Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, אליהו שבת כתב:

זה דעתך וזה בסדר, דעתי שונה

לדעתי שלנובו עדיפה על אסוס כמותג לכל רוחב שדרת הסגמנטים

דעתי לא היחידה בנושא

 

דעתך שונה והיא לא בסדר, כי היא שגויה.

זה שאתה לא היחיד שטועה בעניין, גם יכול להיות

 

לפני 14 דקות, blackice כתב:

אם נחזור לשאלה המקורית, האם לקנות ASUS שעולה בכ- 1000 ש"ח פחות, בטוח כמו לקנות את הסדרות הטובות יותר של המותגים?

 

כמו שענו לך שוב ושוב ושוב ושוב, תלוי איזה דגם מול אילו דגמים אחרים.

תקציב - לא ציינת, ככה שאי אפשר לענות לך.

 

אם כן או לא i3 (שמספיק לשימושים של בתך), זה תלוי מה אתה מרוויח בדברים אחרים במפרט, אם אתה מוותר על i5. זה הכל עניין של Trade-Offs לתקציב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השאלה אם זה רק מותג או שיש גם הבדלים מבחינת אחריות? איכות המסך? רזולוציה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 13 דקות, falou כתב:

כמו שענו לך שוב ושוב ושוב ושוב, תלוי איזה דגם מול אילו דגמים אחרים.

תקציב - לא ציינת, ככה שאי אפשר לענות לך.

 

אם כן או לא i3 (שמספיק לשימושים של בתך), זה תלוי מה אתה מרוויח בדברים אחרים במפרט, אם אתה מוותר על i5. זה הכל עניין של Trade-Offs לתקציב.

 

תקציב (שכחתי...) בין 2500 ל- 3000 ש"ח.

 

וזו בעצם השאלה, אילו סדרות נחשבות טובות יותר בחברות שהן לא 3 המובילות?

פורסם
לפני 9 דקות, blackice כתב:

 

תקציב (שכחתי...) בין 2500 ל- 3000 ש"ח.

 

וזו בעצם השאלה, אילו סדרות נחשבות טובות יותר בחברות שהן לא 3 המובילות?

 

שוב, הסדרה לא חשובה. באותה סדרה יכול להיות דגם אחד שעדיף על האחר

 

למשל, דווקא דגם עם מעבד חזק יוחר, לא מצליח לנצל אותו, מסיבות של יעילות טרמית, לכן הדגם עם המעבד החלש יותר, עדיף

 

נחפור קצת, נמצא מועמדים. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Pika007 כתב:

כמו בכל ת'רד על ניידים אזכיר באופן גורף:

 

אין מותג שעדיף על אחר באופן גורף, הכל תלוי סדרה ודגם.

 

למרות שבכל ת'רד יקפוץ מי שיגיד ש "X הכי טוב" או ש "מותג אננס טוב יותר ממותג אבטיח". (כבר הספיק לקרות גם בת'רד הזה...)

מגדירים תקציב, מגדירים דרישות ותעדוף, מחפשים את הדגם הכי טוב שעונה לדרישות.

לכל החברות בשוק (כן. כולן.) יש היצע דגמים שעונה על רוב הצרכים באופן טוב ובצורה אמינה.

הנך צודק ולא צודק.

שאני ממליץ לאנשים על מחשב נייד אצלי המותג מאד משחק.

מחשב נייד מחזיקים אותו מספר שנים ומה לעשות לפעמים נחבט ויש שברים בפלסטיקה או תקלות אלקטרוניות.

אם אתה הולך ליבואן יאמרו לך אין מה לעשות - פלסטיקה עולה כמו מחשב חדש וכו

אבל אם תיכנס ל ebay יש כמה יצרנים שתמצא כל חלק וחלק שרק תחשוב עליו (אפילו ברגים מסויימים למכסה או דיסק)

אזי מבחינתי זה המותג שכן אמליץ לאדם להשתמש ולרכוש אותו.

בנוסף יש יצרנים שנותנים לך מדריך תחזוקה של כל פריט ופריט במחשב - מה לפרק כדי לבצע שלב אחרי שלב.

כמובן גם מבחנים בחו"ל על טמפרטורות ורעשים משפיעים וזה נלקח בחשבון.

אבל תחזוקה זה די קריטי כי חברים כבר כמה פעמים תיקנו למשל במחיר אפסי מכסה של מסך של נייד וכו כי יש הכל.

 

בכוונה לא שמתי שם של מותג שאני ממליץ כאן כי לא רוצה לפתוח בוויכוחים

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
לפני 15 דקות, kobi_g כתב:

אבל אם תיכנס ל ebay יש כמה יצרנים שתמצא כל חלק וחלק שרק תחשוב עליו (אפילו ברגים מסויימים למכסה או דיסק)

 

פה זה הולך בדיוק כמו חלקי רכב: לדגמים נפוצים (שנמכרו בכמויות גבוהות) משתלם להחזיק מלאי חלפים. גם פה, לנובו, דל ו HP מככבים. as simple as that.

:turn-l:
פורסם
לפני 6 שעות, dorsht כתב:

השאלה אם זה רק מותג או שיש גם הבדלים מבחינת אחריות? איכות המסך? רזולוציה?

 

זו תעשיית רכיבים. כל יצרן יכול לקנות כל מסך או מעבד או דיסק קשיח או כל רכיב אחר בשוק, שזמין גם לאחרים.

אבל, וזה אבל גדול, תהליכי התכנון של מחשב זה דבר שאורך שנתיים, מרגע שאינטל מודיע ליצרן מה המעבד החדש יהיה ואיך הוא יעבוד, ועד שיוצא מחשב עם המעבד הזה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השאלה הופנתה לפות"ש לגביי אסוס מול שאר היצרנים.

