Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

 

התמונות מהמצלמה של הסמארטפון עולות אוטומטית לענן כבר עידנים. ברגע שיש לו קו אינטרנט מספיק חזק.

לא אוטומטי, צריך להגדיר את זה. אני באופן אישי לא מעוניין שהתמונות שלי יישלחו בצורה אוטומטית למקום חיצוני.

ברגע שאני גם מוריד אפליקציה ורואה שהיר מבקשת גישה למקומות שנראים חשודים אני מוחק לא משנה מה האפליקציה הזאת. משחק פשוט למשל לא צריך גישה לתמונות, הודעות לאנשי קשר שלי.

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

תמונות מהמצלמה של הסמארטפון עולות אוטומטית לענן כבר עידנים. ברגע שיש לו קו אינטרנט מספיק חזק

אני לא סומך מספיק על הטלפון הסיני שלי מאז שיש לי ילדים. אולי זה לא הכי רציונלי, אבל מה אכפת לי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מדבר על גוגל photos בלבד.

חיוני לי שכל התמונות יעלו לענן ויהיו זמינות לי, אחרת הייתי צריך סמארטפון עם זיכרון ענקי.

אין לי משחקים בטלפון וכמובן שלא נותן אוטומטית הרשאות לא הגיוניות לאפליקציות.

 

לגבי תיקון הפיקסל הישן, ברור שזה לא כלכלי אבל לא אקנה טלפון יקר וחדש לילדה שעלולה לשבור אותו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לא מבין... תשים עכשיו 500 ש״ח בשביל תיקון (שתקווה שיהיה טוב, כי כל החלפת מסך היא סיכון) בשביל שהמכשיר ייסחוב עוד כמה חודשים?

הרי עוד מעט גם הסוללה תנפח את נשמתה.

הפיקסל הזה מאוד עמיד (פלסטיק) המסך זול יחסית (LCD לא OLED), אבל עדיין... לא הייתי מצפה שייסחוב עוד הרבה זמן.

במוקדם או במאוחר היא תפרד מאיכות הצילום של הפיקסל, כך או כך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אני מבין נכון את הידיעה, בעדכון הבא של אנדרואיד 14 תתווסף האפשרות לדעת כמה הסוללה של מכשיר איבדה מהמצב הראשוני. נראה שבהתחלה זה יהיה זמין למכשירי פיקסל ובהמשך כנראה לעוד. 

 

https://www.forbes.com/sites/jaymcgregor/2023/12/23/google-is-giving-a-surprise-android-14-battery-boost-to-pixel-users/?sh=35b47b3f7925

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...