Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברה אמריקאית היא לא מדד לאיכות טובה 🤷‍♀️

ואין הרבה פירוט על המוצר או החברה בגוגל, שזה כבר מדליק נורה כלשהי.

 

לרוב מוצר טוב, גם אם לא שמענו עליו בארץ, יהיה לו פורום או חוו"ד כלשהו ברשת / גוגל וכו'.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

חיפשתי ומצאתי קצת מידע על החברה הזו. 

מה שמנסים לומר זה שישנן חברות גדולות עם מוצרים מוכרים ומוכחים. אתה משלם מחיר שלדעתי, ולא תיקנו אותי כאן, יקר יחסית, ולכן עדיף שתשתמש במוצר שהוא מוכר וידוע. 

אם יש לך אפשרות לעשות זאת, מומלץ, אם לא, תהנה מהציפוי החדש. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 דקות, imprezadude כתב:

חיפשתי ומצאתי קצת מידע על החברה הזו. 

מה שמנסים לומר זה שישנן חברות גדולות עם מוצרים מוכרים ומוכחים. אתה משלם מחיר שלדעתי, ולא תיקנו אותי כאן, יקר יחסית, ולכן עדיף שתשתמש במוצר שהוא מוכר וידוע. 

אם יש לך אפשרות לעשות זאת, מומלץ, אם לא, תהנה מהציפוי החדש. 

מהמידע שמצאת ברשת איך התרשמת? 

פורסם (נערך)

בטוח שיש חברות מצוינות שלא שומעים עליהם, אבל לשלם מחיר כפול מחברה מוכרת ולהיות שפן נסיונות של חברה בלי הרבה מידע לא רואה בזה שום היגיון.

המלצתי לך ללכת לקחת עוד הצעות מחיר שתבין איפה אתה עומד.

לרכב חדש לא הייתי רץ לעושות ציפוי, חכה כמה זמן עד שהרכב יהיה עם פחות ברק ונזקים ללכה ואז תחדש את הלכה ותגן עליה עם ציפוי נאנו.

עריכה אחרונה על ידי caravelle
פורסם

אני לא מסכים איתך.

לדעתי כשהרכב חדש זה הזמן הכי טוב להגן עליו. אתה צריך לבצע פוליש פחות אגרסיבי, ובכלל הצבע והלכה של הרכב יישמרו יותר טוב כך.

טוב עושה פות"ש שהוא מגן על הרכב כשהוא חדש לגמרי. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הרבה לפני שמדברים על החברה , שום ציפוי שבעולם לא יחזיק 3 שנים תחת שמש ישראלית. אחרי שנה וחצי כבר תהיה דהיה משמעותית. וזה במקרה וממש שמרת על הוראות נקיון. 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

אני עם החברים מעלי,

מחיר יקר ב-1,000₪ לפחות עבור ציפוי לא ידוע, 

אני עשיתי ציפוי לטיגואן שלי של חברת Gyeon ושילמתי הרבה פחות.

 

זה נכון, יש יותר משתי חברות לציפוי, 

וזה נכון שבארץ עובדים עם carpro ו-gyeon המצויינות,

בארה״ב ובאירופה יש מתחרות אחרות כמו מודסטה למשל..

אבל מה שפות״ש ציין, גם יקר וגם לא מוכר, הייתי נזהר.

(החרוזים במקרה…😅)

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני 29 דקות, Super_T כתב:

אני עם החברים מעלי,

מחיר יקר ב-1,000₪ לפחות עבור ציפוי לא ידוע, 

אני עשיתי ציפוי לטיגואן שלי של חברת Gyeon ושילמתי הרבה פחות.

 

זה נכון, יש יותר משתי חברות לציפוי, 

וזה נכון שבארץ עובדים עם carpro ו-gyeon המצויינות,

בארה״ב ובאירופה יש מתחרות אחרות כמו מודסטה למשל..

אבל מה שפות״ש ציין, גם יקר וגם לא מוכר, הייתי נזהר.

(החרוזים במקרה…😅)

משיטוט ברשת וביוטיוב מדובר בחברה טובה ואמינה עם מוצרים טובים, זה שבארץ היא לא מוכרת לא אומר שהיא לא טובה…. צאו מהקיבעון על 2 חברות שכולם שמעו ומכירים, יש עוד חברות בעולם. 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Super_T כתב:

אני עם החברים מעלי,

מחיר יקר ב-1,000₪ לפחות עבור ציפוי לא ידוע, 

אני עשיתי ציפוי לטיגואן שלי של חברת Gyeon ושילמתי הרבה פחות.

 

זה נכון, יש יותר משתי חברות לציפוי, 

וזה נכון שבארץ עובדים עם carpro ו-gyeon המצויינות,

בארה״ב ובאירופה יש מתחרות אחרות כמו מודסטה למשל..

אבל מה שפות״ש ציין, גם יקר וגם לא מוכר, הייתי נזהר.

(החרוזים במקרה…😅)

MODESTA חברה בטופ,גם KAMIKAZE שיישמתי לרכב שלי,אחרי מאות רכבים שעשיתי ,מהנסיון שלי אלה שתי החברות הכי איכותיות שיש היום ,את החומרים של MODESTA קשה מאד להשיג כי הרשת הפנימית שלהם חזקה מאד.

