Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכרתי דרך אפליקציה. סה"כ נחמד. בלי לדבר עם אף אחד, שעות פעילות גמישות, מכוניות פזורות ברחבי העיר.
יש גם חסרונות, בין השאר שזה חיוב יומי ולא שעתי, ועוד כמה דברים פחות מהותיים, אבל כאמור יש גם נקודות לחיוב.

 

לגבי דלק, מערכת השליטה מרחוק מודדת לפני ואחרי. הם מבקשים מאנשים למלא, אבל לא חובה:

  • אם לא ממלאים, ומחזירים עם פחות דלק ממה שהיה ביציאה, הם לכאורה מחייבים לפי צריכה בפועל (לטענתם לפי מחיר רגיל בתחנות, אבל חשוד שהם לא מפרסמים מפורשות מחיר).
  • אם ממלאים דלק ביתר, הם טוענים שהם נותנים החזר.

 

השתמשתי כמה פעמים, מכוניות מיני דומות. בכל הפעמים היה בערך מלא והחזרתי מלא, וכך גם יש לי נקודות ייחוס ישירות לצריכה.
בפעם האחרונה מילאתי בבירור יותר דלק יותר מהנסיעה שלי. מכונית מיני 1.2 ליטר לא נוסעת 7 ק"מ לליטר בבעיקר בינעירוני.

 

הסתקרנתי לראות כמה מחיר לליטר יהיה בזיכוי, אבל הם בכלל לא זיכו.
טוב, המערכת שלהם לא מדדה נכון, טעויות קורות, לא נורא. התקשרתי לשירות לקוחות בציפיה לתיקון אחרי שיחה קצרה. לא.

 

הם טענו שהם מעבירים פניה למחלקה אחרת, ויחזרו אלי.
מעצבן, אבל טוב. הם אפילו לא רצו לראות קבלת דלק שהצעתי, אז שיערתי שהמחלקה האחרת פשוט תזכה. לא.

 

התקשרתי לשאול מה קורה, אמרו לי שאין טעות במדידת דלק, כך שאין זיכוי.

 

מישהו נתקל בבעיות כאלה איתם?

 

 

פורסם (נערך)

אם לקחת מלא והחזרת מלא - אין זיכוי. זה שמילאת ליטר או שניים יותר ממה שלקחת לא מעניק לך זיכוי משום שכשלקחת היה מסומן "מלא".

השוכר שמלפניך ככה"נ נסע אי אלו ק"מ לאחר התדלוק האחרון ומכאן ההפרש.

אגב, לא מכיר את המדיניות של שלמה סיקסט אבל בהשכרה רגילה גם אם החיוב על הדלק עצמו הוא במחיר שוק הרי יש עמלה על פעולת התדלוק. לגיטימי.

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

באופן כללי אגיד על שירות הלקוחות שלהם שהוא לא משהו בלשון המעטה…

כבר יצא לי לצערי לקבל כמה פעמים רכבים מסריחים מסיגריות או אפילו מלוכלכים מאוד מבפנים ומבחוץ, והתשובה הייתה שאין מקום להחלפת רכב, ואם אני רוצה אני יכול לשים בניקוי חיצוני ולקבל זיכוי עד 50₪ או לעבור דרכם ושהם ינקו. 

בתאריך 24.12.2022 בשעה 09:25, vadim6385 כתב:

...

אני כבר רואה איך מתחילים למכור פה קרוסאובר משפחתי בשם שווארמה.

פורסם

היו לי קטעים כאלה עם מספר אופל קורסות בהשכרה, שבאופן קבוע לא רצו להראות מיכל מלא גם כשתדלקתי אותן עד שהבנזין נשפך החוצה. במקרה שלך, אני מעריך שפשוט מדובר במערכת טלמטריה סינית שעובדת בהתאם למחיר שבו נרכשה ע"י סיקסט בעלי אקספרס.

 

פורסם

היה לי קטע כזה גם עם 308SW שכורה.

למרות שהתרענו על הבעיה בתחילת ההשכרה, כמה ימים אחרי החזרת הרכב קיבלנו מייל על זה שהרכב לא מתודלק 100%, למרות שתדלקנו אותו לפני ההחזרה כמו שתיארת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

כאן ההפך. למרות שלא היה מלא לגמרי כשלקחתי, הם לא שמו לב להבדל כשהחזרתי מלא יותר.

עברתי עכשיו באפליקציה על מכוניות שונות. באלה המלאות יותר היו למשל 96, 97, 98, ו-100%, אז יש רזולוציה.

 

יש למישהו ניסיון לגבי דיוק המדידה בפועל בשירות הזה ספציפית?

 

בפעמים קודמות, עם מכוניות דומות ונסיעות של מספר קילומטרים דומה, יצא כ-4 ליטר מילוי בפועל.

בפעם האחרונה יצא כפול: כ-9 ליטר.

אז המערכת לא זיהתה תוספת של 4-5 ליטר.

 

תנאי השירות מזכירים במפורש החזר על תדלוק ביתר.

