Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי ולוסטר מול רנו קליאו (2014-17)


Shlomi Levush
שימו לב! השרשור הזה בן 1237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, אני צעיר ומתעניין בשני הרכבים האלה. רציתי לשאול עד כמה ניתן להשוות בינהם, ואיך הם מבחינת ביצועים, אמינות, צריכת דלק, וכל פרט שיעזור. תודה רבה מראש.

 

הצרכים הם בעיקר לשימוש יום יומי רגיל, אין צורך ברכב גדול מדי. התקציב בערך 50-60.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולוסטר ידנית או אוטומטית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרובוטית שלה הורגת כל רצון לנהוג בערך.

איטיות בהחלפת הילוכים, העלאת הילוכים מהר מדי עם מנוע אטמוספרי שאין לו הרבה מומנט בסל"ד נמוך אומר שאתה מתנהל רוב הזמן כמו עגלה.

כפתור ה-ECO עוד מקצין את הסיפור הזה והופך אותך ממש לעגלה.

 

מעבר לזה שים לב שמקום מאחורה ל-2 יש, ל-3 אין, כלומר באופן מילולי אין מושב באמצע מאחורה, יש שם מחזיק כוסות מפלסטיק שלא נוח לשבת עליו וגם אין חגורה שלישית.

בדגם 2012 שהיה לי (ידני) לא היה למשל דיבורית BT, למיטב ידיעתי ב-2013 כן היה.

 

מעבר לזה פלטפורמה מאוד מהנה, דיי קשיחה, המושבי דמוי באקט זה מצוין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולוסטר נראית טוב.

זהו נגמר לי מה להגיד טוב על הוולוסטר, טוב האמת יש לה מנוע נחמד ואמין אבל ממש לא ספורטיבי, גיר רובוטי מעצבן לא אחד שניתן לקרוא לו גיר בעייתי והיא נראית טוב... אמרתי כבר שהיא נראית טוב ?

מצד שני הקליאו רכב נחמד מאוד, מפתיע ביכולות הדינמיות שלו ואם נוציא את השם הרע שיש לצרפתיות שממש לא קשור למציאות שבה אנחנו חיים אלא מתאים יותר לשנות ה80 של המאה הקודמת היא רכב לא רע בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה דווקא מצוין, הבעיה העיקרית ביחידת ההנעה היא התיבה הרובוטית.

התיבה הרובוטית גם מוציא חשק לנהיגה דינמית (שקיימת היטב בפלטפורמה).

 

כבר כתבתי פעם שלא נתקלתי עדיין ברכב שבו היה שוני כל כך גדול ומהותי בין הידני לאוטומט

 

@Roycohen1979 נהגת על הולוסטר הידנית?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יצא לי לנהוג על הידנית לצערי הרב רק על הרובוטית שפחות עצבנה אותי מזו של היונדאי I20 החדשה לדוגמא. את המנוע אני מכיר מצויין, לדעתי הוא נחמד בלבד, מרגיש פחות חזק מה140 סוסים שאמורים להיות לו, תוצאה של כיול שונה ומערכת פליטה שונה מזו של שאר רכבי ה1600 סמ"ק של הקונצרן. אולי זה בגלל שרואים רכב שנראה ככה ומצפים להתנהגות דינמית ומקבלים מנוע מאוד לא גמיש ביחס לאיך שהאוטו נראה.

כן יש לו לו יתרון אמינות כמו הרבה כלים מהקונצרן מהתקופה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

לא יצא לי לנהוג על הידנית לצערי הרב רק על הרובוטית שפחות עצבנה אותי מזו של היונדאי I20 החדשה לדוגמא. את המנוע אני מכיר מצויין, לדעתי הוא נחמד בלבד, מרגיש פחות חזק מה140 סוסים שאמורים להיות לו, תוצאה של כיול שונה ומערכת פליטה שונה מזו של שאר רכבי ה1600 סמ"ק של הקונצרן. אולי זה בגלל שרואים רכב שנראה ככה ומצפים להתנהגות דינמית ומקבלים מנוע מאוד לא גמיש ביחס לאיך שהאוטו נראה.

כן יש לו לו יתרון אמינות כמו הרבה כלים מהקונצרן מהתקופה. 

