר בדרך למוסך גבע.

אבל כנראה שזה רק אני.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • מצחיק 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 43 דקות, Qsz111 כתב:

אני הייתי מכוון לדגם שלפני מתיחת הפנים.

נהגתי על שניהם, הדגם הישן יותר גבוה יותר + הגיר הרציף הרבה יותר חד.

במתיחת הפנים החליפו את הגיר הרציף לגרסא יותר חדשה עם שליטה ההילוכים אבל הוא מרגיש מאוד אנמי לעומת הישן.

להזכירך, היו לי את שניהם. אחת מהם עדיין אצלי.

 

ומה שאתה מתאר, זה בדיוק הפוך.

בדגמי של עד סוף 2019 , אתה לא מרגיש את החלוקה הווירטואלית של ההילוכים בגיר. 

כלומר בלחיצה הגונה על הגז, מד הטורים נתקע באיזור ה-5000+ ונשאר שם, כל עוד לא מורידים קצת את הרגל מהגז .

ב-2020 ומעלה זה מתנהג קצת אחרת.

לחיצה חזקה, הטורים עולים, יחס העברה משתנה, כביכול הילוך מתחלף ואז הם עולים שוב וכך הלאה...

כלומר, זה מדמה העברת הילוכים פלנטארית. פחות או יותר כן ?

הרכבים לא היו מספיק זמן אצלך ולכן, החלטת לכתוב מהר את מה שרשמת...

לפני 49 דקות, daniel204 כתב:

אני חושב שהASX הוכתר אצלי כרכב הכי לא נוח שנהגתי בו בשנים האחרונות. 

המושב חסר כל תמיכה והגוף פשוט מחליק עליו תוך כדי נהיגה. 

אני לא סגור אם נהגנו על אותו רכב אבל לי המתלים הרגישו נוקשים. 

לכל אלו מצטרף רעש כביש מוגזם ותחושה זולה. 

לקח לי פחות משעה לחייג בזעם לחברת הליסינג שישלחו חליפי לחליפי.

אחרי הרבה רעש החליפו לסיטרואן, עולם אחר.

"עולם אחר" בתור ליסינג כן.

תקנה אותה באופן פרטי ואז תתחיל לקלל את הרגע שהתחלת את הרומן .

פורסם
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

אני מבלה כמעט שעתיים כל יום על הכביש ולא מרגיש שהרכב לא נוח.
יש כאלה שמעדיפים את תחושת הזול על הכביש מתחושת היוקרה והנוחות על הגרר בדרך למוסך גבע.

אבל כנראה שזה רק אני.

תודה לאל החזקתי במהלך השנים טויוטות/הונדות/ 2 יונדאי ולא מעט קיות אף אחת מהן לא עלתה על גרר והתחושה הייתה עדיפה על הasx גם ברכבים של לפני עשור+.

 

לפני 4 שעות, yossiaviel כתב:

 

"עולם אחר" בתור ליסינג כן.

תקנה אותה באופן פרטי ואז תתחיל לקלל את הרגע שהתחלת את הרומן .

מסכים שנכון להיצע היום לא ארכוש רכב צרפתי אבל יש הרבה בין לבין בנוחות ועם אמינות עדיפה על המיצובישי.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 25 דקות, daniel204 כתב:

תודה לאל החזקתי במהלך השנים טויוטות/הונדות/ 2 יונדאי ולא מעט קיות אף אחת מהן לא עלתה על גרר והתחושה הייתה עדיפה על הasx גם ברכבים של לפני עשור+

ההשוואה היתה לרכב הצרפתי 

 

גם אלו שציינת לא חפות מבעיות

ביטוח יקר? מחירון גבוה? תקלות סידרתיות?

גם אני הייתי שמח לנסוע על מאזדה cx5 זה פשוט היה עולה לי יותר.

אז כ vfm לכלי תחבורה בסיסי ה ASX אחלה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כתבתי שהasx לא נוחה ביחס לכל רכב שנהגתי עליו בשנים האחרונות, לשמחתי פיצו אותי בסיטרואן על העוגמת נפש שעברתי. 

יש עוד רכבים חוץ מהרשימה המצומצת שדובר עליה פה. 

מאזדה cx30, סוזוקי קרוסאובר ועוד. 

 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...