שלום לכולם,
צריך בבקשה עזרה, הכוונה וייעוץ.
רוכשים רכב שני, ייסע כ- 1000 ק"מ בחודש. מה שהכי חשוב זה רכב בטיחותי, אמין, זול לתחזוקה וביטוח וחסכוני בדלק ואוטומט.
במושב האחורי ייכנס כסא בטיחות ובוסטר.
התקציב הרצוי הוא סביב ה-20 אלף ש"ח, שאפשר למתוח אותו מעלה לכיוון ה 25 אלף (אפשר להגדיל כדי לענות יותר טוב על הצרכים).
בחיפוש שלי אני מנסה למצוא רכבים החל משנתון 2012-2013, עד יד 2 (ידיים רק פרטיות, אפשר 3), עד 120 אלף ק"מ (אפשר יותר אם מטופל ואמין).
מבחינת הגודל בשום פנים ואופן לא פיקנטו/I10 ודומיהם, אלא "החל" מ סוויפט/בלנו/I20-30-35.. ודומיהם.
אני פוסל על הסף קונצרן פולקסווגן (בעיות גיר ויותר מדי טכנולוגיה ומועדת לפורענות?), רכבים צרפתיים (לא אמינים?) ואמריקאיים (זוללים דלק?), אני מעדיף ללכת על הsafe side. וגם לא קונה מסוחרי רכב (תמיד יש פער ידע לטובתם ואיזה קאצ' או 20 קאצ'ים לרעת הקונה).
אם אני לא מתפשר על הבטיחות לפני הכל והאמינות ומוסיף לזה רכב משפחתי, חסכוני יחסית ואוטומטי, האם אני מפספס משהו? רעיונות? (אני מנסה גם להסתכל על ספורטבק או סיוויק למשל שלא יחסכו בדלק מדי אבל רכבים אמינים ובטיחותיים).
לגבי התקציב אפשר לקחת הלוואה קטנה ולהגדיל אותו כדי שיימצא הרכב שיענה על רוב המשבצות, יש הצעות?
ובסוף, זה רק אני או שג'ונגל יד 2 נהיה יותר פראי ומשוגע? (רכבים עם 200+ אלף ק"מ, ליסינג/חברה/השכרה לשעבר ונראים על הפנים בהרבה מעל למחירון!)
סליחה על האורך ומקווה שתוכלו לעזור,
תודה רבה מראש!!