Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב משנת 2004 ללא טסט שנתיים אני רוצה להוריד אותו מהכביש הבנתי שצריך לשלם שתי טסטים בשביל להוריד אותו .

יש דרך לא לשלם על זה ולהוריד אותו מהכביש בלי זה?

פורסם

כן - למצוא סוחר מורשה שיקנה את הרכב במצבו (הוא יכול להעביר בעלות ללא תשלום של האגרות)

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה לי שפעם מישהו כתב שאפשר לחכות שיהיה אספנות ואז משלמים פעם אחת אגרה של שלוש מאות ומשהו ש"ח, ומורידים אותו מהכביש.

פורסם

אין צורך ניתן לגשת למשרד הרישוי ולהוריד את הרכב מהכביש במצב הנוכחי ואין צורך לשלם את החובות

פורסם
לפני 7 דקות, Deutz912 כתב:

נראה לי שפעם מישהו כתב שאפשר לחכות שיהיה אספנות ואז משלמים פעם אחת אגרה של שלוש מאות ומשהו ש"ח, ומורידים אותו מהכביש.

 

לפני כשעה, של כתב:

אין צורך ניתן לגשת למשרד הרישוי ולהוריד את הרכב מהכביש במצב הנוכחי ואין צורך לשלם את החובות

 

זהו - שלא ( X 2)

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, zvit כתב:

כן - למצוא סוחר מורשה שיקנה את הרכב במצבו (הוא יכול להעביר בעלות ללא תשלום של האגרות)

מתוך סקרנות, מה הסוחר יעשה איתו?

אם ירצה להעביר טסט, הוא יצטרך לשלם את חוב האגרות, לא?

 

ואם ירצה להוריד מהכביש, גם יצטרך לשלם אני מניח.

 

 

 

 

פורסם

יש להם את שיטות העבודה שלהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

זהו - שלא ( X 2)

לא יודע אבל אני הלכתי לפני שנה בערך למשרד הרישוי והורדתי מהכביש 2 מוכניות שלא שילמו עליהם אגרות ולא אמרו לי שום דבר שצריך לשלם

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, של כתב:

הורדתי מהכביש 2 מוכניות שלא שילמו עליהם אגרות ולא אמרו לי שום דבר שצריך לשלם

+1

היה לי רכב שעמד בחצר 5 שנים. לא שולמו אגרות.

בשלב מסוים החלטתי שכבר אין לו תקומה ומכרתי לברזל.

התקשרתי למשרד הרישוי,

אמרו לי שאחרי שנתיים ללא תשלום אגרה הרכב 'מורד מהכביש' באופן אוטומטי

ואין צורך לבצע שום פעולה או תשלום כלשהו.

(הרכב הושבת בשנתו ה-20, ועמד כאמור עוד 5 שנים, עד 2018).

נמכר ללא לוחיות רישוי, ללא העברת בעלות רשמית, רק עם זכרון דברים שנכתב בו שזו גרוטאה לפירוק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם
לפני 27 דקות, BoazB11 כתב:

אמרו לי שאחרי שנתיים ללא תשלום אגרה הרכב 'מורד מהכביש' באופן אוטומטי

זה תופס רק לרכב מיושן זאת אומרת מעל 19 שנה.

 

וזה תהליך הפיך, ההורדה אייה לצמיתות, אפשר לעלות אותו לכביש חזרה. 

 

 

רכב לא מיושן, זאת אומרת עד 19 שמה לא מורד מהכביש אוטומטית גם או לא חידש טסט 10 שנים או יותר.

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, מנדי מעטוף כתב:

יש לי רכב משנת 2004 ללא טסט שנתיים אני רוצה להוריד אותו מהכביש הבנתי שצריך לשלם שתי טסטים בשביל להוריד אותו .

יש דרך לא לשלם על זה ולהוריד אותו מהכביש בלי זה?

ב2018 בערך חל שינוי בחוק, וכל החובות עוברים למרכז לגביית קנסות. לכן אין ללמוד ממקרים של חובות ישנים.

אפשר ללכת למשרד הרישוי ולבקש, אבל סיכוי נמוך שיעזור.

בנוסף יש תביעה ייצוגית שמתנהלת בנושא, אם כי לצערי בצורה חובבנית משהו.

פורסם

לא חל שינוי בחוק, החוק אף פעם לא פתר אף אחד מתשלום אגרת רישוי כל עוד רישיון רכב לא מוקפא.

 

פשוט החל מנקודה מסויימת (בערך 2018 כמו שאתה אומר) התחילו ליישם את החוק והפסיקו לוותר על תשלום אגרה למי שמבקש להוריד רכב מהכביש. 

 

אבל לפי התגובות פה אני רואה שזה עדיין לא אחיד.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

אמרו לי שאחרי שנתיים ללא תשלום אגרה הרכב 'מורד מהכביש' באופן אוטומטי

ואין צורך לבצע שום פעולה או תשלום כלשהו.

באותה הזדמנות שהייתי במשרד הרישוי הורדתי מהכביש רכב שהיה של אבא שלי שנת 94 שנמכר הרבה שנים קודם לפירוק והייתי צריך להוריד אותו מהכביש ושדיברתי איתם בטלפון הם אמרו לי שהרכב חסום הגעתי למשרד הרישוי אחרי שלא שולם אגרה מ 2008 והורידו לי מיד

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...