Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאתם מדברים עליו נקרא FLOODING - הצפה. טיפול פסיכולוגי מוכר, שאתם (ודניאל קרייג) עושים לעצמכם בטעות או בלית ברירה. לא עובד עם כולם ועלול להחמיר את המצב בחלק מן המקרים. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שדניאל קרייג עשה קוראים Moneying, וזה כשמשלמים לך מספיק כסף, אתה פתאום עושה כל מיני דברים שאחרת לא היית עושה...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 12 שעות, אליעזר כתב:

והקטע הכי מעניין הוא שאנשים שנראים הבטוחים הגדולים ביותר בעצמם, כשאתה מגיע קצת קרוב, אתה מגלה כמה סדקים יש בהם.

אז מה, הכל בולשיט?

לכל אחד יש "מיקסר" מקצועי, שהמתגים בו מכוונים בצורה אחרת. 

יש כאלו שמכוונים את הOUTPUT לסאומד מושלם, אחרים מעדיפםים שיישמע יותר כמו תקליט ישן, אחרים הולכים על נקי, יש כאלו שייקחו בס חזק.

אבל זה הכל יוצא מהמיקסר, ומיקסר ניתן ל"תיכנות" עם כל המתגים שיש עליו. בוחר להעלות אחד, ויש לך יותר ווליום לבס. מעלה אחר, והופ, אתה נשמע כמו רובוט.

אצל כל אחד המתגים בפוזיציה שונה.

אלו שנשמעים בטוחים בעצמם, אלו שהם באמת בטוחים בעצמם, אלו שהם כל שילוב אחר של השניים- זה הכל המיקסר הזה. 

אז יכול להיות שאחד למד איך לכוון את המיקסר להוציא סאונד יציב ונקי, למרות שהמיקסר שלו מקבל אותות באיכות ירודה באינפוט...

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אולי יהיה משהו שיעזור לך פה:

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

פות"ש, למה אתה מנסה בכח להשוות את עצמך לאחרים?

זה לעולם לא יביא אותך לתוצאות כי תמיד יהיה מישהו יותר טוב ממך במשהו והתחושה האישית שלך תמיד תהיה עם BIAS סובייקטיבי כלשהו. 

במקום לחשוב "הוא טוב ב...", נסה להסיט את הכיוון ל"אני רוצה להשתפר ב...".

כך הבסיס שלך יהיה אתה ולא מישהו אחר, שאין לך שום אפשרות לדעת ב-100% מה המצב האמיתי שלו (אם הוא אכן בטוח בעצמו או קצת סדוק או מה בדיוק).

ניסחת היטב שאתה רוצה להשתפר בנקודות ספציפיות.

יש בימינו גם מדריכים ביוטיוב שיכולים לעזור, גם אם רק "חפיף"- זו כבר התחלה.

 

אם ניקח אותי כדוגמא, אני לעולם לא חושב "הוא קניין יותר טוב ממני" או "הוא מצליח תמיד למצוא את המוצר במחיר יותר טוב" (למשל, כדוגמא לא משקפת בלבד :lol: אני דווקא חזק בזה)

אני חושב בצורה אחרת, של "יש לי מה ואיך ללמוד לגבי איתור מוצרים במחיר טוב יותר כי אני עוד לא מומחה בזה".

המשפט הראשון משווה אותי למישהו אחר, שאולי יש לו כמה עשרות שנות ניסיון יותר ממני, אולי יותר בקיא בטכנולוגיה ממני, אולי ואולי ואולי ואולי- לא יודע ולא יכול לדעת כי הוא לא אני.

המשפט השני מתייחס אליי, ולמה שאני יודע, יכול ומבין בתחום- "אני לא יודע הכל ויש לי מה ללמוד". מפה, תוך כדי החוזקות שלך, ניתן ללמוד את מה שחסר ולהגיע לתוצאות.

כלל הברזל שלי לחיים, בכל התחומים- אני לא צעיר מספיק בשביל לדעת הכל. יש לי תמיד מה ללמוד, ומכל אחד אפשר ללמוד משהו.

אני כל הזמן בלמידה. כל הזמן שואב מידע בכל התחומים החשובים לי- גם ברכש (התעסוקה שלי), גם בבנייה של דברים (התחביב שלי), בהכל. כמה שיותר אלמד, ככה יהיה לי יותר קל.

והלימודים האלו הם שלי ובשבילי, ולא "בגללו" או "בגללה" כי "הוא\היא יותר טובים ממני ב..." אלא כי "אני רוצה להשתפר ב...".

  • אהבתי 3

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעה, ברווז כתב:

המשפט השני מתייחס אליי, ולמה שאני יודע, יכול ומבין בתחום- "אני לא יודע הכל ויש לי מה ללמוד". מפה, תוך כדי החוזקות שלך, ניתן ללמוד את מה שחסר ולהגיע לתוצאות.

