Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בבאג מעצבן במולטימדיה של קיה סלטוס.  כשמקישים את האות "ו" במקלדת עברית, תמיד מופיע על המסך "ו ". כלומר האות "ו" ורווח. מה שמאוד מקשה על הקשת כתובת בwaze למשל.

האם מישהו מבעלי סלטוס חווה את התקלה? יש גרסא שמתקנת את זה? 

 

בקרת איכות זה ממש הצד החלש של טלקאר. שלא נאמר שאין להם בקרת איכות...

פורסם

כנראה שכל המולטמדיה המקורית שלהם לא עובדת טוב מאז שהפסיקו לשים תואם מקור וככה מגיע מהיצרן יש לי גם נירו חדשה והמכשיר נתקע המון אני מחפש עכשיו תואם מקור איכותי ולדגמים החדשים אני לא מוצא משהו . תנסה לעשות ריסט . ואם לא עוזר תפנה ליבואן שוב 

פורסם

טרם דיברתי עם היבואן לגבי העניין. דווקא מולטימדיה של הסלטוס מעולה (היא שונה משאר רכבי קיה). חבל שיש באגים קטנה ולא עשו qa כמו שצריך.

פורסם

טוב, אז למי שמתעניין יש עדכון גרסא למולטימדיה של סלטוס. העדכון פותר את הבעייה שציינתי וגם מוסיף עוד כמה אפליקציות ישראלית כמו פנגו, 102 fm...

עדכון תוכנה לוקח כ10 דקות.

למיטב הבנתי את הרכבים החדשים מוסרים כבר עם הגרסא העדכנית.

פורסם
לפני 11 שעות, felixpes כתב:

טוב, אז למי שמתעניין יש עדכון גרסא למולטימדיה של סלטוס. העדכון פותר את הבעייה שציינתי וגם מוסיף עוד כמה אפליקציות ישראלית כמו פנגו, 102 fm...

עדכון תוכנה לוקח כ10 דקות.

למיטב הבנתי את הרכבים החדשים מוסרים כבר עם הגרסא העדכנית.

איך עושים את העדכון?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מצחיק.

היום קבלתי רכב.

בזמן שחכיתי למסירה, התיישבתי בסלטוס אחר מהתצוגה, ראיתי שיש אפליקציות חדשות, הבנתי שזה מעודכן, אז הייתי בטוח שזה מה שאני הולך לקבל.

 

ודווקא באוטו שאני קבתלתי יש באג, בכל פעם שאני כותב "ו" אני מקבל רווח במתנה.

 

אז אני גם מצתרף לשאלה:

 

איך מעדכנים את המערכת?

האם יש דרך לעשות את זה לבד?

עריכה אחרונה על ידי VovaRoz
×
×
  • תוכן חדש...