בגלל שאני לא מצטט הודעה מעליי, כנראה שבזמן שהקלדתי את ההודעה אתה שלחת כבר הודעה ולכן נוצר מצב כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני כשעה, kobi_g כתב:

מחשב נייד מחזיקים אותו מספר שנים ומה לעשות לפעמים נחבט ויש שברים בפלסטיקה או תקלות אלקטרוניות.

ואללה...

אנקדוטלית כמובן - אבל ב15+ שנה האחרונות שאני בעיקר משתמש בניידים (כולל במשפחה המורחבת) אני לא זוכר שהתעסקנו עם תיקונים (מינוס דגם ידוע כבעייתי אחד בHP שנקנה על ידי אשתי לפני שהתחלנו לצאת)

אמינות דיי מוחלטת - אז פייר מעולם לא יחסתי חשיבות לזה.

עושים אחריות מורחבת (אפל קר או דל) ונמנעים מהדגמי קונסיומר הנמוכים וזהו. (חלק מהמחשבים היו אצלינו 7-8 שנים בכיף)

 

מצד שני - כמובן שזה לא עומד עם דרישות פותח השרשור שמחפש ב2500 ש״ח מחשב. בתקציב הזה הייתי שוקל את הקצוות (טאבלט טוב / מייקרוסופט סרפס או מחשב שולחני) כדי להימנע מלפטופ זול.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, kobi_g כתב:

הנך צודק ולא צודק.

שאני ממליץ לאנשים על מחשב נייד אצלי המותג מאד משחק.

מחשב נייד מחזיקים אותו מספר שנים ומה לעשות לפעמים נחבט ויש שברים בפלסטיקה או תקלות אלקטרוניות.

אם אתה הולך ליבואן יאמרו לך אין מה לעשות - פלסטיקה עולה כמו מחשב חדש וכו

אבל אם תיכנס ל ebay יש כמה יצרנים שתמצא כל חלק וחלק שרק תחשוב עליו (אפילו ברגים מסויימים למכסה או דיסק)

אזי מבחינתי זה המותג שכן אמליץ לאדם להשתמש ולרכוש אותו.

בנוסף יש יצרנים שנותנים לך מדריך תחזוקה של כל פריט ופריט במחשב - מה לפרק כדי לבצע שלב אחרי שלב.

כמובן גם מבחנים בחו"ל על טמפרטורות ורעשים משפיעים וזה נלקח בחשבון.

אבל תחזוקה זה די קריטי כי חברים כבר כמה פעמים תיקנו למשל במחיר אפסי מכסה של מסך של נייד וכו כי יש הכל.

 

בכוונה לא שמתי שם של מותג שאני ממליץ כאן כי לא רוצה לפתוח בוויכוחים

 

 

יופי קובי, איך זמינות חלקים להחלפה מאיביי  רלוונטית לצרכן מהשורה?

 

לפני 16 דקות, Liviur כתב:

מצד שני - כמובן שזה לא עומד עם דרישות פותח השרשור שמחפש ב2500 ש״ח מחשב. בתקציב הזה הייתי שוקל את הקצוות (טאבלט טוב / מייקרוסופט סרפס או מחשב שולחני) כדי להימנע מלפטופ זול.

 

בתקציב הזה אני קונה טופ-אוף-דה-ליין כרומבוק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 28 דקות, falou כתב:

בתקציב הזה אני קונה טופ-אוף-דה-ליין כרומבוק...

ביקשו אופיס

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

שבוע שעבר רכשתי את המחשב הבא:

https://www.amazon.com/dp/B08YD1JLJF?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details

בתוספת התיק הזה:

https://www.amazon.com/dp/B00DUGZFLK?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details

 

תפסתי את המחשב במבצע והוא עלה 629$.

סה"כ כולל משלוח ומיסים יצא לי 2601 ש"ח.

 

בכנות, מלבד ה-TrackPad שהוא מעט מעצבן, הופתעתי לטובה.

 

כנראה שמלבד ה8GB RAM, הוא עובר את כל מה שביקשת.

מצד שני מדובר על ילדה בת 11, כלומר גם אם המחשב ישרת אותה 4 שנים, אני בספק אם היא תצטרך יותר מזה.

 

חכה שהמחיר ירד. כרגע הוא גבוה באופן יחסי. 

כל הזמן יש עליו מבצעים, בטח ב-BF יהיה המחיר שתפסתי אם לא פחות.

עריכה אחרונה על ידי BioS

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

 

המעבד אפילו חזק יותר ממה שאני מחפש...

השאלה, איך הוא יחזיק מעמד עם ילדה בת 11...

 

 

 

קיבלתי הצעה ל- Lenovo V15 G2. 
איך הסדרה הזו?

 

פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

ביקשו אופיס

 

כתוב ׳אני׳. בתקציב הזה אני קונה כרומבוק מתקפל עם מסך מגע 2K ו-i5...

 

לפני 35 דקות, blackice כתב:

המעבד אפילו חזק יותר ממה שאני מחפש...

השאלה, איך הוא יחזיק מעמד עם ילדה בת 11...

 

המעבד הוא אובר-קיל. היה כבר עדיף יותר RAM.

לא תמצא מחשב חסון בתקציב הזה, כי כמו שכתבו כאן, דווקא השאסי זה אחד הדברים שמייקרים מחשבים. היא תצטרך ללמוד לשמור עליו טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 28 דקות, falou כתב:

המעבד הוא אובר-קיל. היה כבר עדיף יותר RAM.

תכלס כמעט כל מעבד מודרני היום עם מספיק RAM וSSD יתנו ביצועים על הכיפק בהכל חוץ ממשחקים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...