Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

לפני כמה ימים נתתי כבלים לרכב אחר (באופן תקין).

מיד לאחר מכן נדלקה נורת החלקה - esp והגיר ננעל על P. 

כיביתי את הרכב ניסיתי להניע שוב לא נתן סוויץ' 

ניסינו לשחק עם הרילאיים ועם הפיוזים ואחרי 20 דקות בערך הרכב הניע נסעתי קצת עם הרכב נכבתה הנורה וחזרה לאחר מכן באמצע נסיעה והגיר מתנתק ונכנס לניוטרל - קרה פעמיים בתחילת הנסיעה (נסיעה של שעתיים( ונעלם.

יום אחרי התקלה חזרה שוב פעמיים כמה דקות לאחר תחילת נסיעה לשבריר שניה ונעלמה. 

ניגשתי למוסך חיברו את הרכב למחשב רכב ולא הופיעו תקלות, היום התקלה שוב חזרה.

מישהו מכיר את התופעה ויכול לכוון?🙏 

פורסם

*עדכון*

הייתי אצל חשמלאי רכב, לא ידע לאתר את התקלה ושיער כי מדובר בתקלת גיר. 

פניתי שוב למוסך אחר וגם שם שיערו כי מדובר בתקלת גיר - לוח/מחשב. 

אך בכל זאת לא ידעו לתת תשובה קונקרטית מאחר והתקלה לא מופיעה בבדיקת מחשב. 

אשמח לעזרתכם

פורסם (נערך)

אהלן,

מה שאתה מתאר נשמע מאד מוזר.

שמעתי (לא משהו שראיתי בעצמי ולכן הוא מוטל בהמון בספק)

בעבר על רכבים "שנדפקו" מהתנעה בכבלים כששני הרכבים היו מונעים (כלומר שני האלנטרנטורים מקושרים)

ומשהו במערכת החשמלית השתגע.

מה שאתה מתאר מזכיר לי את הסיפור הזה, אבל כמו שציינתי לא ראיתי מימי רכב שזה קורה לו.

 

לצערי הפתרון שאני מציע הוא לא אידיאלי.

ניסוי וטעייה - אני הייתי מנסה לבדוק פיוזים רילאים, מצבר, ולפסול כמה שיותר דברים חשמליים עד שישארו לי מחשבים "מוחות" למיניהם.

גם במידה והחשמלאי מאבחן באופן ודאי מוח גיר תקול, הייתי מאמת אבחנה זו עם מכון גירים, מקור נוסף.

זה עסק מאד יקר, ואני סבור שאינך מעוניין להחליף דברים "סתם" ולגלות שזוהי לא הבעיה.

 

בשורות טובות.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

יתכן שבמוסך שמומחה למכוניות פולקסווגן ומכירן היטב, מחשב האיבחון יקרא

תקלה שרשומה בזכרון (כי נדלקה נורת תקלה) מה שמחשב גנרי אולי לא מסוגל לעשות.

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני שעה, Kooper כתב:

אהלן,

מה שאתה מתאר נשמע מאד מוזר.

שמעתי (לא משהו שראיתי בעצמי ולכן הוא מוטל בהמון בספק)

בעבר על רכבים "שנדפקו" מהתנעה בכבלים כששני הרכבים היו מונעים (כלומר שני האלנטרנטורים מקושרים)

ומשהו במערכת החשמלית השתגע.

מה שאתה מתאר מזכיר לי את הסיפור הזה, אבל כמו שציינתי לא ראיתי מימי רכב שזה קורה לו.

 

לצערי הפתרון שאני מציע הוא לא אידיאלי.

ניסוי וטעייה - אני הייתי מנסה לבדוק פיוזים רילאים, מצבר, ולפסול כמה שיותר דברים חשמליים עד שישארו לי מחשבים "מוחות" למיניהם.

גם במידה והחשמלאי מאבחן באופן ודאי מוח גיר תקול, הייתי מאמת אבחנה זו עם מכון גירים, מקור נוסף.

זה עסק מאד יקר, ואני סבור שאינך מעוניין להחליף דברים "סתם" ולגלות שזוהי לא הבעיה.

 

בשורות טובות.

אלך מחר למכון גירים, תודה רבה.

לפני שעה, רפי לין כתב:

יתכן שבמוסך שמומחה למכוניות פולקסווגן ומכירן היטב, מחשב האיבחון יקרא

תקלה שרשומה בזכרון (כי נדלקה נורת תקלה) מה שמחשב גנרי אולי לא מסוגל לעשות.

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

עפולה

×
×
  • תוכן חדש...