Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חושב לקנות סיאט איביזה אך חושש מ DSG


Face down
שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אחרי כמה חיפושים הגעתי למסקנה שסיאט איביזה יהיה רכב שהוא בול בשבילי. שנתון 2017 הצורה החדשה. 

 

אבל התייעצתי עם אנשים ונאמר לי להתרחק מזה כמו מאש. לגמרי מנסים להוריד אותי בגלל שלרכב יש גיר DSG. 

 

בקנייה של רכב כזה צריך לשים בצד 10,000 שקל למקרה של תיקון של הגיר. זה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצמדים עולים בערך 2500 ש"ח.

שיפוץ מכטרוניק אזור ה 4 אלף, חדש באזור ה 7 בערך.

האיביזה זריזה עם גיר מהיר, אבל צריך לקחת בחשבון שחלק מהבעיות יכולים ליפול עליך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב והבעיות שלו, לא חושב שצריך לפחד לקנות, הרכב אחלה, נסיעה שקטה ומאובזר לא רע בכלל (יש לי שני איביזות FR) , בעבר החזקתי גם Q3 עם אותו הגיר וסקודה קארוק דיזל (לא בטוח שזה אותו הגיר) ואף פעם לא חויתי בעיות, גם אם תצוץ בעיה כזו או אחרת זה מבאס אבל הסיפור לא נורא ויש רכבים עם מחלות כבדות ויקרות מאלו.

לדעתי VFM הרכב משתלם גם אם בעתיד יצטרכו להחליף משקולות קלאץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

יש כמה כללים פשוטים שיעזרו לך לקבל החלטה אם DSG זה בשבילך.

אלו טיפים כלליים ולא תורה מסיני, כמובן - אבל ה-DSG יתאים לך יותר אם:

 

1. עיקר הנסועה שלך היא מחוץ לעיר, והרכב לא יעביר את רוב הק"מ בנסיעה בפקקים נוסח גוש דן. חיסכון גדול במספר העברות ההילוכים (ובעיקר בהתחלות נסיעה) משמעו חיסכון בבלאי של המצמדים.

2. במקרה של נסועה כבדה בפקקים, שינוי קטן בסגנון הנהיגה יביא לשינוי גדול לטובה בבלאי: היות ומדובר בגיר ידני בסופו של דבר (או, בעצם, בשתי תיבות ידניות שיושבות במכלול אחד), הרי שהשינוי בנהיגה אומר פשוט להימנע ככל האפשר מ"זחילה" קדימה ללא מגע בדוושת התאוצה.  מי שעובר לגיר DSG מגיר אוטומטי פלנטרי רגיל, היה נהנה מהעובדה שממיר המומנט יודע להעביר כח לגלגלים גם ללא לחיצה על הגז. ב-DSG זה גורם לך להתקדם בפקק תוך כדי תהליך "חצי קלאץ' " שהוא הרסני למצמדים.

אימוץ הטכניקה של נגיעה קלה בגז ושילוב מלא של הילוך ראשון יוריד את הבלאי למינימום.

3. החיים שלך הם לא תאוצות 0-100 כל יום, כל היום. ברור שהשחיקה תהיה מהירה ביותר.

 

וזהו, בעצם, כל הסיפור.

למי שלא מוכן לעשות שום שינוי בסגנון הנהיגה, זה אולי נראה מעצבן ומיותר - ועדיף לו לוותר על DSG.

למי שכן רוצה גם להנות ממיטב הטכנולוגיה וגם להימנע מהחלפת מצמדים עד סביבות 150,000 ק"מ -  טיפ קטן שעושה שינוי גדול.

נסה ותהנה.

  • אהבתי 3

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...