Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב סופר מיני חדש


Tjan
שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

אשמח להמלצות לרכב סופרמיני חדש.

הרכב יהיה רכב שני, מחפשת גיר אוטומטי במחיר של עד 125 אלף ש״ח.

נשללו:

מאזדה 2, אופל קורסה, סיטרואן סי 3, טויוטה יאריס, קיה פיקנטו.

 

כרגע מתלבטת בין:

פולקסווגן פולו, רנו קליאו ופג׳ו 208 החדשה.

סיאט איביזה ויונדאי i20 גם אופציה.

 

חשוב לי שיהיה רכב חסכוני (יחסית) בדלק, עם שוק טוב ע״מ שאוכל למכור אותו במידה ואראה שלא משתלם להחזיק בו.

כמו כן חשוב לי שיהיה מאובזר מבחינת מערכות בטיחות, רצוי בקרת שיוט ומערכת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי. 

 

אשמח לשמוע המלצות או דיס המלצות ואופציות נוספות.

 

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי Tjan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שללת את היאריס? היא חסכונית, מאובזרת, בטיחותית ו(כנראה, בהסתמך על העבר) מאוד סחירה. שימי לב שעכשיו הגיעה יאריס חדשה לגמרי, אם במקרה ראית את הקודמת, הייתי הולך לראות את החדשה - זה רכב שונה לגמרי, ולטובה, בערך בכל אספקט.

 

אופציה נוספת יכולה להיות הונדה ג'אז, אבל היא יקרה יחסית ומערכת ההנעה שלה קצת מורכבת יותר מהיברידית רגילה, למי שמחפש משהו לגמרי בטוח זה קצת הימור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדרישות האלו לדעתי היאקיס תהיה אופציה טובה, הגאז רכב טוב, מרווח, מאובזר, מנוע לא רע, תא נוסעים נעים אך פחות איכותי מהמתחרות, נוחות נסיעה די טובה, אבל יקרה לדעתי תמורת מה דהיא מציעה. מנגד, להונדה יש תדמית עדיפה מהצרפתיות.

 

את היאריס לא בדקתי עוד, אך לפחות על הנייר היא רכב טוב כאשר הגירסאות ההיברידיות זולטת מהגאז.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני כבר אין גרסאות לא היברידיות ליאריס (לפחות לא בארץ).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, pooh-bear כתב:

למה שללת את היאריס? היא חסכונית, מאובזרת, בטיחותית ו(כנראה, בהסתמך על העבר) מאוד סחירה. שימי לב שעכשיו הגיעה יאריס חדשה לגמרי, אם במקרה ראית את הקודמת, הייתי הולך לראות את החדשה - זה רכב שונה לגמרי, ולטובה, בערך בכל אספקט.

 

אופציה נוספת יכולה להיות הונדה ג'אז, אבל היא יקרה יחסית ומערכת ההנעה שלה קצת מורכבת יותר מהיברידית רגילה, למי שמחפש משהו לגמרי בטוח זה קצת הימור.

שללתי כי:

א. יש לנו טויוטה היברידית אחת בבית

ב. היא קטנה מאוד 

:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר מיני מרווחת זו הג'אז.

 

הייתי אולי בודק גם קיה ריו, איביזה וקליאו, למרות שלכולן גיר רובוטי שיהיה פחות אידיאלי בנסיעה עירונית.

 

ה-208 היא קורסה מעוצבת (או להיפך, זה לא ממש משנה), אם הקורסה היתה צפופה עבורך ה-208 לא תהיה מאוד שונה.

 

אם את מחפשת רכב מרווח יותר, אפשר להסתכל על ג'יפונים כמו קיה סטוניק, פיג'ו 2008, סיאט ארונה, סקודה קאמיק או סיטרואן c3 איירקרוס. הצרפתיות מגיעות עם גיר פלנטרי שיהיה נח יותר (וכנראה אמין יותר) בנסיעה עירונית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, pooh-bear כתב:

למיטב זכרוני כבר אין גרסאות לא היברידיות ליאריס (לפחות לא בארץ).

