Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם רכשתי שלשום אופנוע t max 2020 .יש לו חורים קטנים במושב שלדעתי נגרמו מציפורני חתולים רציתי לדעת האם יש דרך לטשטש אותם עם איזה חומר שימלא אותם או משהו אחר שמומלץ ?

בכל אופן כרגע החורים לא כלכך רציניים אבל אני חושש שיגדלו עם הזמן לכן הייתי רוצה למנוע זאת.

בעבר ראיתי באיזו פרסומת חומר לתיקון ריפודי עור ברכב חשבתי אולי על משהו כזה ......

תודה לעונים....

עריכה אחרונה על ידי צ'ירו
פורסם

א. החורים יגדלו, במיוחד אם הקטנוע אינו חונה בחניה מקורה.

ב. יש רשת יעודית המתלבשת על המושב (נמכרת לפי מידות)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעתיים, fatboy1340 כתב:

א. החורים יגדלו, במיוחד אם הקטנוע אינו חונה בחניה מקורה.

ב. יש רשת יעודית המתלבשת על המושב (נמכרת לפי מידות)

היי האופנוע חונה בחניה מקורה

 

לגבי רשת אני מכיר ולא מעוניין...השאלה אם יש פיתרון אחר יותר יפה כזה שלא יראו איזה חומר מילוי או טשטוש

 

 

Just now, צ'ירו כתב:

היי האופנוע חונה בחניה מקורה

 

לגבי רשת אני מכיר ולא מעוניין...השאלה אם יש פיתרון אחר יותר יפה כזה שלא יראו איזה חומר מילוי או טשטוש

 

 

החורים כרגע לא נוראיים רק אני חושש שיתרחבו בעתיד לכן אם יש משהו שימנע ...

פורסם

לא מכיר פתרון לתיקון אבל יש לך רפדים שעושים את הכיסא מחדש וזה לא כל כך יקר.

100-400 שקל בערך. יש לך את ששון הרפד ועוד...

הם גם בטח יוכלו להמליץ על פתרון אחר אם אפשר בלי לרפד מחדש.

פורסם
לפני שעתיים, mudale222 כתב:

לא מכיר פתרון לתיקון אבל יש לך רפדים שעושים את הכיסא מחדש וזה לא כל כך יקר.

100-400 שקל בערך. יש לך את ששון הרפד ועוד...

הם גם בטח יוכלו להמליץ על פתרון אחר אם אפשר בלי לרפד מחדש.

איפה ששון הרפד נמצא והאם יש לך טלפון שלו ? וגם אם יש לך מושג כמה צריך לעלות דבר כזה בחברה?

×
×
  • תוכן חדש...