Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על העדכון, בחיי אם הייתי יודע שעד כדי כך האבנית תופחת בלי השימוש בסילפוס הייתי עובר לשימוש במסנן הרבה יותר מוקדם.

לגבי המשך ייצור- אני גם מקווה, אחד השיקולים שלי בבחירה מעבר לתו של NSF היה שזה יהיה זמין בעתיד- אז שראיתי שהמסנן הזה מיוצר ומשווק גם תחת המותג של בריטה ווירפול החלטתי ליקנות.

ממש סקרן ליפתוח אותו כאשר אחליף, בינתיים אין ירידה בספיקה או ריח כלור למים- אז זה אומר שלא צריך להחליף עדיין נכון? 

אין לי מושג אם כבר השתמשנו ב8000 ליטר מאז ההתקנה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

תיבחר זכר ונקבה עם 3.8 ל3.8, כמו שאתה רואה בתיאור ש3.8 זה OD9.52MM.

ליתר ביטחון תזמין איזה 3 לפחות מכל אחד ככה שיהיה לך להחלפה במקרה של הברגת יתר או להחלפה לאחר שנה.שנתיים (החשש הכי גדול שלי זה מהחיבורים הללו שלא יהיה נזילה), אתה יכול ליבחור להוסיף פינתי סתם כי אולי בהתקנה זה יהיה מתאים יותר, יש להם עוד מתאמים וכו' באתר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בתאריך 1.3.2022 בשעה 14:56, Haim_gds כתב:

האם לחבר לברז הראשי בכיור או לברז קטן? (יש הכנה בשיש)

איך שיותר נוח לך...

בתאריך 1.3.2022 בשעה 14:56, Haim_gds כתב:

-מהו סט המסננים שציינת? היכן ניתן לרכוש אותו?

כל חנות שמחזיקה מסננים ביתיים, כולל אפילו הום סנטר. גגל סט מסננים למערכת סינון 3 שלבים או 4 שלבים.

בתאריך 1.3.2022 בשעה 14:56, Haim_gds כתב:

-טיפים מיוחדים להרכבה עצמית?

לא ללחוץ את הנשמה של החיבורים שיש עליהם גומייה. יש "הדוק מספיק" ויש "לסגור לו את האמאמאמא 'שלו". גומיות לא אוהבות את ה"אמאמא 'שלו" ונוטות להיקרע. לרוב הידוק ידני עד שמרגיש "בסדר" יספיק.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
בתאריך 1.3.2022 בשעה 07:57, hwgeek כתב:

אני גם שמח לעדכן שעדיין המסנן עדיין לא דורש החלפה מאז ההתקנה- וליזכור שזה מותקן על המים הקרים שתמיד בשימוש.

יש משהו שאני חייב לישאול- שמתי לב שבעיית האבנית ניפתרה, כלומר המים המסוננים לא מייצרים אבנית קשה בקומקום, הקומקום נישאר נקי ורוב האבנית מטייל בתחתית\ צפה במים או דבוקה כחומר נוזלי על הדפנות שניתן לנגב עם היד, אותו הדבר בתוך מיחם של 5 ליטר, לא נידבק ומתקשה- אלא נישאר בתחתית כמו לכלוך.

 

מה שמוזר הוא שהמסנן לא אמור להכיל חומר מונע אבנית- אז האם זה רק ביזכות הסינון של חצי מיקרון?

 

למחיר שעלה לי גם ממליץ, אבל ליזכור ליקנות את המתאמים מאליאקספרס!

 

לדעתי הלא מלומדת, משהוא כאן לא מסתדר. רמת הסינון היא 0.5 מיקרון ? אם כן זה אמור להיות רחוק מיכולת הסינון של מלחים מומסים. גם לפי הדיאגרמה ששלחת בשרשור הקודם-

chart_particle-size_xl.gif

 

 

 

אני משתמש במסנן פחם של 0.5 מיקרון כשלב סופי וגם אנשים נוספים שאני מכיר, לא הצלחתי להבחין בשינוי "באבנית" (אגב, ביטלתי את המינרליזטור בשלב האחרון). אצלי יש התגבשות משקעים משמעותית בקומקום.

יהיה מעניין אם תוכל לפתוח את המסנן, אני לא מצליח למצוא מה בדיוק יש בו.  

 

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם (נערך)

זה למה גם אני הייתי מופתע וכמו שאתה רואה גם חבר אחר שם לב לאותה התופעה, ביגלל זה אני מחכה ליפתוח את הפילטר ליראות מה באמת יש בפנים, לא במידע של BRITA360\ווירפול\ECOPURE מופיעה שהוא מכיל מונוע אבנית.

גם NSF לא ציין זאת.

עריכה: אני כבר לא זוכר היכן ראיתי את הנתון לגבי המיקרון או אולי ביכלל זו טעות שלי כי אני לא רואה את זה כעת:

https://ecopure.com/wp-content/uploads/2020/12/201-8404558Eng_01.pdf

 

image.thumb.png.c3626733b47c4e53c11dc8c76d0a14d3.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הפילטר והמתאמים הוזמנו, אבל יש לי דילמה.

אני רציתי מסנן מים כי אני לא סומך על איכות המים אצלנו (אנחנו נמצאים באיזור חקלאי) ואילו אשתי רוצה כדי למנוע אבנית (זה מה שהיא רואה בקומקום ומעצבן אותה). אמנם  hwgeek כתב כי המסנן מונע אבנית אע"פ שזה אינו מוזכר במפרט הפילטר אך הייתי שמח לשים מסנן אבנית נפרד.