יש טויוטה יאריס גם בנזין... גם בדיוק שינו את הרכב. והוא חדש לגמרה... אז לא תקבל שינוי צורה בשנים הקרובות. נכנסת לתקציב ולדרישות שלך בול. לגבי צריכה בטח תהיה חיסכונית עד כמה עוד לא ניתן להגיד מוודאות כי אין הרבה על כבישים ממש טרי טרי... לפי הספר מוצהר 21.3קמ לליטר.

וחוץ מזה עם חיסכון זה פרמטר מאוד חשוב למה לא היברידית?

 

לגבי הונדה גאז החדשה גם היא, גם לא ממש מקיר כנראה תהיה יותר מרווחת מיאריס. 

שני האופציות לדעתי ישמרו על ערכם יפה מאוד ועומדות בדרישות. 

אתה רשמת שיש לכם יאריס בבית. והיא קטנה. מה בדיוק קטן מבחינתך ברכב. בגאז, מרווח פנים? כי בסופו של דבר זה אותו סגמנט והשינויים קטנים בין יצרנים מבחינת גודלם

עריכה אחרונה על ידי shus2000
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניכם צודקים, טעות שלי, יש יאריס בנזין רגילה אפילו אצל היבואן הרשמי (קצת מוחבאת עמוק באתר, אבל לגמרי פה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, shus2000 כתב:

יש טויוטה יאריס גם בנזין... גם בדיוק שינו את הרכב. והוא חדש לגמרה... אז לא תקבל שינוי צורה בשנים הקרובות. נכנסת לתקציב ולדרישות שלך בול. לגבי צריכה בטח תהיה חיסכונית עד כמה עוד לא ניתן להגיד מוודאות כי אין הרבה על כבישים ממש טרי טרי... לפי הספר מוצהר 21.3קמ לליטר.

וחוץ מזה עם חיסכון זה פרמטר מאוד חשוב למה לא היברידית?

 

לגבי הונדה גאז החדשה גם היא, גם לא ממש מקיר כנראה תהיה יותר מרווחת מיאריס. 

שני האופציות לדעתי ישמרו על ערכם יפה מאוד ועומדות בדרישות. 

אתה רשמת שיש לכם יאריס בבית. והיא קטנה. מה בדיוק קטן מבחינתך ברכב. בגאז, מרווח פנים? כי בסופו של דבר זה אותו סגמנט והשינויים קטנים בין יצרנים מבחינת גודלם

תא המטען שלה מאוד מאוד קטן

אבדוק את הג׳אז

לפני 22 דקות, pooh-bear כתב:

סופר מיני מרווחת זו הג'אז.

 

הייתי אולי בודק גם קיה ריו, איביזה וקליאו, למרות שלכולן גיר רובוטי שיהיה פחות אידיאלי בנסיעה עירונית.

 

ה-208 היא קורסה מעוצבת (או להיפך, זה לא ממש משנה), אם הקורסה היתה צפופה עבורך ה-208 לא תהיה מאוד שונה.

 

אם את מחפשת רכב מרווח יותר, אפשר להסתכל על ג'יפונים כמו קיה סטוניק, פיג'ו 2008, סיאט ארונה, סקודה קאמיק או סיטרואן c3 איירקרוס. הצרפתיות מגיעות עם גיר פלנטרי שיהיה נח יותר (וכנראה אמין יותר) בנסיעה עירונית.

אבדוק על הג׳יפונים שהמלצת.

יש תובנות לגבי הפולו? 

עריכה אחרונה על ידי Tjan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפולו מרווחת, נוחה ואיכותית אבל היא יקרה, מתחרות כמו אופל קורסה מציעות אבזור עדיף במחיר נמוך יותר. סקודה סקאלה סטייל גדולה ומרווחת יותר, עם אותה יחידת הנעה ומאובזרת יותר עולה רק 2,000 ש"ח יותר מהפולו.

