Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)


יש לי נסיון נהיגה ארוך שנים.
וגם עבר ללא תאונות וללא תביעות.
אמממה הבעלות רכב על שם אחותי.
 אומרים בביטוח שכדי לשלם מחיר הוגן
אני צריך להמשיך עם בעלות רכב של אחותי למשך 3 שנים.
אם אני מעביר בעלות על שמי אז אין לי הסטוריה של 3 שנים תקינות.
רציתי לעזור לאחותי פחות להתעסק עם הנושא.
לא הצלחתי להבין איך אחד קשור לשני.....  ~@$&*()

(( בעלות רכב VS הסטוריה שלי ...... ))

איך יוצאים מהפלונטר הזה וקונים או מעבירים רכב על שמי ומשלמים ביטוח במחיר הוגן ?
 

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם
בתאריך 4.4.2024 בשעה 17:50, o_prime כתב:

רשום את הביטוח על שמך ושם אחותך.

 

נאמר לי באמת לעשות את זה לגבי בעלות רכב. 

 

מתי יהיה ניתן לי לעשות בעלות רק על שמי ולקבל מחיר ביטוח הוגן?  אחרי שלוש שנים? 

פורסם

הוספת שם נוסף לרישיון הרכב כרוכה בתוספת יד, אלא אם מדובר בבן/בת זוג. זו פגיעה בערך הרכב. ההנחה במחיר הביטוח מתחילה להצטבר אחרי שנה וגדלה בשתי פעימות, עד 3 שנים ללא תביעה.

יש מצבים בהם חברת הביטוח תכיר בנהיגה ברכב,שאינו בבעלותך, מצריץ בירור פרטני.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

הוספת שם נוסף לרישיון הרכב כרוכה בתוספת יד, אלא אם מדובר בבן/בת זוג. זו פגיעה בערך הרכב. ההנחה במחיר הביטוח מתחילה להצטבר אחרי שנה וגדלה בשתי פעימות, עד 3 שנים ללא תביעה.

יש מצבים בהם חברת הביטוח תכיר בנהיגה ברכב,שאינו בבעלותך, מצריץ בירור פרטני.

<< יש מצבים בהם חברת הביטוח תכיר בנהיגה ברכב,שאינו בבעלותך, מצריץ בירור פרטני

 

זה היה הכי טוב... 

 

לא כ"כ ברור הקשר בין בעלות הרכב והסטוריה ביטוחית נקיה.. 

פורסם

יש מדינות בהן הביטוח הוא אישי, של הנהג. בישראל הביטוח הוא של הרכב ובדרך כלל הפוליסה נרשמת על שם הבעלים, לעתים נוסף עוד מישהו. אבל מקובל, למשל, שילדים עד גיל 32 יכולים להנות מוותק ביטוחי על סמך ההיסטוריה הביטוחית של הרכב והצהרה של ההורים והילד. או הצהרה לגבי רכב ליסינג. זה לא חוק וכל חברת ביטוח רשאית לשקול את צעדיה בכל מקרה, אבל מדובר בעניין די שגרתי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...