כלל הברזל שלי לחיים, בכל התחומים- אני לא צעיר מספיק בשביל לדעת הכל. יש לי תמיד מה ללמוד, ומכל אחד אפשר ללמוד משהו.

כמה שאתה לומד יותר, ככה אתה מבין שיש יותר דברים שאתה לא יודע.

 

זה הפרדוקס - מעגל הידע שלך מתרחב, וחושף אותך לעוד ועוד מידע שלא ידעת קודם שבכלל קיים.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, ברווז כתב:

למה אתה מנסה בכח להשוות את עצמך לאחרים?

אתה ממש צודק. להשוות לאחרים זה רעל.

 

אבל כשאני חושב על זה שוב, לפעמים מה שאתה רואה באחרים מוציא או מעורר בך דברים מתוכך, כמו יכולות רדומות שלך, או דברים שמסתתרים מתחת מעטה של פחדים/חרדות.

לכן לא הייתי מוחק את האחרים באופן גורף, הייתי משתמש בהם בתור קנה מידה, או משהו כזה. ובכל מקרה קשוב מאוד למה שזה מעורר בי.

 

תקשיב, הדיון הזה ממש טוב לי.

מה דעתך אולי לפתוח שרשור חדש בנושא ״הבטחון העצמי - ואני״?

נראה לי יהיה לעוד הרבה אנשים פה מה להגיד ולשתף.

 

פורסם
לפני שעה, אליעזר כתב:

אתה ממש צודק. להשוות לאחרים זה רעל.

 

זה לא "רעל", זה מציאות. זה קורה כל הזמן, מודע ולא מודע. אנחנו כל הזמן בודקים את התגובות של הסביבה למה שאנחנו עושים. כשמישהו חורג מתגובה נורמטיבית (למשל, מתחיל לצעוק בסופר: "למה לא פותחים עוד קופה", זה ישר מעורר אצלנו תגובות שונות).

זה החיים עצמם. כמו שכתבתי הרבה פעמים, הסביבה שלנו היא אנשים אחרים, ואנחנו מתאימים את עצמנו אליה כל הזמן.

 

ואני חושב שדווקא המקומות שאתה חושב שהם מרעילים אותך, שם יש לך הכי הרבה מה ללמוד ואיפה להשתפר, כי אלו בד"כ המקומות בהם אנחנו חלשים ו/או אותם אנחנו מבינים פחות (או לא בכלל). אלו הנקודות שמהוות עלינו איום, לכן דווקא שם צריך לטפל קודם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 7 דקות, falou כתב:

אנחנו כל הזמן בודקים את התגובות של הסביבה למה שאנחנו עושים

לבדוק כל הזמן את תגובות הסביבה גם יכול להיות מתכון הרס לחיים. כל מעשה שלי עלול להיות עם אלף ואחד חישובים, מה שהורג את הלהיות בחופשיות מי שאני.

מצד שני להתעלם לגמרי מהסביבה גם לא בא בחשבון.

יש כנראה איזה שביל זהב שאותו צריך לנסח.

 

לפני 11 דקות, falou כתב:

דווקא המקומות שאתה חושב שהם מרעילים אותך, שם יש לך הכי הרבה מה ללמוד ואיפה להשתפר

לגמרי! אצלי אישית זה שייך להנהגה והובלה. מגיל 0 אני מרגיש צורך עז להיות שם. אבל מה לעשות, זה לא עובד.

פורסם
לפני כשעה, אליעזר כתב:

לגמרי! אצלי אישית זה שייך להנהגה והובלה. מגיל 0 אני מרגיש צורך עז להיות שם.

כמו 4/5 מהישראלים בערך. אל תחשוב שאתה מיוחד בקטע הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 10 דקות, vadim6385 כתב:

כמו 4/5 מהישראלים בערך. אל תחשוב שאתה מיוחד בקטע הזה.

מעודד :) יש לי מיליון מתחרים.

אבל אני לא מבין איך ה DNA שלי ידע שאני ישראלי?

פורסם

לפי מה קבעת שזה בDNA שלך?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, אליעזר כתב:

כי זה נראה מולד (מגיל מאוד קטן אני מתמודד עם זה)

אם אתה יודע להוביל כנראה שלא היית פותח את השרשור הזה.

 

  • אהבתי 2
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הלכתי לאימון אישי אחרי שבסגר הראשון הוציאו אותי לחל"ת והיה לי הרבה זמן לשבת עם עצמי ולעשות חשבון נפש.

הרגשתי תמיד שיש תקרת זכוכית שאני לא מצליח לנפץ אותה. הלכתי אחרי שלא הבנתי מה עוצר בעדי להתקדם.

 

אז נכון שהיתה גם פסיכולוגיה בגרוש אבל לפעמים קצת לדבר עם מישהו שעוזר לך לנתח את הדברים ונותן גם טיפים טובים זה מאוד עוזר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...