Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה 1.4 122כ"ס שנת 2014 עם תקלה P0303 00 [040] - Misfire Detected


ofir106
שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

הרכב שמור ומטופל בזמן, לאחרונה הוא רועד בסרק ולפעמים נחנק בנסיעה עד שממש צריך לעצור בצד ולכבות ולהניע מחדש ופתאום הכל תקין עד הפעם הבאה. 

קודי התקלה שעלו הסריקה הם:

P0303 00 [040] - Misfire Detected

Bank 1; System too Rich at Idle 
          P2188 00 [237] 

בבדיקה שעשינו החלפנו בין סלילי ההצתה של צילינדרים 1 ו-3 (כי התקלה בצילינדר מספר 3 ורציתי לראות אם התקלה עוברת לצילינדר 1) ואיפסתי את התקלה ויצאתי לסיבוב אך התקלה חזרה שוב בצילינדר מספר 3. החלפתי סליל הצתה חדש בצילינדר מספר 3 ושוב התקלה חזרה באותו הצילינדר.

הרכב לאחר טיפול גדול הכולל פילטרים (אוויר,מזגן,דלק,שמן) ושמן כמובן.

הרכב כעת על 78K ק"מ, פלאגים הוחלפו ב58K בצמפיון (אני יודע שכל 60K צריך להחליף). 

האם יש משהו שאני מפספס - יכול להיות שהפלאגים מתקלקלים לפני 60K ק"מ? 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה להצליב פלאגים. לא יזיק.

 

קח בחשבון שגם מזרק משתתף בהצתה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נשאר לך המזרק.

לאחותי היתה סקודה עם המנוע הזה, אצלה לזכרוני הוחלף המזרק במשומש

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בודד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • בדוק את הקומפרסיה בכל צילינדר ופרסם כאן את הנתונים.
  • פרסם נתונים על ה-Fuel trim (ראה סרטון מטה).
  • קח דגימה מהשמן שלך, האם יש לו ריח של דלק?
  • בצע בדיקה של הלחץ של ה-fuel rail (ראה סרטון מטה).

איך לבצע בדיקה של הלחץ של ה-fuel rail:

 

איך לקרוא Fuel trim:

 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

לאחר בדיקה עם vcds מתברר שהפרוטוקול הוא UDS ולכן לא הצלחתי לבדוק את המתח  שמקבל כל מזרק אך מנגד כן הצלחתי לבדוק את הלחץ לאחר כיבוי הרכב ואכן הוא עולה כלומר אין בריחה של לחץ מהמערכת(מזרק דולף).

כנראה אגש למוסך שבוע הבא, האם יש בדיקות נוספות שאתם ממליצים לפני?

 

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח דולף, אולי סתום.

הכי טוב לחבר מחשב

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...