Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, זקוק לעזרת בעלי המקצוע כאן.

 

אבא שלי (נגר במקצועו) משתמש עד היום במברגות של BOSH בציר 2004 שכבר עייפות מאוד.

החלטתי לפנק אותו במברגה חדשה שתציע כל מה שנגר צריך בעצם. חשבתי שזה יהיה פשוט אבל המבחר והשוני וחוסר ההבנה שלי בתחום - העלו את החיפוש בתוהו.

 

אשמח להמלצותיכם למברגה איכותית (רצוי מאוד של BOSH) שנותנת כל מה שצריך. אולי רב תכליתית, אם יש כזו.

האם כל מברגה מגיעה עם מארז עם כל החלקים שלה וסוגי הראשים השונים? מזוודה?

 

תקציב עד 500 ש"ח ושניתן לקנות אותה בהום סנטר (קיימות עבורי שם הנחות)

 

מודה מראש :loco:

פורסם

התקציב שלך גבולי, וגם זה אם יש לך הנחה משמעותית.

 

והערכות, לפחות אלה שאני מכיר, אינן כוללות את הביטים.

 

מהל מקום, להום סנטר אתר והחנויות פתוחות, אז תוכל לבדוק בעצמך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עם מה הוא עובד היום? אימפקט או קלאץ'.

קנה לו דגם תואם רק חדש יותר.

 

500₪ זה תקציב גבולי.

מנגד את שלי (אימפקט כחול 12v של בוש) קניתי בכ320 ש"ח בהום סנטר בעזרת הנחה על הנחה על הנחה. (מחיר קטלוגי שם קצת יותר מ550₪) כך שבהחלט ניתן למצוא מציאות

 

רק תזכור.

השוק מלא זיופים. אל תתפתה לקנות ממקום לא אמין, גם אם זה יהיה חצי מחיר. (ובמיוחד אם זה זול בצורה מחשידה)

 

 

 

 

.

פורסם

נכתב שמדובר בנגר מקצועי. כנראה שזקוק למכשיר heavy duty. עדיף לדחות את הקניה עד שיצטבר סכום מספק ולקנות כלי מתאים תצרכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קשה לי להאמין שנגר מקצועי משתמש במברגה בודדת.

אני נגר חובב ברמת מתחילים ומשתמש ב2-3 מברגות שונות כשאני עובד על עץ. וכולן עולות יותר מ500 בלי הראשים.

 

אם הראשים שיש לאביך הם באיכות של כלי עבודה מקצועיים, אפשר להמשיך להשתמש בהם גם על כלי חדש. אין צורך להחליף.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

חשוב לציין - היה נגר מקצועי

 

כיום זה בעיקר ישמש אותו לטיפולים פה ושם, דברים קטנים שהוא עושה עבורנו או לעצמו

פחות התעסקות מקצועית והרכבה של מטבחים לדוגמה

 

אם ניתן להשתמש בראשים ישנים זה מצוין כי אני מניח שיש לו המון

פורסם

יש בערך 50 שרשורים שונים באופטופיק על מברגות, ממש לא צריך עוד אחד.

מכיוון שכבר יש לו ביטים ומקדחים, אל תתפתה בשום צורה לקנות מזוודה עם מארז מיותר של חלקים כפולים.

 

בוש כחולה רגילה בלי שום אביזרים תיכנס לתקציב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ראשים לא מחזיקים לנצח. הטובים שבהם יחזיקו כמה מאות הברגות לפני שיתחילו להתעוות ולהחליק.

לגבי מברגות,  הייתי באותה ההתלבטות כמוך.

צריך לזכור רק שעבודות עדינות שמצריכות רגש, כמו הברגות וקידוחים בעץ, עדיף להשתמש במברגות קלאץ הרגילות ולא אימפקט.

אלו לא מאד יקרות.

מברגות אימפקט יהיו מצוינות לעבודה קשה, להברגות שדורשות אימפקט..

אפשר גם לעבוד איתן עדין כמובן.

 

אישית קניתי את ה worx 292  שנמצאת במבצע ב 850 שקל. 

יש לך קצת בפחות את ה Dewalt  עם 12v בקצת פחות.

500 שקל זה גוף בלבד ללא סוללות

  • רעיון טוב! 1
פורסם

קח בחשבון שבנגרות צריך פוטר ולא אימפקט.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 4 דקות, gsi16v כתב:

קח בחשבון שבנגרות צריך פוטר ולא אימפקט.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

דווקא אימפקט טוב להרכבות עץ לא? פרגולות, רהיטים וכו'.

או שאני לא בדיוק מבין איזה עוד עבודות עושים עם מברגה בנגרות...

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פרגולה זה לא נגרות, זה כמו ההבדל בין קצב לבית מטבחיים...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
דווקא אימפקט טוב להרכבות עץ לא? פרגולות, רהיטים וכו'.
או שאני לא בדיוק מבין איזה עוד עבודות עושים עם מברגה בנגרות...
עם מברגה בנגרות משתמשים לרוב במקדחים ואם מדובר במקדחי כוס אז צריך הספק גבוהה משל אימפקט
גם שמבריגים צריך כלי עם יכולת יותר נשלטת וכמובן קלאץ

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...