Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימוש נכון בדרמל (ליצירת חריץ בראש הבורג)


Or05230
שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 38 דקות, Derish כתב:

בוא נדבר רגע על שילוב של כמה מהרעיונות העיקריים שניתנו פה. 

 

האם שקלת לקחת בוקסה זולה שלא אכפת לך להקריב, לשים בתוכה קצת פרופוקסי (או כל מותג אחר של מסטיק אפוקסי שמתקשה למצב 'ברזל') כדי למלא את החללים השחוקים, ואז לחזור כעבור 24 שעות עם ידית כוח ולנסות להבריג את זה החוצה? הדורן שנהג לילה הציע עשוי לעזור פה.

 

בכל אופן, ככה ישאר לך בורג עם בוקסה שדבוקה אליו לנצח. כמו שהוצאת את זה החוצה, ככה גם תבריג בחזרה כשתסיים. לא אמור להפריע... או שתקנה בורג חדש אם זה מציק בעין. 

 

אופציה נוספת זה לקחת את אותו פרופוקסי ולהצמיד באמצעותו את האום שהמליצו לך לרתך פה. אבל הייתי הולך על הבוקסה קודם, מהתמונה נראה שיש לך מספיק מקום. 

 

המהדרין גם היו משייפים שני משטחים על הבוקסה העגולה כדי שיהיה מה לתפוס עם ג'בקה.

 

נסה את זה וספר לנו מה בדיוק לא עבד. עד הנובי גוד נמצא לך פתרון. 

 

אין בעיה. מחר אקנה ואנסה. אבל אני אציין, הבורג לא רק שחוק, אלא כנראה גם טרוק במומנט גדול מאוד. האם פרופוקסי יכול בכלל לעמוד במומנט כזה?

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לחזות דברים כאלה במדוייק, זה תהליך איטרטיבי. היתרון פה הוא שאם החומר יתפורר אז תאבד כמה שקלים, אבל תצא במינימום נזק היקפי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שמופעל על הבורג לחץ (משקל כלשהו שהוא מחזיק אולי) והלחץ הוא זה שמונע ממנו להפתח ולא רק מומנט הסגירה לבדו? 

במידה וכן, האם יש איך להקל על הלחץ הזה  לפני המשך נסיונות הפתיחה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, avargel כתב:

במידה וכן, האם יש איך להקל על הלחץ הזה  לפני המשך נסיונות הפתיחה?

יכול להיות שהפתרון הוא להחזיר את הברגים שכבר נפתחו למצב "סגירה" ואז לפתוח את הבורג.

ניחוש שלי יש צורך בפתיחת ברגים בסדר מסוים

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, avargel כתב:

יתכן שמופעל על הבורג לחץ (משקל כלשהו שהוא מחזיק אולי) והלחץ הוא זה שמונע ממנו להפתח ולא רק מומנט הסגירה לבדו? 

במידה וכן, האם יש איך להקל על הלחץ הזה  לפני המשך נסיונות הפתיחה?

הבנתי את מבנה הבורג ומה תפקידו ואני לא מוצא שיש עליו לחץ, להפך, במידה ואסגור את הברגים שפתחתי כן יופעל עליו לחץ מסויים

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה אני אדחף גם עם כמה עיצות אחיתופל:

1. אתה צריך להבין עם עצמך מה ההשלכות אם הבורג נגזר וחלק ממנו נשאר תקוע בפנים.
האם יש לך איך לחלץ? האם זה קריטי?

אני גם מבין שבוקסה לא נתפסת על הבורג כי הוא כבר עגול מדי?
2. מה שאני הייתי עושה בהינתן דרמל:
בדיוק מה שהצעת בהתחלה - תחתוך סלוט לביט שטוח משהו כמו 1/2 מגובה ראש הבורג ותכניס ראצ'ט עם ביט, או - בגלל שחבל על הראצ'ט פשוט ידית כח (אפשר גם להשתמש בT-BAR שמגיע בערכה של הראצ'ט עם המאריך הארוך).
אם כל זה לא יעבוד - אני הייתי חותך את הראש של הבורג - מוריד את המכסה, מוריד את הראש מנוע (אני מבין שהבורג מוברג לתוך הראש?) ומחלץ את הבורג כמו שצריך.

לפני הכל - קח מצית טורבו/ברנר וחמם את המתכת שאליה הבורג מוברג כמה שיותר.
לדעתי מי שהבריג את הבורג השתמש בלוקטייט או שסגר על מנוע חם.
תמסך טוב את האיזור ותהיה זהיר עם האש, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לשרוף איזה צמה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש במתח איך זה יסתיים, אתה לא שוכח לעדכן..?

ממש כמו בסיפור הזה בעיניים מכוסות: כורי הזהב הלכודים חולצו אחרי שבועיים (ynet.co.il)

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, shellcase כתב:

יאללה אני אדחף גם עם כמה עיצות אחיתופל:

1. אתה צריך להבין עם עצמך מה ההשלכות אם הבורג נגזר וחלק ממנו נשאר תקוע בפנים.
האם יש לך איך לחלץ? האם זה קריטי?

אני גם מבין שבוקסה לא נתפסת על הבורג כי הוא כבר עגול מדי?
2. מה שאני הייתי עושה בהינתן דרמל:
בדיוק מה שהצעת בהתחלה - תחתוך סלוט לביט שטוח משהו כמו 1/2 מגובה ראש הבורג ותכניס ראצ'ט עם ביט, או - בגלל שחבל על הראצ'ט פשוט ידית כח (אפשר גם להשתמש בT-BAR שמגיע בערכה של הראצ'ט עם המאריך הארוך).
אם כל זה לא יעבוד - אני הייתי חותך את הראש של הבורג - מוריד את המכסה, מוריד את הראש מנוע (אני מבין שהבורג מוברג לתוך הראש?) ומחלץ את הבורג כמו שצריך.

לפני הכל - קח מצית טורבו/ברנר וחמם את המתכת שאליה הבורג מוברג כמה שיותר.
לדעתי מי שהבריג את הבורג השתמש בלוקטייט או שסגר על מנוע חם.
תמסך טוב את האיזור ותהיה זהיר עם האש, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לשרוף איזה צמה.

1.הורדת מנוע או הורדת ראש

2.הדרמל מתקשה לחתוך סלוט בראש הבורג, אבל אמשיך לנסות...

תודה. אנסה.

לפני 3 שעות, Michazzz כתב:

אני ממש במתח איך זה יסתיים, אתה לא שוכח לעדכן..?

ממש כמו בסיפור הזה בעיניים מכוסות: כורי הזהב הלכודים חולצו אחרי שבועיים (ynet.co.il)

אעדכן אבל כרגע אין התקדמות, אני חושב שהרעיון הטוב והבטוח ביותר הוא ריתוך, בתקווה כמובן שהראש לא יגזר בפתיחה.

 

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם איזה אביזר אתה מנסה לחתוך?

זה צריך להיות דיסק שנראה ככה:

spacer.png

חתכתי כמה וכמה ברגים עם כזה ללא קושי.

 

אני עדיין חושב שעדיף שני משטחים מקבילים על פני סלוט. סלוט יחליש יותר את ראש הבורג, וגם הרבה יותר קשה להפעיל מומנט גדול בלי שהביט יברח החוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...