Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקאסו 2016 - קולות "שאיפה" כשהטורים יורדים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י elihershko,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

חדש עם הרכב וללא ניסיון עם רכבים מטורבטים...

שמתי לב שכשהטורים יורדים, בעזיבת הגז או בהעברת הילוך, יש קול, חלש אמנם, של מעין שאיפת אויר. מה זה?

עריכה אחרונה על ידי elihershko
טעות
פורסם

לא מכיר את המנוע הזה, אך לפי התיאור זה נשמע כמו אויר העובר דרך להבי הטורבו. 

אפשר לשמוע את התופעה באופן משמעותי במנועים גדולים כמו במשאיות למשל כשנותנים ועוזבים גז.

מן שריקה חזקה בתאוצה ומן שריקה חלשה כשעוזבים את הגז בבלימת מנוע. 

 

פורסם

זה קורה שאתה לוחץ על הגז?

נראה לי אני מבין לאיזה רעש אתה מתכוון

תפתח מכסה מנוע לא זוכר את השם של החלק אבל תראה אם יש צינור קורע (צינור עבה) הוא מעל המנוע, בחלק השמאלי.

עולה 900 שקל+ אבל באי בי וכד' אפשר למצוא ב 100 שקל

פורסם
לפני 3 דקות, עדי-אל כתב:

זה קורה שאתה לוחץ על הגז?

נראה לי אני מבין לאיזה רעש אתה מתכוון

תפתח מכסה מנוע לא זוכר את השם של החלק אבל תראה אם יש צינור קורע (צינור עבה) הוא מעל המנוע, בחלק השמאלי.

עולה 900 שקל+ אבל באי בי וכד' אפשר למצוא ב 100 שקל

זה קורה דווקא בעזיבת הגז/ העברת הילוך משמע בירידת הטורים. לא ראיתי משהו מיוחד בצינור הטורבו. אסתכל שוב.

ובכל מקרה הקול הזה ממש חלש.

פורסם (נערך)

תבדוק האם כשאתה מוציא את המדיד של השמן יש לך משם רעש של אויר, א"כ המכסה שסתומים כנראה הלך.

עריכה אחרונה על ידי Dudo
פורסם
בתאריך 23.1.2023 בשעה 10:09, elihershko כתב:

הגעתי הבוקר לגבע. צינור טורבו.

 

בתאריך 19.1.2023 בשעה 08:39, עדי-אל כתב:

זה קורה שאתה לוחץ על הגז?

נראה לי אני מבין לאיזה רעש אתה מתכוון

תפתח מכסה מנוע לא זוכר את השם של החלק אבל תראה אם יש צינור קורע (צינור עבה) הוא מעל המנוע, בחלק השמאלי.

עולה 900 שקל+ אבל באי בי וכד' אפשר למצוא ב 100 שקל

 

לזה התכוונתי

יש לדבר הזה את המחיר הכי מעצבן. חתיכת פלסטיק מחורבנת שעולה פי 9 מהעלות שלה בפועל

 

×
×
  • תוכן חדש...