Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Right to repair בהקשר הזה לא משנה כלום.

מה שRight to repair אומר זה שאנשים יכולים לקנות את החלפים + כלים והוראות כמו שמעבדות מוסמכות של אפל יכולות ולהחליף בעצמם.

החלקים עצמם לא מגיעים מוצמדים אלא מתאמים מפתחות כשעושים אקטיבציה והכנסה של חשבון iCloud. (להבנתי ומניסיוני המוגבל)

זאת אומרת שזה יאפשר לשים חלק חדש - אבל יש מצב שהמכשיר יצטרך לאפס את החלק של האבטחה ולוותר על המידע המוצפן (לדוגמא לעשות מחדש touch id או facec id).

 

אבל בדיוק כמו שהיום כשאתה הולך למעבדה של אפל - הם מחליפים מסך + דיגיטייזר + מצלמה שכוללת את הרכיב אבטחה - זה מה שהם ימכרו לך במסגרת right to repair , לא חלקים בודדים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אבל במעבדות רשמיות יותר קל לך לשים פתרונות של צימוד מחדש

דברים שאם יוצאים החוצה אולי יחשפו חולשות במערכת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הדבר היחיד שיכולים לעשות זה לבקש לאפס מחדש מהשרתים של אפל - וזה לא שונה מבחינת לאשר את זה. עדיין תצטרך להוכיח שהמכשיר שלך בדרך כלשהיא.

אין כלים נוספים מיוחדים ברמת המעבדה (יש לי חברים שהיו Apple genious ודיברתי איתם על זה).

כמו שציינתי - ההבדל היחיד הוא שתוכל יותר בקלות לקנות את החלקים מאפל ישירות גם אם אתה לא מעבדה מוסמכת - אבל אין פה חדשות של הפרדת חלקים או משהו כזה מבחינת החלפות - כי גם אפל לא מחליפה

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אההה אז זה אומר שמגיעים חלקים בבאנדל כביכול.

כלומר הרבה פעמים תמצא מסך + דיגיטייזר (וזה גם ככה שבעת מדורי גיהנום להחליף רק אחד מהם) אבל בד"כ לא תמצא את זה עם המצלמה יחד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רוצה לעדכן שבאורח פלא נכנסתי סתם להגדרות המכשיר 

והיה רשום no sim restrictions

שמח ונלהב רצתי להביא את הסים הכנסתי ורשת גולן טלקום הפריחה חיים במכשיר 😄

 

אין לי מושג מה קרה, לא קיבלתי מייל או הודעה פשוט סתם נכנסתי וירדה ההגבלה,

כנראה השיחה עם אפל עזרה לאחר שהסברתי להם בפשטות ונימוס שיש פה טעות.

 

עכשיו אני אפל פאןבוי לנצח. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, ANUTKK כתב:

או שיש בישראל נציגות רשמית של אפל? 

אין נציגות רשמית בארץ, הרוב הוא דילרים מוסכמים של אפל. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 30 דקות, ANUTKK כתב:

דיברת עם אפל העולמית?

או שיש בישראל נציגות רשמית של אפל? 

 

התקשרתי אליהם למספר אמריקאי..

והתכתבתי איתם בצאט באתר באנגלית

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, boy23 כתב:

רוצה לעדכן שבאורח פלא נכנסתי סתם להגדרות המכשיר 

והיה רשום no sim restrictions

שמח ונלהב רצתי להביא את הסים הכנסתי ורשת גולן טלקום הפריחה חיים במכשיר 😄

 

אין לי מושג מה קרה, לא קיבלתי מייל או הודעה פשוט סתם נכנסתי וירדה ההגבלה,

כנראה השיחה עם אפל עזרה לאחר שהסברתי להם בפשטות ונימוס שיש פה טעות.

 

עכשיו אני אפל פאןבוי לנצח. 

 

 

משעשע למדי 

 

מכשיר של אפל האכיל אותך מרורים במשך שבוע,

אחרי שבוע הבעיה נפתרה 

 

ואז אתה אפל פןבוי לנצח. 

 

מעניין מה היה קורה אם זה היה לוקח חודש ? 

 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 7 דקות, YaronNahum כתב:

 

משעשע למדי 

 

מכשיר של אפל האכיל אותך מרורים במשך שבוע,

אחרי שבוע הבעיה נפתרה 

 

ואז אתה אפל פןבוי לנצח. 

 

אם זה היה לוקח חודש , כנראה גם את הילדים היית צריך להפוך לאפל פןבויז 

 

 

ילדים עוד רחוק.. אבל כן מקווה גם להם לקנות אפל.

אחלה חברה יש לי הרבה מוצרים שלהם ואני מאוד מרוצה הכל מהיר, חלק, מותאם.

אין טעם לריב תהנה מאנדרואיד 

פורסם
לפני 14 שעות, YaronNahum כתב:

משעשע למדי 

 

מכשיר של אפל האכיל אותך מרורים במשך שבוע,

אחרי שבוע הבעיה נפתרה 

 

ואז אתה אפל פןבוי לנצח. 

 

מעניין מה היה קורה אם זה היה לוקח חודש ? 

 

אי אפשר לחשוד בי כפנבוי של אפל, ובכל זאת הגבלות SIM (או נעילת SIM) זה לא ייחודי לאפל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שאלה קצת אחרת יש לאבא שלי אייפון ישן שקיבל מתנה והוא לא זוכר את הסיסמא כנ"ל המייל (המייל אינו בשימוש מס' שנים), האייפון היה במגירה מס' שנים והוא פועל רק לא זוכרים את הקוד פתיחה.

ראיתי ביוטיוב שיש אפשרות לעשות ריסט לאייפון : בעזרת כמה לחיצות וחיבור למחשב עם אייטנוס - לא איכפת שכל המידע יימחק (הכל מגובה בקבצים במחשב)

האם לדעתכם כדאי לקחת את הסיכון? 

 

חשבונית קנייה אין מכיוון שקיבל מתנה, 

 

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
פורסם
לפני 41 דקות, ANUTKK כתב:

שאלה קצת אחרת יש לאבא שלי אייפון ישן שקיבל מתנה והוא לא זוכר את הסיסמא כנ"ל המייל (המייל אינו בשימוש מס' שנים), האייפון היה במגירה מס' שנים והוא פועל רק לא זוכרים את הקוד פתיחה.

ראיתי ביוטיוב שיש אפשרות לעשות ריסט לאייפון : בעזרת כמה לחיצות וחיבור למחשב עם אייטנוס - לא איכפת שכל המידע יימחק (הכל מגובה בקבצים במחשב)

האם לדעתכם כדאי לקחת את הסיכון? 

 

חשבונית קנייה אין מכיוון שקיבל מתנה, 

 

 

לא הבנתי איפה הסיכון?

אני הייתי עושה..

פורסם
לפני שעה, ANUTKK כתב:

שלא ייגרם נזק למכשיר ואז בכלל לא יהיה אפשר להציל את האייפון

איזה נזק יכול להיגרם ולחיצה על כמה מקשים וחיבור לאייטונס?

תעשה זה מדריך מאוד מוכר..

×
×
  • תוכן חדש...