 

תשמע תשמע, הרכב הקבוע שלי במשך 4 שנים כמעט (מרץ-אפריל 2013 עד מרץ 2017) היה ולוסטר ידנית, פעם אחת לקחו את הרכב אחרי איזה פגיעה, הנציג האישי של החברה באלדן דיווח לי בשמחה שהוא שריין לי את הולוסטר האוטומטית כרכב חלופי.

אחרי יום וחצי הוא לא הפסיק לקבל ממני טלפונים מתי חוזר הרכב הקבוע שלי כי האוטומט חרא.

המנוע הזה מצוין, אבל אתה לא תדע את זה אם הרגשת אותו רק עם האוטומט, כי הוא מסרס אותו, באוטומט אין ספק שהוא לא מרגיש 140 סוסים, הגיר גם יילחם איתך לפני שהמחט תגיע לשיא ההספק, סתם בשביל הקטע בדקתי את זה, הייתי חייב להיות עם הדוושה בתוך הרצפה כדי להגיע לשיא ההספק (שמגיע ב-6300 סל"ד), בלי זה הכי הכי קיצוני זה ב-4500 סל"ד הוא מעביר לך הילוך (זה אפילו לא שיא המומנט כן?).

 

לפני כשעה, Shlomi Levush כתב:

אז בעצם אתם אומרים שעל קליאו יותר מהנה לנהוג? ההאצות מ0 וביניים הולוסטר עד כדי כך גרועות?

 

אם ולוסטר אוטומטית, וכן אכפת לך מהאצות כלשהן, לדעתי באמת לוותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גורם לי לרצות לעשות סיבוב על ולוסטר ידנית, ההיגוי שלה היה לא רע בכלל וגם תנוחת הנהיגה (לפחות בשבילי) היתה טובה, לא לקחתי אותה לכבישים טכניים מדי אבל היתה הרגשה טובה של אחיזה והתנהגות, רק הגיר סרס אותה, שדה הראיה היה מוגבל משהו אבל ניתן היה לצפות לזה כבר במבט ראשון על האוטו, אני מניח שבשינויי תנוחת נהיגה כאלה ואחרים המצב משתפר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היא רק הייתה עדיין בידיי היית מוזמן בכיף.

 

שדה הראייה מוגבל בעיקר לאחור (מאוד!), קדימה דווקא בסדר יחסית לרכב מודרני עם קורות A גדולות יחסית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו זריזה למדי, אך התיבה בעיר פחות חלקה מאשר dsg.

המושבים נוחים אך בעיר מרגישה נוקשה בנגוד לתדמית הצרפתית.

מאחור המרווח בינוני. האבזור טוב גם ברמת אבזור הבסיסית. לדעתי די מהנה לנהיגה אך המושבים עם תמיכת צד לדעתי לא מספקת.

הגיר לא נחשב ליא האמינות ויש דיווחים על בעיות במח גיר.

 

עלות טיפולים ממוצעת וכך גם הביטוח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה של הולוסטר פחות טובה (גם בעיר) גם מזו של הקליאו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך עוד לא הוזכר בעיית אכילת השמן ומוות המנועים ב1.2 TCE של הקליאו לא מזמן היה על זה שרשור בפורום או שפספסתי עדכון כלשהו לגבי המנועים האלו?
הגיר הקליאו גם עושה בעיות מדיי פעם בעיקר במח גיר עלות ההחלפה על פי דיווחים נעה בין 2500 ל7500 ש"ח.
ולוסטר מחטיאה למטרה לדעתי רכב קשיח צפוף ולא נוח מכוון כביכול להיות רכב ספורט עם כל הויתורים שנובעים מתכנון ספורטיבי אך עם מנוע וגיר לא ספורטיביים בכלל שמוציאים את כול המיץ מהחבילה.

אישית הייתי מוותר על שתי הרכבים הללו הקליאו בגלל בעיות האמינות וולוסטר בגלל שהיא לא מבצעת והייתי הולך יותר על כיוון של אלפא מיטו ידנית עם מנוע T-JET או פיגו 208\308 עם מנוע 1.2 PURETECH לדעתי מדובר בחבילות ספורטיביות מאוזנות יותר שמבצעות את המטרה יותר טוב וגם בהשוואה לקליאו אמינות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו מ2017 והלאה אמורה להיות בסדר גמור, לפחות עם הניסיון שלי עם השילוב גיר מנוע הזה בשתי מכוניות. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...