Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעבור על כל התאונות הסטנדרטיות זה לא מתקרב לשם,

לרוב האנשים יש עד מליון, יש כאלה שלא שמים לב חיש להם גם חצי מליון, ויש כאלו שמכסים עד 2 מליון,

לדעתי מליון מספיק.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

מצד אחד, קשה לעשות נזק של מעל מליון ש"ח ולהישאר חי, ואם לא יצאת חי אז מה אכפת לך מהביטוח😃

מצד שני , הביטוח נועד למקרי קיצון, ומקרה קיצון כזה בהחלט עלול להתרחש.

לדעתי תבדוק כמה הפער בפרמיה בין הפוליסה הזאת לפוליסה שמכסה נניח 2 מליון, ואם זה פער לא משמעותי עבורך אז כנראה שזה כדאי.

פורסם

אל תשכח שצד ג' זה לא רק רכבים אחרים. יש לך מושג מה המחיר אם הורדת עמוד חשמל או רמזור? כי לי אין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפערים לא משמעותיים בד"כ. 

 

אם כבר - אז בכלל משהו שאני תוהה לגביו. 

נניח פלוני אלמוני רוכש רכב במיליארד ש"ח. תיקון שריטה בפגוש עולה מיליון ש"ח. 

האם במקרה של תאונה בית המשפט באמת יחייב את הפוגע לכסות את הנזק?

פורסם
לפני 27 דקות, Nemesis כתב:

הפערים לא משמעותיים בד"כ. 

 

אם כבר - אז בכלל משהו שאני תוהה לגביו. 

נניח פלוני אלמוני רוכש רכב במיליארד ש"ח. תיקון שריטה בפגוש עולה מיליון ש"ח. 

האם במקרה של תאונה בית המשפט באמת יחייב את הפוגע לכסות את הנזק?

כמובן, מה השאלה?

עשית נזק תעמוד מאחריו 

ואם יש לך ביטוח של חצי מיליון והנזק הוא מיליון כמובן שיחייבו אותך לשלם את ההפרש מכיסך 

 

 

לפות"ש יש לי מיליון וחצי אחרי שהתעקשתי איתם במעמד הסגירה ונתנו לי עוד חצי מיליון

כמובן שהנציג ניסה לשכנע אותי בשביל מה וכו' 

אבל זה עוד חצי מיליון שקל שבworst case לא ייצאו מהכיס שלי 

 

 

 

פורסם
לפני 56 דקות, sperial כתב:

אל תשכח שצד ג' זה לא רק רכבים אחרים. יש לך מושג מה המחיר אם הורדת עמוד חשמל או רמזור? כי לי אין.

גם לי אין,

אבל מחמת כך שבכל יום במדינת ישראל יורדים כאלו דברים ע"י רכבים,

ולא שמעתי מעולם סיפור על מישהו שמכר את הבית בכדי לשלם לרשות המקומית/ חברת החשמל,

אז מסתמא שזה נכנס בתוך המליון ש"ח הקלאסי,

הרי ביטוח זה נושא של היצע וביקוש, ואם זה לא היה מספיק אז הסוכנים היו אומרים לך תגדיל ל2 מליון כי שלשלום פלוני הוריד עמוד וזה לא כיסה לו,

בסוף הסכום הקלאסי מספיק, ככה מקובל ומרגיש בשוק,

הגיון בריא.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 3 שעות, Moshe c כתב:

יש היום הרבה רכבים יקרים על הכביש. הפער בין לבטח מליון לשני מליון נע בין 0 לכמה עשרות שקלים. חבל להסתכן בהפרש כזה. 

כמה רכבים יש על הכביש מעל מליון ש"ח?

אל תשכח שאתה אמור להשבית אותו ב100%

כי רכב שיורד על 49% זה לא נזק של מליון ש"ח.

 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 4 דקות, WE988244 כתב:

כמה רכבים יש על הכביש מעל מליון ש"ח?

אל תשכח שאתה אמור להשבית אותו ב100%

כי רכב שיורד על 49% זה לא נזק של מליון ש"ח.

 

יש לא מעט ופגיעה יכולה להיות בו זמנית גם ביותר מרכב אחד.

