Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,
כשאני מתניע את הרכב, נדלקת לי נורת אזהרה EPS בצבע צהוב/כתום ברכב - וההגה עצמו הופך ל"קשיח", כאילו התזוזה שלו קשיחה והוא זז מעט ובקושי

רק אחרי שאני מנסה להתניע במשך מספר פעמים בפרק זמן של 10-15 דקות, אז בסוף זה לא נדלק ואני נוסע כרגיל.

חשוב לי לציין -
1. זה קורה רק לאחר ההתנעה - הנורה לא נדלקת לי בזמן נסיעה, וההגה עובד חלק.

2. זה לא קורה כל פעם, אבל זה קורה יחסית הרבה בתדירות גבוהה, ואחרי שאני מנסה כמה פעמים בסוף הנורה לא נדלקת לי.


מה זה יכול להיות?
מה עלי לצפות במוסך? 

עריכה אחרונה על ידי DoctorNew
פורסם

תקלה מוכרת, זה החלפת מנוע הגה. 

 

 

שילמתי לפני כשנתיים 700 שקל על החלפת מנוע  הגה משופץ, ההחלפה לוקחת 10 דקות כשעושה אותה מישהו שיודע איך להחליף. 

 

היו לי בדיוק את אותן התופעות כמו אצלך. 

לפני שאתה מחליף, יש תרגיל לעקוף את הבעיה זמנית, תוך כדי סטרטר שחק עם ההגה מצד לצד, אז הוא יעבור את הבדיקה העצמית ויעבוד. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, Buki כתב:

תקלה מוכרת, זה החלפת מנוע הגה. 

 

 

שילמתי לפני כשנתיים 700 שקל על החלפת מנוע  הגה משופץ, ההחלפה לוקחת 10 דקות כשעושה אותה מישהו שיודע איך להחליף. 

 

היו לי בדיוק את אותן התופעות כמו אצלך. 

לפני שאתה מחליף, יש תרגיל לעקוף את הבעיה זמנית, תוך כדי סטרטר שחק עם ההגה מצד לצד, אז הוא יעבור את הבדיקה העצמית ויעבוד. 

זה בדוק להחליף את המנוע הגה?

אני מציין שהמנורה של הABS לא נדלקת, וההגה עובד חלק כשהמנורה לא נדלקת...

 

אין דרך להוזיל את העלות, אולי זה משהו אחר?

יכול להיות סתם חסר שם שמן הגה או נזילה ?

בנוסף, אם אין דרך - מאיפה אני מביא מנוע הגה משופץ?

 

עריכה אחרונה על ידי DoctorNew
פורסם
לפני 20 דקות, DoctorNew כתב:

זה בדוק להחליף את המנוע הגה?

באוטו שלנו (גם סיריון 2008) המנוע הוחלף ומאז הכל תקין. 

כאמור הייתה בדיוק אותה תופעה כמו שתארת, אחד לאחד. 

 

לפני 21 דקות, DoctorNew כתב:

חסר שם שמן הגה

זה הגה כוח חשמלי, אין שם שמן. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 17 דקות, Buki כתב:

באוטו שלנו (גם סיריון 2008) המנוע הוחלף ומאז הכל תקין. 

כאמור הייתה בדיוק אותה תופעה כמו שתארת, אחד לאחד. 

 

זה הגה כוח חשמלי, אין שם שמן. 

 

 

הבנתי, אחלה תודה.

רק תוכל לענות לי מאיפה אני מביא מנוע הגה משופץ?

 

פורסם

אתה לא מחליף אותו לבד, נכון? 

 

אז המוסך שאצלו אתה מטפל, יזמין לך את המנוע ממישהו שמשפץ אותם. 

 

 

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 14.5.2022 בשעה 16:41, Buki כתב:

לפני שאתה מחליף, יש תרגיל לעקוף את הבעיה זמנית, תוך כדי סטרטר שחק עם ההגה מצד לצד, אז הוא יעבור את הבדיקה העצמית ויעבוד. 

גם אני עם אותו בעיה, בדיוק.

כמה זמן אפשר למשוך את הפתרון ה"זמני" פשוט לא שווה לי להשקיע ברכב.

תודה.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 3 שעות, M H כתב:

גם אני עם אותו בעיה, בדיוק.

כמה זמן אפשר למשוך את הפתרון ה"זמני" פשוט לא שווה לי להשקיע ברכב.

תודה.

סמל  קאדילק, ומחזיק סיריון?

ואו..........

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

בנתיים...

לפחות לחלום אפשר 😀

  • מצחיק 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 10 שעות, M H כתב:

גם אני עם אותו בעיה, בדיוק.

כמה זמן אפשר למשוך את הפתרון ה"זמני" פשוט לא שווה לי להשקיע ברכב.

תודה.

לא יודע כמה זמן אפשר למשך את זה, אני החלפתי את המנוע הגה כמה שבועות אחרי שהתקלה התחילה. 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...