Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צריך בבקשה עזרה, הכוונה וייעוץ.

רוכשים רכב שני, ייסע כ- 1000 ק"מ בחודש. מה שהכי חשוב זה רכב בטיחותי, אמין, זול לתחזוקה וביטוח וחסכוני בדלק ואוטומט.

במושב האחורי ייכנס כסא בטיחות ובוסטר.

התקציב הרצוי הוא סביב ה-20 אלף ש"ח, שאפשר למתוח אותו מעלה לכיוון ה 25 אלף (אפשר להגדיל כדי לענות יותר טוב על הצרכים).

בחיפוש שלי אני מנסה למצוא רכבים החל משנתון 2012-2013, עד יד 2 (ידיים רק פרטיות, אפשר 3), עד 120 אלף ק"מ (אפשר יותר אם מטופל ואמין).

מבחינת הגודל בשום פנים ואופן לא פיקנטו/I10 ודומיהם, אלא "החל" מ סוויפט/בלנו/I20-30-35.. ודומיהם.

אני פוסל על הסף קונצרן פולקסווגן (בעיות גיר ויותר מדי טכנולוגיה ומועדת לפורענות?), רכבים צרפתיים (לא אמינים?) ואמריקאיים (זוללים דלק?), אני מעדיף ללכת על הsafe side. וגם לא קונה מסוחרי רכב (תמיד יש פער ידע לטובתם ואיזה קאצ' או 20 קאצ'ים לרעת הקונה).

 

אם אני לא מתפשר על הבטיחות לפני הכל והאמינות ומוסיף לזה רכב משפחתי, חסכוני יחסית ואוטומטי, האם אני מפספס משהו?  רעיונות? (אני מנסה גם להסתכל על ספורטבק או סיוויק למשל שלא יחסכו בדלק מדי אבל רכבים אמינים ובטיחותיים).

 

לגבי התקציב אפשר לקחת הלוואה קטנה ולהגדיל אותו כדי שיימצא הרכב שיענה על רוב המשבצות, יש הצעות?

 

ובסוף, זה רק אני או שג'ונגל יד 2 נהיה יותר פראי ומשוגע? (רכבים עם 200+ אלף ק"מ, ליסינג/חברה/השכרה לשעבר ונראים על הפנים בהרבה מעל למחירון!)

 

סליחה על האורך ומקווה שתוכלו לעזור,

תודה רבה מראש!!

פורסם

אהלן,

מאזדה 2 ברמת האבזור דינמיק (לא אקטיב) בשנתונים 2012 אמורה להכנס בתקציב לפי הבדיקה שלי.

רכב יחסית מרווח לצרכים שלכם, זריז, ובעל תיבה אוטומטית (פלאנטרית) ולא רובוטית (כמו בואג שביקשת להמנע.)

האם רוב הנסיעות יהיו עירוניות?

 

ואכן, שוק היד 2 "רותח" ורואים היום אחרי עשור עלייה במחירונים. 

 

בהצלחה בלמצוא אחת שמורה, ותתחדשו.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 1 דקה, Kooper כתב:

אהלן,

מאזדה 2 ברמת האבזור דינמיק (לא אקטיב) בשנתונים 2012 אמורה להכנס בתקציב לפי הבדיקה שלי.

רכב יחסית מרווח לצרכים שלכם, זריז, ובעל תיבה אוטומטית (פלאנטרית) ולא רובוטית (כמו בואג שביקשת להמנע.)

האם רוב הנסיעות יהיו עירוניות?

 

ואכן, שוק היד 2 "רותח" ורואים היום אחרי עשור עלייה במחירונים. 

 

בהצלחה בלמצוא אחת שמורה, ותתחדשו.

תודה רבה על המענה, אכניס את המאזדה לחיפוש, הדינמיק הכוונה ההצ'בק ולא הסדאן?

אכן, רוב הנסיעות עירוניות, או נסיעה בינעירונית קצרה לעבודה (שתי ערים סמוכות במרכז).