ובשאלות ותשובות כתוב: "אל דאגה, אם תתדלקו יותר ממה שנסעתם תקבלו החזר מלא בחשבונית."

 

לדעתי רעיון שיטת האפליקציה נועד לשכירות מודרנית וזולה יותר (יחסית), שטובה לשימושים קלים.

לא מדובר בנסיעות ארוכות. במיוחד במקרה כזה חשוב לדייק, ואם לטעות אז לטובת הלקוח.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

יכול להגיד שקיבלתי רכב עם 97%, החזרתי עם 98% (למרות שמילאתי בערך 2 ק"מ לפני ההחזרה) ומילאתי ממש עד הסוף. לא קיבלתי כלום בחזרה.

כנראה ששווה יותר לקחת רכב שתודלק פול ולהחזיר פול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני פעם יצאתי מהשכרה (שלמה סיקס) ואחרי דקה ירד קוביה במד דלק,

חזרתי בחזרה והנציג מתחיל לריב איתי שקיבלתי מלא תחזיר מלא,

הלכתי למנהל ואותו סיפור חוזר על עצמו,

כשביקשתי ממנו את הפרטים שלו הוא הוציא לי 50 ש"ח מהכיס ואמר לי קח לך תתדלק ותחזיר לי עודף,

וזה רק אחרי צעקות עד לב השמים,

אני אוחז שבכל חברות ההשכרה חייב להיות מיכל תדלוק קטן שממלא עד ל100% ומחיב את הלקוח אם ההפרש הוא מעל לליטר,

יש המון לקוחות לצערי שמתדלקים פול נוסעים עד שנופל קוביה דוחפים ליטר והבא בתור אוכל אותה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

@WE988244

עם הקוביה היה לאחרונה או לפני שנים?

 

  

לפני שעתיים, dorsht כתב:

כנראה ששווה יותר לקחת רכב שתודלק פול ולהחזיר פול.

זה לא שיש תמיד בחירה באותו מקום גאוגרפי, המכוניות אמורות להיות מפוזרות.

גם נראה שרוב המלאות הן באזור 97% ולא 100%. מה שלא היה בעיה בפעמים הקודמות.

ואולי עדיף 97% כי הסיכוי להחזיר 100% נמוך.

 

אבל כמו שאומר WE9, נראה שצריך למלא את המינימום שיענה לדרישות (הלא ידועות). אולי להסתכל באפליקציה כדי לראות מה המספר שכתוב לפני, וגם בסוף תוך כדי תדלוק?

 

אפשרות אחרת היא לא למלא. יש מידע סותר לגבי זה, אבל שירות לקוחות אמרו שאין קנס, רק חיוב ליטרי הדלק החסרים כפול "מחיר תחנה" (מה שזה לא יהיה). אבל מי יודע איך הם ימדדו את כמות הדלק לחיוב. אולי אפילו גרוע יותר. :)

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 9 שעות, elera כתב:

עם הקוביה היה לאחרונה או לפני שנים?

שנתים!

למה? מה זה משנה?

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 11 שעות, WE988244 כתב:

יש המון לקוחות לצערי שמתדלקים פול נוסעים עד שנופל קוביה דוחפים ליטר והבא בתור אוכל אותה.

 

איך אנשים בכלל מצליחים לחשוב על הדברים האלו?

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, WE988244 כתב:

שנתים!

למה? מה זה משנה?

כדי להבין באיזה טכנולוגיה מדובר.

 

בהשכרה מרחוק ללא מעורבות אנשי חברת ההשכרה צריך, ולכאורה יש, מערכות מעקב מדויקות יותר.

 

לפני 5 שעות, עדי-אל כתב:

איך אנשים בכלל מצליחים לחשוב על הדברים האלו?

חלק תחמנים באופן טבעי. חלק כתגובה לחוסר היושרה של חברות השכרה.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 10 שעות, עדי-אל כתב:

איך אנשים בכלל מצליחים לחשוב על הדברים האלו?

מה הבעיה,

תמיד עד שנופל קוביה זה לפחות 50 ק"מ,

אם אני יוצא מי-ם לת"א אני יתדלק בי-ם, ויגע לת"א עם סימון של טנק מלא.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
בתאריך 29.3.2023 בשעה 16:35, elera כתב:

חלק תחמנים באופן טבעי. חלק כתגובה לחוסר היושרה של חברות השכרה.

בדיוק.

כשאתה יוצא מההשכרה ואחרי 2 דק' יורד לך המדיד בשמינית, עם נבר תתברר.

בתאריך 28.3.2023 בשעה 21:58, dorsht כתב:

יכול להגיד שקיבלתי רכב עם 97%, החזרתי עם 98%

לא הבנתי, זה בלוח השעונים או באפליצקיה? אם באפליקציה, ככה"נ הוא סופר ק"מ וכדו', לא מדע מדויק אבל נותן תמונה טובה יותר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אפליקציה. לפי לוח השעונים קיבלתי פול והחזרתי פול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...