Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FCM is temporally not available מיצובישי אקליפס קרוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קורה בימים חמים אחרי שהרכב עמד בשמש?

זו תופעה ידועה, המצלמה מכבה את עצמה כדי למנוע נזק 

בדר"כ אחרי 10 דקות במזגן זה מסתדר וזה גם קורה במקרים מאוד נדירים

אם זה משהו אחר, אז כמובן צריך אבחון של המוסך

החלק עצמו (המצלמה) עולה מעל 7000 ש"ח בחברה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 24.7.2022 בשעה 17:01, סולל הדרך כתב:

זה קורה בימים חמים אחרי שהרכב עמד בשמש?

זו תופעה ידועה, המצלמה מכבה את עצמה כדי למנוע נזק 

בדר"כ אחרי 10 דקות במזגן זה מסתדר וזה גם קורה במקרים מאוד נדירים

אם זה משהו אחר, אז כמובן צריך אבחון של המוסך

החלק עצמו (המצלמה) עולה מעל 7000 ש"ח בחברה!

לא נכבה... לא נראה לי סביר שהחלק התקלקל

פורסם

יש עוד מגוון סיבות לתקלה כמו חיישני abs, מצבר חלש  ואפילו מתג בלימה תקול. ככה שלא הייתי ישר קופץ למסקנות. אם הרכב טופל במוסך מורשה יש סיכוי לאחריות של רצון טוב  היות והרכב יחסית צעיר 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברכבים הללו, ECLIPSE, ASX, יצא לפני שנה וחצי RECALL לגבי הנשא הזה. המכתבים נשלחו לבעלי הרכבים הללו.

נכתב שם שהיו מקרים של בלימת פתע עצמאיות, ללא סיבה, וגם נוריות שקשורות למצלמות הללו, שעלולות להידלק.

גש למוסך לבצע את הריקול. ותפתור את הבעיה הזו. 

הרכב עדיין באחריות? גם אם לא, הריקול מתבצע בחינם.

פורסם

הריקול קשור לתוכנה אין קשר לתקלה הנ"ל 

אכן המערכת היתה בולמת בפתאומיות כתוצאה של זיהוי צל כהולך רגל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 5 שעות, yossiaviel כתב:

ברכבים הללו, ECLIPSE, ASX, יצא לפני שנה וחצי RECALL לגבי הנשא הזה. המכתבים נשלחו לבעלי הרכבים הללו.

נכתב שם שהיו מקרים של בלימת פתע עצמאיות, ללא סיבה, וגם נוריות שקשורות למצלמות הללו, שעלולות להידלק.

גש למוסך לבצע את הריקול. ותפתור את הבעיה הזו. 

הרכב עדיין באחריות? גם אם לא, הריקול מתבצע בחינם.

אשמח אם יש למישהו מכתב לרפרנס 

אז מה אתה אומר בעצם?

יש תקלה במצלמה ?

 

אין איזה אפשרות לעשות כיוון מחדש או כיול?

פורסם

אין מה להתקשר, הכל אונליין
https://www.colmobil.co.il/comobil_recall/default/
היות והריקול היה לפני שנה וחתי ולא ניתן לעבור טסט בלי לעבור את הריקול סביר להניח שהרכב עבר את הריקול
בלי קשר שהריקול לא עוסק בתקלה המדוברת שהיא כפי הנראה חומרתית.
ועדיין לא הייתי נחפז למסקנות היות ויש גורמים וחישנים שונים שקשורים לתקלה.
את התקלה לא נפתור על דפי הפורום, אלא במוסך
נשמח לשמוע איך הבעיה נפתרה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה רכב חדש. הוא פתור ממבחן רישוי 3 שנים ראשונות.

וגם מקבל באופן אוטומטי את דרישת התשלום של אגרת הרישוי בדואר.

הרכב שלי למשל, נקנה חדש, שנה ושמונה כבר אצלי.

עשו טיפול ראשון ולא ביצעו את ה-RECALL הנ"ל.

ועדיין קיבלתי את דרישת התשלום של האגרה.

 

בכל מקרה הרכב שלו צריך להיכנס למוסך.

ייתכן שהוא עדיין נמצא במסגרת אחריות יצרן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...