Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 2013 0.9 טורבו ידנית - הלך מנוע


מעבר לפיתרון נפתר ע"י cfir71,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיר את הפתגם קונה בזול ומוכר בזול?

אין ארוחות חינם בחיים. זה לא רכב מיוחד שמישהו ישלם מחיר מופקע. 

 

מכרת / קנית פעם רכב תקול? ב-99% מהמקרים, צריך להיות ממש משתלם לרכוש רכב כזה.

 באותה נשימה, כדי למכור במחיר שוק (לפחות לא כתבת מחירון) פחות תיקונים צריך מזל של החיים.

 

תחשוב בתור רוכש רכב, למה שאקנה חתול בשק מחיר שוק (האוטו התקול + עלות תיקונים) ולא אקנה רכב תקין שניתן לבדוק אותו במחיר השוק?

 

זה אוטו של 3000 שקל. 

אני גם מוכן לקנות במחיר הזה 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הפתגם הזה נכון בהנחה וקנית רכב במחיר "שחיטה" בגלל פגם מסויים, אז הייתי אומר אל תצפה שרכב כזה תמכור במחירון ביום שתחליט למכור.

פה יתכן והרכב נקנה במחיר נמוך בזכות יכולת מיקוח טובה של פותח השרשור, אני לא מכיר את השוק של הרכב מספיק טוב כדי לדעת מספרים אבל אני יכול לספר לך שחבר מכר לפני כשנה i30 שנת 09 עם מנוע לא תקין ב6,000 שח כשמחיר השוק הוא כ-14 ועלות החלפת המנוע נעה סביב ה-6-7. 

לכן הצעתי לפותח השרשור לפרסם במחיר שוק פחות עלות התיקון ומפה להתקדם לפי הפניות שיקבל וללא שום תלות במחיר שרכש לפני שנה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לגבי המחיר הנמוך שנקנה. 

בזמנו המחירון היה 23. המוכר רצה ב 20

אני הורדתי אותו ל 16.5. יכולת מיקוח, החלפת צמיגים שהיה צריך וכו. 

 

היום הרכב שווה 21,000.  עפ מחירון לוי יצחק. 

אגב מחירון יד 2 דומה. 

פרסמתי למכור אותו בפחות מחצי. 

זה המחיר ההתחלתי. 

המטרה לקבל 8,000. 

 

פחות מזה אני כבר אשלם ואתקן. 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

@מלטבשי החשבון שלך הזוי.
אשמח להבין מה קשור המצמד?
ואשמח למה החלטת שההצעה שהוא כתב בלי מע"מ?
זה כאילו שאתה מנסה לבאס אותו כדי שימכור לך את הרכב בזול...

כפיר, אתה יכול להיות יכול להפעיל גם ביטוח במקרה הזה, בדוק את הפוליסה שלך.
אפילו יותר מזה, אם התיקון קרוב לחצי ממחיר הרכב, יתכן ואפשר להשבית אותו ולקבל מחירון.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 17 שעות, מלטבשי כתב:

מכיר את הפתגם קונה בזול ומוכר בזול?

אין ארוחות חינם בחיים. זה לא רכב מיוחד שמישהו ישלם מחיר מופקע. 

 

מכרת / קנית פעם רכב תקול? ב-99% מהמקרים, צריך להיות ממש משתלם לרכוש רכב כזה.

 באותה נשימה, כדי למכור במחיר שוק (לפחות לא כתבת מחירון) פחות תיקונים צריך מזל של החיים.

 

תחשוב בתור רוכש רכב, למה שאקנה חתול בשק מחיר שוק (האוטו התקול + עלות תיקונים) ולא אקנה רכב תקין שניתן לבדוק אותו במחיר השוק?

 

זה אוטו של 3000 שקל. 

אני גם מוכן לקנות במחיר הזה 

זה גם הוייב שאני קיבלתי. הייתי לנו יונדאי סונטה פח אשפה על גלגלים בלי מנוע עם מחירון 19. סוחר הציע 10 בטלפון. אבא שלי אמר לו בלי עוד מיקוחים, מילה של גבר סיכמנו מחיר עכשיו. אמר כן, הגיע, לקח ב10 כמו גדול. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אני מסתכל מנקודת מבט של קניה למטרת מכירה ולא למטרת נסיעה באוטו לאורך זמן.

