Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

לקראת החלפת ארבעת הצמיגים לסיאט אטקה. מתלבט בין goodyear asymmetric 5 לבין michelin primacy 4 לבין contisportcontact 5.

כרגע עם הגודייר asymmetric 5. אני די מרוצה מהם בעיקר מבחינת צריכת הדלק, אם כי לתחושתי האחיזה לא תמיד משהו וגם מרגיש לי שהם רועשים. 

נוסע די הרבה בשנה (סביב 50,000 ק"מ), לרוב נסיעות מנהליות, אך חשוב לי צמיגים איכותיים עם אחיזה טובה, צריכת דלק טובה ושקטים. שוקל הפעם ללכת על המישלן או על ה contisportcontact 5 במקום ללכת שוב על הגודייר. 

מידות: 215/50/R18 עומס ומהירות 92W

אין מגבלת תקציב כלשהי. 

אשמח לשמוע את דעתכם. 

פורסם (נערך)

בכמות הנסועה שלך, הפרימסי ללא ספק עדיף.

מדובר בצמיג נוחות מהשורה הראשונה.

 

תראה אם ניתן להשיג את גרסאת ה-4+.

אם יש במקרה בארץ קונטיננטל פרימיום קונטקט 7, אפשר לשקול אותו גם כמתמודד.

עריכה-כנראה לא זמינים עם קוד העומס והמהירות הנדרשים)

 

כמה ק"מ הצלחת לגרד מהגודייר הנוכחיים?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

 

לפני 2 דקות, Tom_22 כתב:

בכמות הנסועה שלך, הפרימסי ללא ספק עדיף.

מדובר בצמיג נוחות מהשורה הראשונה.

 

תראה אם ניתן להשיג את גרסאת ה-4+.

אם יש במקרה בארץ קונטיננטל פרימיום קונטקט 7, אפשר לשקול אותו גם כמתמודד.

 

כמה ק"מ הצלחת לגרד מהגודייר הנוכחיים?

כן, מדובר על ה 4 פלוס. עם הגודייר אני עושה סביב 70,000 ק"מ. 

עריכה אחרונה על ידי david1
  • אהבתי 1
פורסם

זה מכובד מאוד לצמיג בקטגוריה הזו, למרות שאני מניח שהרוב בבין עירוני ולא תחת מאמץ.

אם תחליט על הפרימסי, דווח עוד ~שנתיים כמה הוצאת ממנו ;) 

 

אגב לגודייר יש בעקרון אסימטריק 6 במידה הזו, אבל לא יודע אם זמין בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...