איביזה זולה משמעותית ונותנת את אותו המרווח ואבזור דומה אבל היא פחות איכותית מהפולו ואין לה בקרת סטייה מנתיב מקורית ומותקן בה מובילאיי.

הג'יפונים הקטנים הם באמת רעיון טוב, סיאט ארונה עם אותם מאפיינים של איביזה פחות או יותר אבל מרווח יותר ומציע נוחות עדיפה, הוא מהזולים יחסית ומציע תמורה טובה למחיר. גם קיה סטוניק יכול לבוא בחשבון. סקודה קאמיק הבסיסי גם נכנס לתקציב, הוא מאובזר היטב, מרווח ואפילו יכול לתפקד כרכב משפחתי קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האבזור בקליאו, (rs-line) הוא רמה אחת מעל כל המתחרות. 

הדבר היחיד שחסר הוא בקרת שיוט אדפטיבית. 

אי אפשר לדעת לגבי השוק שלו בעתיד, אבל אפשר לרכוש את הרכב עם 5 שנות אחריות מלאה ואני מאמין שזה ישפר את מעמדה כרכב יד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Tjan כתב:

עם שוק טוב ע״מ שאוכל למכור אותו במידה ואראה שלא משתלם להחזיק בו.

 

מוזר שמי שמוכן להשקיע ברכב סופר מיני 125 אלף ש"ח זאת תהייה ההתייחסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה כזה מוזר, לדעתי חלק גדול מרוכשי הרכב בישראל בהחלט לוקחים את השיקול של שווי שוק וקלות מכירה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, eyalkar כתב:

 

מוזר שמי שמוכן להשקיע ברכב סופר מיני 125 אלף ש"ח זאת תהייה ההתייחסות.

לא ממש מוזר, בסופו של דבר אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד ואם נצטרך למכור - אני מעדיפה רכב שיהיה קל יותר למכור עם ירידת ערך סבירה עד כמה שאפשר. 

לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

הפולו מרווחת, נוחה ואיכותית אבל היא יקרה, מתחרות כמו אופל קורסה מציעות אבזור עדיף במחיר נמוך יותר. סקודה סקאלה סטייל גדולה ומרווחת יותר, עם אותה יחידת הנעה ומאובזרת יותר עולה רק 2,000 ש"ח יותר מהפולו.

איביזה זולה משמעותית ונותנת את אותו המרווח ואבזור דומה אבל היא פחות איכותית מהפולו ואין לה בקרת סטייה מנתיב מקורית ומותקן בה מובילאיי.

הג'יפונים הקטנים הם באמת רעיון טוב, סיאט ארונה עם אותם מאפיינים של איביזה פחות או יותר אבל מרווח יותר ומציע נוחות עדיפה, הוא מהזולים יחסית ומציע תמורה טובה למחיר. גם קיה סטוניק יכול לבוא בחשבון. סקודה קאמיק הבסיסי גם נכנס לתקציב, הוא מאובזר היטב, מרווח ואפילו יכול לתפקד כרכב משפחתי קטן.

 

אגרת הרישוי של הגיפונים יקרה יותר ואני מניחה שכך יהיו גם הביטוחים. אני חושבת שאוותר :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגרת רישוי נקבעת לפי מחיר המחירון של הרכב בעת רכישתו כחדש. עד 101,000 ש"ח קבוצת רישוי 1, 101,001-122,000 קבוצת רישוי 2. מעל 122K קבוצת רישוי 3.

מעבר לכך ההבדלים מסתכמים בכ-200-300 ש"ח בין הקבוצות וכידוע אגרת רישוי משלמים פעם אחת בשנה. זה בערך העניין הכי שולי שאפשר לעסוק בו בעת רכישת רכב חדש.

חשוב להדגיש, ג'יפונים לא מחויבים בשום עלות נוספת לאגרת הרישוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...