Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף 2004 TDI - מים יורדים ללא סימנים של נזילה


VW Vento 1994

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,
אשמח לקבל יעוץ והכוונה.
מדובר בפולקסווגן גולף 2004 מנוע 1.9TDI ידני.
הרכב נוסע מעולה,לא מתחמם ואין שום נורת תקלה (נסרק גם על ידי מחשב)
הרכב עמד כמה ימים ובבוקר על מנוע קר,בדקתי שמן ומים בנוהל אצלי לפני כל נסיעה ארוכה.
כאשר פתחתי את הפקק של המיכל עיבוי,נשמע ''טססס'' וגירגור,לאחרמכן המים ירדו במיכל כמעט עד הסוף,ממש מתחת לחיישן במיכל.
בדקתי כמה וכמה פעמים,לא מזהה נזילה .
חשוב לציין שעד שהפקק נפתח כמות המים הייתה תקינה .

אשמח לשמוע את דעתכם

עריכה אחרונה על ידי VW Vento 1994

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יש לך נזילה מהאינטרקולר וזה נכנס למנוע תבדוק בשמן (בפתח מילוי) אם נראה שיש שם גושים 

ואם כן כדאי מאוד לטפל לפני שהולך מנוע.(מניסיון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, נתן מירושלים כתב:

אולי יש לך נזילה מהאינטרקולר וזה נכנס למנוע תבדוק בשמן (בפתח מילוי) אם נראה שיש שם גושים 

ואם כן כדאי מאוד לטפל לפני שהולך מנוע.(מניסיון)

בדקתי שוב,אין סימנים של מים או גושים..על הפקק.
הצצתי גם פנימה דרך הפתח מילוי עם פנס,הכל נראה נקי.
זה קורה רק כשפותחים את הפקק של המיכל עיבוי,ברגע שאני ממלא ונוסע..כמות המים תקינה

עריכה אחרונה על ידי VW Vento 1994

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 28.10.2024 בשעה 21:17, נתן מירושלים כתב:

ואם אתה מניע ולא ממלא?

תבדוק אם האוטו מתחמם אם אתה לא ממלא מים לא יכולים להעלם סתם הם יורדים לאיפשהו. 

סליחה על הדיליי בתגובה,חזרתי לתקופה קצרה למילואים ועכשיו סיימתי עד הפעם הבאה מה שנקרא חח.

הרכב לא מתחמם,הוספתי מים ,סגרתי פקק והרכב נוסע פיקס .
היום פתחתי את הפקק שוב,על מנוע קר,המים שוב ירדו,מילאתי והמתנתי עם פקק פתוח לראות אם יש בועות,מים שעולים או כל סימפטום אחר...אחרי 10-15 דקות סגרתי לא זיהיתי כלום וסגרתי את הפקק,עלית לרכב ונדלקה נורה של חוסר מים.
בדקתי שוב מתחת ובצדדים,לא מזהה שום נזילה וגם אין ריח של מים שמתאדים..
בדקתי פקק שמן,נקי.
הצצתי פנימה דרך הפתח מילוי שמן,גם שם נקי (כהה כמו כל דיזל)
מד שמן תקין ואין סימנים של מים בשמן או שמן במים.
דבר אחד ששמתי לב אליו,כשפתחתי את הפקק (מנוע קר) והנעתי את הרכב,היה טיפה קצף לבן שמהר מאוד נעלם. כמות קטנה לבנה כמו קצף של סבון.

אשמח לשמוע כיוונים,כמובן אגש למוסך הבעיה שברכבים האלה לרוב ''מערבבים'' עוד לפני שמבינים מה התקלה,בגלל השנתון נוח לקבוע שמדובר בראש מנוע למרות שיכולות להיות עוד סיבות.
תקנו אותי אם אני טועה,אם הראש הלך,לא הגיוני שהמים נעלמים רק כשפותחים את הפקק של מיכל העיבוי.

אין עשן או ריח מהאגזוז

עריכה אחרונה על ידי VW Vento 1994

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, yairw כתב:

אצלי איבוד מים ללא שום סימן היה בסוף פקק מיכל עודפים תקול,

המים התאדו ולא השאירו סימן

לכל מקרה הזמנתי פקק מקורי בשבוע הבא אקבל...
זה פחות או יותר בין הדברים הראשונים שחשבתי עליהם...השאלה האם זה מה שיכול לגרום לכך שהמים יורדים כשפותחים את הפקק? זה ברמה של אני פותח את הפקק על מנוע קר,יש מן גירגור והמים יורדים מתחת מול העניים עד קו החיישן במיכל עיבוי,קצת מתחתיו.

איזה רכב יש לך?
כל כמה זמן המים היו יורדים? האם היה קורה משהו כשפתחת את הפקק ?

 

עריכה אחרונה על ידי VW Vento 1994

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:
לאחר נסיעה של חצי שעה,הגעתי לחניה של הבית,וראיתי שיש נזילה של מים שיוצאת בחלקו הימני קדמי של הרכב (צד נוסע),מד הטמפרטורה על החצי כמו שצריך,הרכב לפחות לפי הלוח שעונים לא התחמם.
פתחתי מכסה מנוע וגיליתי שיש מים שיוצאים איפשהו מתחת למיכל עיבוי בנוסף,ראיתי שיש זרימה קלה של מים מכיוון האינטרקולר .
המים לא רתחו אבל היום מעל קו החצי במיכל עיבוי.
חיכיתי כמה דקות,בדקתי שוב את המד שמן והפקק מילוי,אין סימנים של בוצה.
פתחתי את הפקק מיכל עיבוי,המים נראים נקיים ללא שמן.

כמה דברים שגיליתי לאחר שיחה עם הבעלים הקודמים...
א. הפקק של המיכל הוחלף,לא ברור של איזה חברה אבל הוא לא מקורי
ב. המיכל עיבוי הוחלף עלה כ70ש''ח לא ברור של איזה חברה (במחיר כזה אני בספק שמדובר במשהו איכותי).

מומחים יקרים,
האם מיכל עיבוי ופקק לא תקין יכולים לגרום לסימפטומים כאלה או שעליי להכין את הארנק לראש מנוע?

  • מעניין 1

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, חולגי כתב:

למה אתה חושב שזה ראש מנוע אם ראית נזילה חיצונית ?

יש לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה.

ביום ראשון אגש למוסך ואעדכן במידה ויהיה רלוונטי למישהו.
בגדול אם תקרא את כל השרשור,תבין למה אני דואג לגבי הראש,לא הייתה נזילה בהתחלה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, VW Vento 1994 כתב:

ביום ראשון אגש למוסך ואעדכן במידה ויהיה רלוונטי למישהו.
בגדול אם תקרא את כל השרשור,תבין למה אני דואג לגבי הראש,לא הייתה נזילה בהתחלה.

השאלה אם לא הייתה נזילה או שלא שמת לב, כי אם כן מה קרה עכשיו שיש נזילה. (אלא אם כן נתקעת במשהו?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.11.2024 בשעה 21:49, נתן מירושלים כתב:

השאלה אם לא הייתה נזילה או שלא שמת לב, כי אם כן מה קרה עכשיו שיש נזילה. (אלא אם כן נתקעת במשהו?)

קשה לי להאמין שלא שמתי לב אבל אני גם לא יכול לפסול את האפשרות הזאת.
ולא,לא נתקעתי בכלום.
קיבלתי המלצה למכונאי באיזור שלי,מחכה שיחזור מחופשה ואעדכן 

  • אהבתי 1

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...