Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כולם מדברים על רכבת לאילת אבל מה עם להתחיל עם כביש נורמלי?


bobi
שימו לב! השרשור הזה בן 689 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק היום אושרו 30 מיליון שקלים להמשך תכנון הרכבת לאילת. אלפי מילים כבר נטחנו במשך עשרות שנים על קו הרכבת הזה.

 

אבל מדוע מתעלמים מהבעיה העיקרית שיש כיום לדעתי בחיבור של אילת והערבה לשאר המדינה והיא שאין אף כביש נורמלי שמגיע לשם?

כל מי שרוצה לנסוע לאילת חייב לעבור בכבישים מפותלים וחד נתיביים לאורך רוב הדרך, עם סיכוי כמעט מוחלט להתקע בשיירה ארוכה אחרי משאיות איטיות ללא אפשרות עקיפה ועם נהגים מטורפים שעוקפים בפראות לאורך כל הדרך.

כן מדובר יהיה בפרויקט ענק ויקר שידרוש מנהרות ופתרונות מתוחכמים כדי לרדת את הירידות של סדום או של מצפה רמון, אבל ראבאק, אנחנו חיים כבר בעשור השלישי של המאה ה-21, אני בטוח שמיטב המוחות יצליחו להתגבר על הבעיה. 

כביש נורמלי זה דבר בסיסי.

 

אולי כדאי שלפני רכבת יתחילו בסלילת כביש מהיר מרובה נתיבים נורמלי לאילת?

 

https://m.ynet.co.il/articles/b1snqgqd5

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לעניות דעתי גם זה וגם זה מיותר

שיתמקדו בתשתיות מבאר שבע עד חיפה והקריות. איפה שיש אנשים שבאמת עושים את הנסיעות האלו.

אני בטוח שבעוד הרבה מקומות בעולם יש אזורים שכוחי אל עם תשתיות מהתחת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שנים שיש תהליך כזה (פרוייקט דגל של ישראל כץ שקרא לעצמו הורדוס), התחילו מאילת צפונה, הופכים מדו מסלולי דו סיטרי ל-4 מסלולי דו סיטרי עם הפרדה, כמעט את כל הצמתים הפכו למחלפים (למעט הקטע של שדה"ת רמון).

כל פעם שיש תקציב לזה עושים עוד קטע.

בממשלה הנוכחית לא הרחיבו עדיין כלום. לא יודע אם יש תוכנית להמשיך את זה.

 

בכל מקרה גם אם ימשיכו זה לא יהיה בכביש 40 (מצפה רמון) ולא בכביש 90 צפונית לצומת הערבה.

ימשיכו את כביש 90 ככה שיהיה 2 נתיבים לכל כיוון מאילת עד צומת הערבה, ואז כביש 25 מצומת הערבה עד דימונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זה עולה מלא כסף

כי בפלונטר הכי של התחבורה בארץ - גוש דן - עדיין לא סיימו לטפל (מטרו)

תכלס מה שצריך זה כביש 90 דו נתיבי  וזה יפתור הרבה מאוד בעיות.

ואם מדברים כבר  על רכבת, אז  HSR

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.5.2022 בשעה 12:30, עדי-אל כתב:

לעניות דעתי גם זה וגם זה מיותר

שיתמקדו בתשתיות מבאר שבע עד חיפה והקריות. איפה שיש אנשים שבאמת עושים את הנסיעות האלו.

בדיוק. הנסועה שם ביחס לצפון או למרכז היא איזה סדר גודל או שניים נמוכה יותר. קודם לסגור תחב"צ נורמלי ל-85 אחוז מהאוכלוסייה, משם נמשיך...

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מה, רכבת יכולה להיות גם רכבת משא, ומכיוון שבאילת יש נמל....

צריך שיבנו אותה כבר חשמלית.

  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, David32 כתב:

צריך שיבנו אותה כבר חשמלית.

זה בטוח יקרה. הרכבת באמצע תהליך חשמול מלא, כשהצוואר בקבוק העיקרי הוא ההתנגדות של עיריית חיפה לחשמול בלי שיקוע של הרכבת. אז כרגע החשמול יגיע רק עד לתחנת חוף הכרמל, וצפונית לשם הכל יישאר דיזל נכון לעכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית לדעתי היא עד כביש הערבה. ממצפה רמון דרך שיזפון ובירידות של סדום.

תמיד נתקעים שם בשיירות בסיבובים מסוכנים עם מטורפים שעוקפים בפראות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא ירחיב את כביש 40 לפני שיסיימו להרחיב את 90 עד צומת הערבה לפחות.

מבחינת עלות/תועלת זה לא קרוב בכלל

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שצריך להרחיב את כל כביש 90.
תרחיב נקודות אסטרטגיות שבהן יהיה אפשר לבצע עקיפה וסלאמת.
כל 15 קילומטר נגיד תרחיבו 2-3 קילומטר שמשאיות יוכלו לזוז ימינה, לא עקפת תחכה לקטע הבא, ושלום על ישראל. 
שאר האזורים אכיפה מאוד חזקה והכביש הזה יהיה אחד הבטוחים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק הרחבה, לא פחות משמעותי זה הפיכה של צמתים למחלפים, פשוט כי ברור לכולם שבכביש הזה לא נוסעים בפועל על 90.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אף אחד לא ירחיב את כביש 40 לפני שיסיימו להרחיב את 90 עד צומת הערבה לפחות.

 

כמה שאני משתוקק לזה,אבל כנראה יקרה בעשור הבא או אחר כך (כל שר תחבורה והמלחמה הקבועה שלו,אפילו שיש תקציבים)

נדמה לי אפילו שכץ הצהיר מתישהו שמשרד התחבורה קבל 80 מיליארד לעשור או משהו?

אשמח #2 אם כל כביש 90 מאילת עד לבקעה יהיה שתי נתיבים לכל כיוון,אבל זו כבר פנטזיה למלניום הבא.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבת לאילת זה בזבוז כספים טוטאלי. גם הכפלת הכביש. כל מה שצריך זה כל כמה קילומטרים הרחבה לדו מסלולי לאורך קילומטר כדי לאפשר עקיפה בטוחה של משאיות ומכוניות איטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...