Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רווק סטודטנט נסיעות בין עירוניות בעיקר ירושליים-> מרכז
ראיתי את האוטו הזה: סיאט ארונה 2018
 והוא סקרן אותי, והבנתי שהוא עשוי להתאים גם לייחידים

האם שווה לקחת רכב בתקציב הזה, כרכב ראשון, מה דעתכם על אמינות הרכב(כל הקטע של הגיר סיאט איביזה ובכללי משהו השתנה?)

הסתכלתי על מאזדה 2 פחות נהנתי מהנסיעה עליה בנסיעת מבחן הרגשתי צפיפות, ונוקשות בנהיגה והחלטתי שאני מוכן להשקיע קצת יותר כסף בשביל חווית נסיעת יותר טובה


אשמח לשמוע את דעתכם

פורסם

האוטו כבר 01? אתה תהיה יד שלישית?

מה אתה מחפש יותר? נוחות? אמינות? אוטו חסכוני?

נסיעות בפקקים יכולות להאיץ את הבלאי של המצמדים בגיר הרובוטי בארונה

כמה אתה נוסע בשנה?

פורסם

ארונה מתוחת פנים הולכת להגיע בעתיד ולכן ניתן למצוא באוטו סנטר למשל 0 קמ ב105 על הכביש.
גילוי נאות אני לפני רכישה כזאת.
למה אני רושם לך אץ זה כי בשביל עוד 20 k
לפחות תקרע את הניילונים ותזכה לאחריות.
לא רואה סיבה לקנות אוטו יד 3 בהפרש של 25 אלף שח לחדש.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...