Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 2013 0.9 טורבו ידנית - הלך מנוע


מעבר לפיתרון נפתר ע"י cfir71,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אחרי 109,000 ק"מ בלבד. היתה אצלי שנה וחודש. יד 4.

 

אתמול זה קרה (רצ"ב סרטון), הרכב שבק חיים פתאום בצומת גהה.

נגרר למוסך בלילה (מוסך גבע).

 

המוסך אבחן שאין קומפרסיה ב 3 הצילינדרים - נזק מכני למנוע.

 

עלות תיקון - 8,000 לא כולל מעמ.

 

מתלבט אם למכור אותה ASIS להרפתקן או לתקן.

 

בקיצור - מבאס!

כפיר הג'ינג'י

פורסם
לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

לא רוצה לזרוע מלח על הפצעים, אבל עד כמה שזכור לי קנית אותו במחיר מאוד זול 

 

אולי זה קשור לעניין שהבעלים הקודם רצה להפטר מהרכב מהר? 

אכן. נקנה בסביבות 17,000 כאשר המחירון היה 23,000. אבל עבר טיפולים בזמן. ובבדיקה היה בסדר. 

יכול להיוך שקשור. ויכול להיות גם מזל נאחס. 

 

לפני שעה, Adamm כתב:

היו סימנים מקדימים בזמן האחרון?

אפס קומפרסיה ב3 צילנדרים? מה קרה שם בדיוק?

 

המחיר למנוע מפירוק?

לא. באמת שלא היה כלום. אני גם בודק שמן מים באופן קבוע. 

 

לפני כשעה, danniel כתב:

אי אפשר לבדוק דחיסה עם תזמון שכשל.

כנראה שיש בעיה אחרת המנוע.

מה כוחת הצעת המחיר של התיקון? 

 

מה זה בעיה אחרת? 

הצעת המחיר כוללת הבאת מנוע מיבואן שהמודל עובד איתו. מישהו שהוא סומך עליו. והתקנה כמובן 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

עכשיו שאני שומע עם ווליום את הסירטון אפשר לשמוע שהמנוע רץ על ריק מה שנקרא(אין בניית קומפרסיה) אז הגיוני שהתוצאות בבדיקה מראות שכל הצילנדרים כשלו.

במנוע הזה יש שרשרת טיימינג, בדקו אותה?

 

פורסם

בכמה חשבת למכור את האוטו?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 13 דקות, מלטבשי כתב:

בכמה חשבת למכור את האוטו?

לא חשבתי על זה לעומק. בינתיים פרסמתי ביד 2 50% מהמחירון. סביבות 10,000

התקשרו כמה סוחרים והציעו 6/7

לפני 4 דקות, Adamm כתב:

הכוונה שלי הייתה אם בדקו אחרי שהמנוע כבה.

אני סומך על המוסך בבדיקה. אבל אשאל ביום ראשון 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אם אתה שילמת על הרכב 17 כאשר היה תקין, איך אתה מצפה למכור ב-10K? עברה שנה, הוספת יד לרכב והלך המנוע..

 

עלות תיקון הרכב זה 9000 שקל למנוע (בקירוב כולל מע"מ) לפי ההצעה שכתבת. מה עם הקלאץ'? זה בפנים? בדרך כלל לא. רק עלות התיקון ועוד ה-10K שפירסמת עוברות על מחיר הרכב שאתה שילמת עליו לפני שנה 

 

בגלל שהמנוע לא תקין יש עוד מערכות שלא ניתן לבדוק את טיבן וזה אוטומטית מוריד את ערך הרכב למכירה.

 

סוחר שזרק לך 6,000 לא מתכוון לרכוש בסכום הזה.. לדעתי אתה ריאלית יכול לחשוב על מכירה במחיר נמוך משמעותית. 

 

אני קניתי כמה פעמים רכבים עם תקלות. המחיר חייב להיות אטרקטיבי כדי שזה ישתלם. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תמכור למי שיתן לך 3000 ש"ח

תמכור למי שיתן לך 3000 ש"ח

תמכור למי שישלם לך 2000-3000 ש"ח

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 28 דקות, מלטבשי כתב:

אם אתה שילמת על הרכב 17 כאשר היה תקין, איך אתה מצפה למכור ב-10K? עברה שנה, הוספת יד לרכב והלך המנוע..

 

עלות תיקון הרכב זה 9000 שקל למנוע (בקירוב כולל מע"מ) לפי ההצעה שכתבת. מה עם הקלאץ'? זה בפנים? בדרך כלל לא. רק עלות התיקון ועוד ה-10K שפירסמת עוברות על מחיר הרכב שאתה שילמת עליו לפני שנה 

 

מה קשור בכמה הוא קנה את הרכב?! 

ואם הוא היה קונה מפראייר לפני שנה ב12 אלשח אז עכשיו הוא צריך למכור ב500 שח?! רכב מוכרים לפי מחיר שוק ואין שום קשר למחיר הקניה לפני שנה. 

 

אני מניח שאני הייתי בודק מה מחיר השוק ממנו מפחית את רוב עלות התיקון ומשם מתקדם לפי כמות הטלפונים שהייתי מקבל בקשר לרכב.

  • אהבתי 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...