 

מסנן אבנית רגיל מבוסס על אבני סיליפוס (סיליפוס הוא שם מסחרי למלחי פוספט שונים) שהמגע שלהם עם המים מונע מהאבנית להתגבש. אני לא ממש מת להוסיף כימיקל נוסף למים לכן אשתמש במסנן אבנית אלקטרוני. המסנן מבוסס על מעגל המייצר מתח חילופין בתדר גבוה שמוזן לסליל המלופף סביב הצינור,  הסליל מייצר שדה אלקטרו-מגנטי שאמור לפרק את האבנית. האבנית המומסת במים היא סידן מימן פחמתי, השדה האלקטרו-מגנטי אמור לפרק אותה לסידן פחמתי (שזו בעצם ה"אבן" ששוקעת) ודו תחמוצת פחמן (אני חושב שאבנה אחד, זה לא ממש מסובך)

 

מה שמדאיג אותי הוא שגבישי הסידן הפחמתי יסתמו את הפילטר,  מישהו השתמש במסנן אבנית אלקטרוני ונתקל בבעיה כזו?

פורסם (נערך)

ניתקלתי בהמון מונעי אבנית אלקטרונים כאלה באמאזון- האם הם באמת עובדים או זה כמו המגנט שמוכרים לנו בעתקר התקנת מכונת כביסה?

תתחילו ליראות את קצב האבנית אחרי התקנת הפילטר ואם תירצו פיתרון טוב יותר אז תוסיפו עוד פתרונות לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
בתאריך 9.3.2022 בשעה 09:58, hwgeek כתב:

זה למה גם אני הייתי מופתע וכמו שאתה רואה גם חבר אחר שם לב לאותה התופעה, ביגלל זה אני מחכה ליפתוח את הפילטר ליראות מה באמת יש בפנים, לא במידע של BRITA360\ווירפול\ECOPURE מופיעה שהוא מכיל מונוע אבנית.

גם NSF לא ציין זאת.

עריכה: אני כבר לא זוכר היכן ראיתי את הנתון לגבי המיקרון או אולי ביכלל זו טעות שלי כי אני לא רואה את זה כעת:

https://ecopure.com/wp-content/uploads/2020/12/201-8404558Eng_01.pdf

 

image.thumb.png.c3626733b47c4e53c11dc8c76d0a14d3.png

 

אני לא חושב שבמסמך הבדיקה של NSF או מעבדה אחרת יצוין אם יש סיליפוס או לא, נניח שהזמינו בדיקה מסוימת, תתבצע הבדיקה לפי התקן ויצוינו הערכים, אני לא יודע אם הרכב המסנן רלוונטי או מופיע במסמך.

 

למשל מסנן ה MAZE של תמי 4 מכיל פוליפוספט, אבל אני לא רואה שזה מצוין במסמך הבדיקות:

 

https://www.tami4.co.il/sites/default/files/general_files/Maze T WQA Letter.pdf

Maze T WQA Letter.pdf

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם (נערך)

אבל לפחות בעמוד המוצר אמור להופיע לא? בכל מיקרה עוד שבועיים אפתח וניראה, ב1.4  מועד ההחלפה אצלי.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לדעתי הגיוני שיופיע, אבל כבר בשרשור הקודם התלוננתי שאני לא מוצא פירוט על מבנה המסנן (סעיף 3 - https://carsforum.co.il/topic/699284-עוד-שירשור-של-אחד-שנימאס-לו-לסחוב-בקבוקים-מבקש-המלצה-על-מסנן-מים-לשתייה/?do=findComment&comment=6297705 ).

 

באופן כללי ההתרשמות שלי היא שחלק מהחברות אולי מנסות להצניע את ענין הפוספטים במסננים שלהן. אני לא אומר שיש במסנן שלך סיליפוס וגם אם יש אני לא אומר שזה רע, פשוט כמו שאתה אומר, הייתי מצפה לקבל את המידע על מרכיבי המסנן בעמוד המוצר. העובדה שהמידע הזה לא זמין בצורה נוחה, לי אישית מפריעה.

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם
בתאריך 10.3.2022 בשעה 10:18, hwgeek כתב:

ניתקלתי בהמון מונעי אבנית אלקטרונים כאלה באמאזון- האם הם באמת עובדים או זה כמו המגנט שמוכרים לנו בעתקר התקנת מכונת כביסה?

מה שמנסים לתקוע בזמן בתקנת מכונת כביסה הם מגנטים, לא אלקטרו-מגנטים ולהבנתי נטולי תוחלת. דיברתי על מסנני מים עם מהנדס שעובד איתי והוא סיפר שבחברה בה הוא עבד נרכשו כמה יחידות מיצרנים שונים לבדיקה ונבחרה אחת יעילה מספיק (https://scalebreaker.com/), לאחר מכן הוא התקין אותה בביתו ולדבריו היא עובדת מצוין. חשבתי להתקין את אותה יחידה אבל היא עולה בחו"ל £39.00 כך שאעדיף לבנות אחת לבד (ביקשתי ממנו שיחבר סקופ על הסליל כדי שאוכל ליצר את אותו סיגנל...)

×
×
  • תוכן חדש...