Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 30,000, אופל אסטרה 1.4 2016


Shaykahash
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אופל אסטרנ 1.4 טורבו

רוצה לעשות טיפול 30,000 לרכב, מחליף פילטר שמן מזגן ואוויר פלגים ושמן מנוע.

1) משהו נוסף שכדאי להחליף?

2) האם יש אתר שמדייק איזה סוג חלפים כדאי לקנות? מה הכי מתאים לרכב שלי? סוג שמן? איזה פלאג?

3) מישהו מכיר טבלת טורקים לנעילות של החלקים הללו?

 

תודה רבה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הק"מ נמוך, האם הרכב עדיין באחריות?

במידה וכן לדעתי עדיף ללכת למורשה ולשלם עם החלפים שלהם. פחות סיפור להוכיח "שיש לך אחות" במידה ותצטרך לממש אחריות.

 

בספר הרכב שלך, בפרק תחזוקה בדרך כלל טבלה שמפרטת מה להחליף באיזה טיפול. אם תוכל לציין שנה, אחסוך לך את החיפוש.

כמו כן, שים לב שטיפול מתבצע כל שנה או מספר מוגדר של ק"מ (בדרכ 15,000). ז"א שאם אתה מחזיק ברכבך לדוגמה 3 שנים ועשית 30,000 אתה צריך לעשות טיפול "45,000".

 

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ קודם כל לבצע טיפול אחת ל 10,000 ק"מ במיוחד אם אתה נוסע נסיעות קצרות.

המנוע הנ"ל נוטה להיות בעייתי עם הבוכנות ומוכר מאוד בתופעת ה LSPI.

האתר שממנו אני לוקח מידע לרכבים נקרא 7ZAP ומכיל את כל המקטים:

https://opel.7zap.com/en/car/

נסה שם.

 

להצמד להוראות יצרן הכי חשוב ושמן בתקן מתאים בלבד (כמדומני חובה DEXOS 1 GEN 2 במנוע הזה).

ולהשתדל לא לסחוט דוושה כאשר המנוע בסל"ד נמוך + בהילוך גבוה ונמצא בעומס (הגיר נוטה להיות עצלן בהורדת הילוכים וזה גם יכול לתרום לבעיה), עדיף להוריד הילוך ידנית אם אפשר או מצב ספורט וכו'.

 

עצה נוספת:

מערכת הקירור נוטה למות טרם עת, בדוק תמיד את הפלסטיקה הצמודה למנוע (פלאנג' + צינורות נוזל קירור במיוחד! שנוטים להסדק ולהשבר מהחום).

לרוב שורדים עד איזור ה 50-70 אלף ק"מ כולל משאבת המים.

אלו חלקים שגם אצלי התקלקלו והוחלפו יזום או לפני שהתקלקלו.

 

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...