תודה

פורסם

אכן, הכוונה הייתה להאצ׳בק מקטגורית סופרמיני (כמו הסוויפט והi20 שציינת.)

 

לעניות דעתי, לצרכים שלהם הייתי מתמקד ברכבים שמגיעים עם גיר פלנטרי (אוטומט "ישן"). נסיעה עירונית ממושכת עלולה לגרום לבלאי מואץ במצמדים של הגירים הרובוטיים (שמהם ביקשת להמנע), והאופן פעולה של גירים רציפים בשנתונים האלו "לא לטעמי", רועשים, רועדים בתחילת נסיעה, ולא מעבירים את הכוח בצורה "חלקה" מהניסיון שלי איתם. (יצא לי לנהוג או להיות נוסע באטרג׳, ספייססטאר, קורולה, סוויפט שמגיעות עם גרסאות רציפות)

 

שורה תחתונה, דגש לכל רכב שתמצא:

היסטוריית טיפולים מלאה/מלאה ככל הניתן.

דו"ח סליקה (מםרט את העבר הביטוחי של הרכב, תאונות/ביטוחים ועוד)

וכמובן בדיקה מטעמך אם רלוונטי.

 

הייתי ממליץ לך בכמ לשקול "צרפתיות", לחלקן מוניטין יותר טוב ממה שעושים להם.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 1 דקה, Kooper כתב:

אכן, הכוונה הייתה להאצ׳בק מקטגורית סופרמיני (כמו הסוויפט והi20 שציינת.)

 

לעניות דעתי, לצרכים שלהם הייתי מתמקד ברכבים שמגיעים עם גיר פלנטרי (אוטומט "ישן"). נסיעה עירונית ממושכת עלולה לגרום לבלאי מואץ במצמדים של הגירים הרובוטיים (שמהם ביקשת להמנע), והאופן פעולה של גירים רציפים בשנתונים האלו "לא לטעמי", רועשים, רועדים בתחילת נסיעה, ולא מעבירים את הכוח בצורה "חלקה" מהניסיון שלי איתם. (יצא לי לנהוג או להיות נוסע באטרג׳, ספייססטאר, קורולה, סוויפט שמגיעות עם גרסאות רציפות)

 

שורה תחתונה, דגש לכל רכב שתמצא:

היסטוריית טיפולים מלאה/מלאה ככל הניתן.

דו"ח סליקה (מםרט את העבר הביטוחי של הרכב, תאונות/ביטוחים ועוד)

וכמובן בדיקה מטעמך אם רלוונטי.

 

הייתי ממליץ לך בכמ לשקול "צרפתיות", לחלקן מוניטין יותר טוב ממה שעושים להם.

 

תודה רבה על ההבהרות והמידע! עוזר מאוד.

בגזרת הצרפתיות - דגמים? שנתונים?

פורסם

אופל קורסה (אופל אמנם "גרמני" אך זו חברה שייכת לקונצרן psa הצרפתי)

בשנתונים 2014-2015 יענו גם על הדרישות לדעתי.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

בשנתונים האלה אופל היו תחת GM ואין טעם להזכיר את PSA. המעבר נעשה ב2017 כאשר האופל קרוסלנד היה הדגם הראשון שמשתמש במכלולים שלהם. 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, yoav911gt2 כתב:

בשנתונים האלה אופל היו תחת GM ואין טעם להזכיר את PSA. המעבר נעשה ב2017 כאשר האופל קרוסלנד היה הדגם הראשון שמשתמש במכלולים שלהם. 

תודה על התיקון, התבלבלו לי השנתונים😄.

על כל מקרה, בין אם תחת gm או psa, אני סבור שזה גם רכב שיענה על דרישותיו של פות"ש לאחר המאזדה 2 ברמת האבזור דינמיק, כפי שציינתי.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

×
×
  • תוכן חדש...