 

זה רכב יד4. קשה למכור רכב מיד גבוהה במחיר גבוה. ישראלים חושבים על זה כשהם רוכשים רכב. לא ראיתי ביד2 רכבים כמו שלא עם יד4.

 

סוחר שרוצה לקנות במטרה למכור צריך לשבור 2 סטיגמות. הראשונה של יד גבוהה. השניה של מכירת רכב ישר לאחר החלפת מנוע. למה להחליף קלאץ'? דבר ראשון כי זו ההזדמנות הכי זולה להחלפה. דבר שני זה מוסיף נקודות למכירת הרכב.

 

המע"מ, אני מאמין שאני צודק לפי המחיר.

המנועים האלו לא זולים גם באירופה. 4300 שקל בממוצע למנוע בפירוק באירופה.

 

החשבון שלי לא הזוי. עובדתית שהוא רשם שהציעו לו 6-7. בהנחה ויש לרכב טסט ארוך, והמחיר הזה ישאר כמו שהסוחר מציע, זה מחיר טוב.

 

רק לאחרונה אדם מכר בפורום אופל אסטרה תקולה לסוחר. שם הסוחר אמר מחיר אחד ובפועל נתן פחות. אני מסתמך על המקרה הזה. אני לא סוחר רכב. סה"כ אמרתי שב-3,000 שקל אני הייתי קונה כי זה המחיר שאני חושב שהרכב שווה עכשיו.

לא כדי לבאס, אבל לא להכניס תקוות שווא בבנאדם

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 5 שעות, shellcase כתב:

@מלטבשי החשבון שלך הזוי.
אשמח להבין מה קשור המצמד?
ואשמח למה החלטת שההצעה שהוא כתב בלי מע"מ?
זה כאילו שאתה מנסה לבאס אותו כדי שימכור לך את הרכב בזול...

כפיר, אתה יכול להיות יכול להפעיל גם ביטוח במקרה הזה, בדוק את הפוליסה שלך.
אפילו יותר מזה, אם התיקון קרוב לחצי ממחיר הרכב, יתכן ואפשר להשבית אותו ולקבל מחירון.

אתה בטוח? להפעיל ביטוח?

אכן התיקון קרוב לחצי ממחיר הרכב 

מחירון 21,000

עלות תיקון 9,360 כולל מעמ

וזה בלי עוד אולי דברים שיעשו אם יגלו 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

אתם מפיחים בו תקוות שווא,

ביטוח תאונות וגניבה לא מכסה תקלות ברכב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ולכן אמרתי לבדוק את הפוליסה.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • פיתרון
פורסם

תודה לכולם על התגובות. 

החלטתי לבסוף לתקן את הרכב 

 

בתקווה שישרת אותי שנים רבות בהמשך. 

כפיר הג'ינג'י

פורסם

מוסך גבע מביאים מנוע דרך יבואן שהם עובדים איתו ועליו הם סומכים. 

ההתחייבות של אותו יבואן זה על מנוע שלא עבר 30,000 קמ. עם אחריות ל 3 חודשים

 

גבע נותנים 9 חודשי אחריות. 

 

מקווה לטוב. אני סומך על רונן ממוסך גבע. 

  • אהבתי 1

כפיר הג'ינג'י

פורסם

מבאס מה שקרה, אחד מהסיכונים בלקנות רכב משומש, אתה לא יודע איך בדיוק התנהגו איתו לפניך. יש הסבר למה יכל לגרום למוות כזה פתאומי בלי שום סימנים מקדימים? 

פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

כמה עולה מנוע כזה?

המנוע כולל עבודה 8,000 ש"ח לא כולל מעמ

 

לפני כשעה, Doron_Z כתב:

מבאס מה שקרה, אחד מהסיכונים בלקנות רכב משומש, אתה לא יודע איך בדיוק התנהגו איתו לפניך. יש הסבר למה יכל לגרום למוות כזה פתאומי בלי שום סימנים מקדימים? 

היום הוא התחיל לעבוד על הרכב. מחר יעדכן אותי בפרטים

אכן מבאס ממש.

  • מבאס 1

כפיר הג'ינג'י

×
×
  • תוכן חדש...