Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין.

הורדתי והתקנתי את האפליקציה. עברתי את כל תהליך הרישום המתיש.

עד עכשיו, בכל הפעמים שנזקקתי לרכב, לא היה רכב באיזור שלי.

אולי כדאי שיתרכזו בלהעמיד עוד כמה פיקנטואים במקומות המבוקשים...

 

בכל מקרה- שכרתי דרך סיקסט, גם בארץ וגם בחו"ל, והשירות שלהם תמיד היה סביר או מעבר לזה.

פעם אחת נתנו לי איזו ספורטאז' די בלויה. מילאתי אותה מלא עד שנשפך 50 - מטר מהסוכנות (מי שמכיר את הסוכנות ברעננה, יש תחנה של סונול 2 בתים לפני הסוכנות)

עד שהגעתי לבחור שבודק את הרכבים "ירדה קוביה" במד הדלק כמו שאמרו כאן.

הראיתי לבחור את הקבלה ונשבעתי לו שמילאתי עד שנשפך, ואין לי מושג מה קורה.

שלח אותי לדרכי בלי שום חיוב.

אולי בפנים-מול-פנים, זה אחרת מאשר ברכבים השיתופיים האלה, שהם מרובי נהגים בצורה חריגה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

סוף הסיפור: אחרי פניה בכתב נתנו החזר.

זה דרש יותר מאמץ ממה שרצוי, אבל לפחות תיקנו את האירוע הנקודתי. גם זה משהו.

 

בהנחה שזו לא בעיה במכונית הספציפית, השאלה היא אם גם יתקנו או ישפרו את מערכת מדידת הדלק כדי לפתור זאת מערכתית.

ובתור התחלה, גם את ההנחיות למוקד הטלפוני.

 

בתאריך 31.3.2023 בשעה 18:26, natco כתב:

אולי בפנים-מול-פנים, זה אחרת מאשר ברכבים השיתופיים האלה, שהם מרובי נהגים בצורה חריגה.

דווקא בגלל שזה אוטומטי ופחות אישי צריך יותר נכונות להקשיב ללקוחות.

ראה הזמנות באמזון, ושירות הלקוחות שלהם שיחסית יותר נוטה לכיוון הלקוח. אולי נכון יותר גם לחברות להיות מוכנות "לטעות" לכיוון הלקוח. זה משפר מוניטין, וגם חוסך זמן ועלות במחלקת שירות לקוחות.

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...