Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rally raid - תמונות חמות הישר מיום הפרולוג !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמונות יפייפיות.

נדב, היכן אתה רואה באגי בלי אמצעי בטיחות בסיסיים ?

 

דניאל.

תמונה מספר 125 באינדקס החמישי, הבאגי המצולמת חסרה מושב בטיחות ואפילו אין לה שום דיפון על הברזלים של השלדה ליד הנהג איפה שהוא יכול לפגוע בהם במידה וקורה משהו (מוטות פלדה חשופים = עצמות שבורות).

כמו כן, בהעדרו של מושב מירוצים גם הרתמה לא ממש שווה משהו, הסיכויים של הנהג לפרוץ את דרכו בין הרתמות גבוהים מאוד ואז יגיע הרגע שהוא ייתחרט על העובדה שהוא נוהג עם קסדת חצי כי הפרצוף שלו ייתמלא בהגה (הרבה אנשים זקוקים לאפים, לסתות ושיניים אחרי מפגשים כאלה...).

 

בקיצור, הרי לך בחור שלא ממש מודע לסיכון של נסיעה ללא ציוד בטיחות למירוצים וחבל שאף אחד לא עוצר אותו מלהתחרות ונותן לו רשימת קניות שהוא חייב להתקין לפני המירוץ הבא.

 

התמונות אגב, כמו שאמרו קודמיי - מעולות! :-)

 

מוטי.

פורסם

מוטי סליחה ,לא שמתי לב לשאלתך,

יש בדיקות טכניות ,אפילו צילמנו אותם מבוצעות בתמונה 14 ,בשלב זה המשתתפים מקבלים הערות ,ומחוייבים לתקן אותם לתחרות הבאה,גם אנחנו בתחרות הקודמת קיבלנו הערות שכבר תוקנו בתחרות הנוכחית

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

×
×
  • תוכן חדש...