Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום היקרים.

 

אני ורעייתי חושבים על להחליף את הרכב שלנו. כרגע, בבעלותנו יונדאי אקסנט 2009 GLS, נפח 1.6. 

אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהרכב, עונה על כל הדרישות שלנו ומשרת אותנו נאמנה (איתנו כבר 7 שנים טפו טפו).

 

כאמור, התקציב שלנו עומד על 60K עם עדיפות לנמוך יותר כמובן. 

מחפשים שנתון 2016-2018. 

בהתאם לתקציב, האופציה האולטימטיבית מבחינתנו היא יונדאי i25 שלמיטב הבנתי היא זו שהחליפה את האקסנט.

קצת נתונים נוספים:

נסועה שנתית: באיזור 15 אלף בשנה, פלוס מינוס.

שימושים בעיקר עירוניים ולעיתים רחוקות נסיעה מחוץ לעיר. 

מה חשוב: 

אמינות - כיאה לבעל יונדאי אקסנט, חשוב מאוד שתהא אמינה.

אחזקה זולה - חלפים וכו'. 

תא מטען מרווח.

אפשרות לשים כסאות ילדים בנוחות במושב האחורי (2 כסאות, לא שלושה). 

פחות חשוב:

מערכת מולטימדיה - אם יבוא ביחד עם הרכב, מה טוב. 

אבזור.

 

לסיכום,

מחפשים רכב אמין, זול לאחזקה ומרווח. 

האופציה של היונדאי לדעתי היא הכי ריאלית, אשמח לשמוע תובנות אחרות מחכמי הפורום.

 

בהערכה,

ויקטור.

×
×
  • תוכן חדש...