Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשמתי לפני שנה על רעידות שהתחילו בפורד פיאסטה בדיוק אחרי טיפול (2013, גיר רובוטי)

https://carsforum.co.il/topic/685064-רעידות-בפורד-פיאסטה/

 

השתכנעתי אז שזה בלאי, אבל לא טיפלתי בנושא מאז.

בתחילת השבוע הלכתי לעשות טיפול רגיל לקראת טסט והחלטתי להחליף מוסך. כשהסברתי לבעל המוסך על הרעידות, הוא אמר מראש שהוא

יכול לעשות טיפול לרכב אבל הוא לא מתעסק בגיר מהסוג הזה ולכן זה בעיה שאצטרך לבדוק במקום אחר.

ובכל זאת באורך פלא, כמה ימים אחרי הטיפול והרעידות (וכן נורת EPS שהיתה נדלקת אז בסיבובים) נעלמו.

בטיפול שנעשה לא רשום שום דבר מיוחד רק: טיפול שנתי, החלפה של מסנן שמן, מסיר פיח ושמן מנוע.

 

יש איזה הסבר מכני לתופעה? מה גרם לרעידות אז ומה העלים אותן?

פורסם

תודה. האמת טוב לדעת ולהיות מוכן לזה...

 

אבל בכל זאת, יש הסבר לכך שזה מגיע ונעלם בדיוק אחרי הטיפול?

×
×
  • תוכן חדש...