Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שלום רב.

קראתי שבתחילת השנה יכנס לתוקף עוסק זעיר אני רוצה לעבוד מול לקוח מחו"ל כפרילנס האם בתחילת שנה הבאה זה יהיה יותר "קל"?

האם לא אצטרך דוח שנתי וכול מה שמסביב וזה יהיה יותר פשוט? ההכנסה לא תהיה גדולה לא תעבור את ה100K בשנה

תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אאלט, גם אם יכנס לתוקף, לא יפטור אותך מהגשת דוח שנתי.

ההבדל הוא שבמקום לאסוף קבלות על הוצאות, תוכל לבחור במסלול שבו מכירים לך ב20% מההכנסות, כהוצאות.

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 18 דקות, פינדר כתב:

אאלט, גם אם יכנס לתוקף, לא יפטור אותך מהגשת דוח שנתי.

ההבדל הוא שבמקום לאסוף קבלות על הוצאות, תוכל לבחור במסלול שבו מכירים לך ב20% מההכנסות, כהוצאות.

 

תודה רבה.

אם אני פותח השנה אז מעניין איך יהיה ניתן לעבור למסלול השני ידוע לך?

זה אומר שתמיד צריך להגיש דוח שנתי אותו דוח שצריך מול רואה חשבון? אז ההבדל היחידי זה רק שלא צריך לאסוף קבלות על הוצאות?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני לא מומחה בפרטים.

בעקרון אם לא צריך להזדכות על הוצאות לפי קבלות, הדו״ח השנתי אמור להיות פשוט יותר ואמור להיות קל יותר להגיש לבד, בלי רואה חשבון.

בכל מקרה, אם אתה פותח תיק עוסק פטור השנה, תהיה חיב להגיש את הדוח של 2023 לפי החוקים של השנה.

אם אתה יכול לדחות את פתיחת התיק לשנה הבאה, תחסוך לעצמתך כאב ראש של הגשת דו״ח עבור החצי שנה שנותרה ל2023.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אתה כבר יכול להגיש דו"ח מקוצר. 

החיסרון היחיד שלו הוא לא ניתן לקבל החזר מס, אז במידה ומגיע לך כזה תצטרך להגיש את הדו"ח הרגיל. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 8 שעות, פינדר כתב:

אני לא מומחה בפרטים.

בעקרון אם לא צריך להזדכות על הוצאות לפי קבלות, הדו״ח השנתי אמור להיות פשוט יותר ואמור להיות קל יותר להגיש לבד, בלי רואה חשבון.

בכל מקרה, אם אתה פותח תיק עוסק פטור השנה, תהיה חיב להגיש את הדוח של 2023 לפי החוקים של השנה.

אם אתה יכול לדחות את פתיחת התיק לשנה הבאה, תחסוך לעצמתך כאב ראש של הגשת דו״ח עבור החצי שנה שנותרה ל2023.

 

כן אני יכול לדחות את זה לא חתמתי עוד חוזה מולם :)

 דרך אגב,פניתי לרואת חשבון היא אמרה לי שמשנה הבאה לא אצטרך דוח שנתי אלא רק הצהרת הון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...