יש חברה נוספת שנקראת ECHLON ,סופר איכותית,אבל אלו חומרים שלא מתאיים למשה המזדמן שרק רוצה ציפוי ל15 שנים ב300 ש"ח ושתוך כדי נסיעה גם ילטף לו את הקרחת..

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם
לפני 8 שעות, arilos כתב:

משיטוט ברשת וביוטיוב מדובר בחברה טובה ואמינה עם מוצרים טובים, זה שבארץ היא לא מוכרת לא אומר שהיא לא טובה…. צאו מהקיבעון על 2 חברות שכולם שמעו ומכירים, יש עוד חברות בעולם. 

ברור שיש עוד חברות, המחיר לביצוע עדיין יקר, זה הכל, בטח על רכב שיוצא מהסוכנות.

אלא אם כן מאזדה השחיטו את הרכב מהנמל עד למסירה, אין סיבה לתשלום כזה על ציפוי שהוא לא בטופ 3 בעולם וגם אז בספק.

 

לפני 27 דקות, ronrcz כתב:

MODESTA חברה בטופ,גם KAMIKAZE שיישמתי לרכב שלי,אחרי מאות רכבים שעשיתי ,מהנסיון שלי אלה שתי החברות הכי איכותיות שיש היום ,את החומרים של MODESTA קשה מאד להשיג כי הרשת הפנימית שלהם חזקה מאד.

יש חברה נוספת שנקראת ECHLON ,סופר איכותית,אבל אלו חומרים שלא מתאיים למשה המזדמן שרק רוצה ציפוי ל15 שנים ב300 ש"ח ושתוך כדי נסיעה גם ילטף לו את הקרחת..

 

נתתי את מודסטה כדוגמה למה שיש בארה״ב ופה פחות מכירים, אין ספק שעל ציפוי צריך לשלם וציפוי צריך לתחזק,

אבל, וזה אבל גדול,

התחושה שלי היא שלוקחים לפות״ש קצת יותר מדי כסף, בטח עבור ציפוי רכב חדש לחלוטין.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני 10 שעות, arilos כתב:

משיטוט ברשת וביוטיוב מדובר בחברה טובה ואמינה עם מוצרים טובים, זה שבארץ היא לא מוכרת לא אומר שהיא לא טובה…. צאו מהקיבעון על 2 חברות שכולם שמעו ומכירים, יש עוד חברות בעולם. 

 

לומר "צאו מהקיבעון" זה קצת מצחיק בתור אחד שאומר שהוא לא מבין בזה יותר מדי.

אנשים עם נסיון ברובם ניסו לעזור לך ואמרו שהמוצר הנ"ל לא מוכר, יקר מדי, וגם גוגל ושות' לא ממש נותנים מידע מהימן בנוגע אליו.

נראה שקבעת כבר מראש (כנראה משיחה שלך עם בעל העסק או משהו כזה) שהוא איכותי ביותר וסגרת עסקה, אז תתחדש זה הכי חשוב שתהיה מרוצה.

 

יש עוד עשרות אלפי חברות לא מוכרות, כאן קיבלת המלצה על חברות איכותיות ביותר מהטופ העולמי וככל הנראה זה יעלה לך דומה או אפילו פחות.

4500 ש"ח לציפוי כל הרכב זה יקר, בטח שמדובר במוצר שאין לגביו מידע שלם ברשת.

סתם לדוגמא יש עוד עשרות חברות איכותיות ומוכרות כמו Adams / Chemical Guys / CarPro Cquartz / Sonax / Feynlab ועוד, שהייתי מעדיף אותן ועם חלקן יש לי נסיון, וכולן נמכרות ומבוצעות בסדנאות בארץ.

 

בהצלחה.

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 7 שעות, liav12 כתב:

 

לומר "צאו מהקיבעון" זה קצת מצחיק בתור אחד שאומר שהוא לא מבין בזה יותר מדי.

אנשים עם נסיון ברובם ניסו לעזור לך ואמרו שהמוצר הנ"ל לא מוכר, יקר מדי, וגם גוגל ושות' לא ממש נותנים מידע מהימן בנוגע אליו.

נראה שקבעת כבר מראש (כנראה משיחה שלך עם בעל העסק או משהו כזה) שהוא איכותי ביותר וסגרת עסקה, אז תתחדש זה הכי חשוב שתהיה מרוצה.

 

יש עוד עשרות אלפי חברות לא מוכרות, כאן קיבלת המלצה על חברות איכותיות ביותר מהטופ העולמי וככל הנראה זה יעלה לך דומה או אפילו פחות.

4500 ש"ח לציפוי כל הרכב זה יקר, בטח שמדובר במוצר שאין לגביו מידע שלם ברשת.

סתם לדוגמא יש עוד עשרות חברות איכותיות ומוכרות כמו Adams / Chemical Guys / CarPro Cquartz / Sonax / Feynlab ועוד, שהייתי מעדיף אותן ועם חלקן יש לי נסיון, וכולן נמכרות ומבוצעות בסדנאות בארץ.

 

בהצלחה.

סגרתי איתו מחיר סופי 4000 שח, מחר אני מקבל את הרכב ואעלה תמונות… יש לציין שהרכב היה אצל בעל העסק יומיים שלמים , מקווה שזה ישתלם, אעדכן. 

×
×
  • תוכן חדש...