מכיוון שמדובר בפער כספי קטן מאוד, אני ולדעתי עוד לא מעט אחרים, מעדיפים להגדיל את התקרה. כל אחד ושיקוליו. 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

אל תשכח שאתה אמור להשבית אותו ב100%

מספיק נזק של 60% (אובדן למעשה) בכדי שהרכב יושבת ויורד מהכביש.

על פניו, זה אמור להיות נזק רציני בכדי להגיע למצב כזה, אבל אל תשכח שפתיחה של כריות אוויר זאת כבר עילה להשבתה של הרכב..

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 10 שעות, _-? כתב:

כמובן, מה השאלה?

עשית נזק תעמוד מאחריו 

ואם יש לך ביטוח של חצי מיליון והנזק הוא מיליון כמובן שיחייבו אותך לשלם את ההפרש מכיסך 

 

 

לפות"ש יש לי מיליון וחצי אחרי שהתעקשתי איתם במעמד הסגירה ונתנו לי עוד חצי מיליון

כמובן שהנציג ניסה לשכנע אותי בשביל מה וכו' 

אבל זה עוד חצי מיליון שקל שבworst case לא ייצאו מהכיס שלי 

 

 

 

 

אתה בטוח? 

ואם ילד בן 8 נוסע על אופניים ובטעות שורט פגוש של רכב שתיקונו עולה מיליון ש"ח? 

פורסם

נו. אל תגזים. נזק של אופניים יסתכם במאות שקלים. ישבור פנס? זה אלפים. לא מיליון.

 

דרך אגב, זו סיבה לרכישת ביטוח דירה. הוא מכסה נזקים מסוג זה (בדוק הת ההיקף הכיסוי בפוליסה).

 

@guya72 תיקון הגדרה (מן הסתם לא הית מרוכז) - נזק של 60% זה אובדן מוחלט. שמאי יכול להכריז על אובדן מוחלט גם בנזק יותר קטן, אם לא ניתן לתקן את הרכב כראוי (מבחינת בטיחות). אודן להלכה תלוי בתנאי הפוליסה הספציפית, בדרך כלל מדובר בסדר גודל של 50%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זו דוגמא היפותטית, ושאלה משפטית מעניינת. 

האם ניתן לרכוש רכב במחיר מופרך לחלוטין, נניח מיליארד ש"ח, שכל תיקון הכי קטן בו עולה לפחות מיליון ש"ח, ולהרוס חיים של אדם או משפחה בשל מצב שידוע שעלול לקרות לפעמים? 

פורסם

רכב שעולה מילארד לא עולה כך בגלל שסך חלקיו עולים מליארד, יש בזה ענין של מחקר, פיתוח, מיתוג וכו׳. 

כך שאני אהמר שרק במקרה של טוטאל לוס הסכומים האלה רלוונטים.

 

מצד שני, גם טעות קטנה יכולה להביא למצב כזה. אם למשל פגעת פגיעה קלה, אבל זו גרמה לו לרדת מהכביש ולהתהפך בתעלה. זה לגמרי יכול להסתיים בלי פגיעות בנפש אבל עם רכב שלא יתוקן.

 

כמו תמיד, ביטוח זה ענין של הימור וניהול סיכונים. 

אתה לא חייב לבטח את רכושך בכלל. יש אנשים רבים שלא עושים זאת. (ביטוח רכב, דירה, וגם הרחבת ביטוח בריאות, מכשירי חשמל, בע״ח...).

לעיתים אנחנו מרגישים דפוקים אם ביטחנו ולא ניצלנו (פרט לבריאות אולי), ושדפקנו את המערכת אם יצא לנו לנצל את בכל זאת.

 

סטטיסטית הכל מוטה ״לרעתנו״, הבסיס לעקרון עומד על זה שנשלם בלי להזדקק, וההפרש לעומת המקרים שכן נזדקק הוא זה שמקיים את חברות הביטוח. אם רכבי יוקרה יהיו בשלב מסויים יותר ויותר נפוצים, שוק הביטוח יתאזן לשינוי (תקרת פיצוי גבוהה יותר יחד עם פרמיה יקרה יותר). ומי יודע, אם אנשים יתחילו לפשוט רגל על ימיין ועל שמאל, אולי המפקח יחליט שבעלי רכבי היוקרה יסבסדו את כל האחרים...

×
×
  • תוכן חדש...