Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מורידים את הרכב מהכביש ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב ישן ללא טסטים

איך עלי להורידו מהכביש ולשלוח לברזל ?

טלפונית למשרד הרישוי ?

הרכב רשום על שמי

פורסם (נערך)

הנה קישור רישמי לאתר משרד הרישוי.

https://www.gov.il/he/service/request_to_cancel_vehicle_registration

 

האמת אני מופתע, מה פתאום לשלם אגרות רק כדי לקבל את הזכות להוריד רכב מהכביש?

אם זה היה להעלות בחזרה לכביש, אני מבין.

אבל להוריד?

 

הנה עוד סיבה לעשות הפקדת רישיון זה באמת כל כך פשוט וחינמי .

חוסך צרות כספים ובעיות בירוקרטיות (מצריך טיפה ראיה קדימה).

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, kompy כתב:

אם הרכב גילו מעל 19 שנים(רכב מיושן), סכום האגרות שתצטרך לשלם הוא שנתיים אחורה.

אין למדינה אינטרס לעודד הורדת כמה שיותר רכבים ישנים (גם פחות מ 19 שנים) מהכביש?

יתרום להורדת עומסי תנועה.

ככה רכב ללא רישיון, לא בטיחותי, לא יסע בכבישים.

 

או שאני עושה טעות, שאני מחפש היגיון במדיניות הזאת?

אז מה התוצאה של מדיניות כזאת, שיש מאות רכבים בלי אגרה בחצרות, בצידי הדרכים, ואולי אפילו על הדרכים. 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 23 דקות, IsraCar כתב:

או שאני עושה טעות, שאני מחפש היגיון במדיניות הזאת?

רכב מיושן שזה רכב מעל 19 שנה על הכביש, אחרי שנתיים ללא טסט מורד מהכביש אוטומטית במשרד הרישוי (ניתן להחזיר חזרה לכביש). אחרי שהוא מורד מהכביש אוטומטית, אין יותר צבירת חוב אגרות.

 

דוגמא. יש לך רכב מודל 1997.

היה לו טסט עד 2017. 

אחרי 2017 הפסקת להשתמש ברכב, העמדת אותו בגינה. 

שנתיים לאחרי מכן, ב 2019 משרד הרישוי הוריד אותו מהכביש בנוהל אוטומטי. 

 

אתה חייב אגרה רק מ 2017 עד 2019, אחרי זה לא נצברו אגרות. 

 

 

אם הפסקת להשתמש ברכב לפני שהוא הפך לרכב מיושן (19 שנה על הכביש) אז תחוייב על כל האגרות עבור התקופה לפני שהוא הפך למיושן, כיוון שרכב רגיל (לא מיושן) לא מובטל אוטומטית אחרי שנתיים ללא חידוש טסט אלא ממשיך לצבור אגרות. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם

האינטרס של המדינה הוא גביית חובות.

גם אם תיגש למשרד הרישוי לבצע הורדה בפועל, בעוד מס׳ שנים(אולי אפילו בשנה הזו או הבאה) תקבל מכתב דרישה מאת רשות הרישוי לתשלום האגרות שנצברו.

 

אם למדינה היה אינטרס להוריד את הרכבים המיושנים מהכביש, היא היתה ממשיכה בתכנית הגריטה אשר גוועה לה בתחילת העשור הקודם.

  • מבאס 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

צי הרכב בארץ מאוד צעיר אפילו בהשוואה למדינות הרבה יותר עשירות ומתקדמות באירופה. נדיר מאוד שמחזירים מכוניות מעל 20. 

3000 ש"ח שהיו מקבלים בתוכנית הגריטה זה לא סכום שיכול לקדם מישהו לקניית רכב מודרני באמת שמתחיל בכמה עשרות אלפי שקלים. 

 

זה רק גרם לכך שמחיר מינימום של רכב עם טסט עמד על 3000 ש"ח.

 

תוכנית הגריטה גם לא טיפלה בבעיות המכוניות הנטושות ללא רישוי בתוקף.

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...