Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אין לי בעיה, אז בא נגיד מכל המצלמות שיש - וכמו שראיתי אתה שוחה בעניין (!) אז אתה ממליץ על ה A118C?מבחינת מראית עין אני מבין היא קטנה,

אני רואה שבלילה האיכות לא משהו

מבחינת האיכות צילום זה מספיק משפטית?

לפי הוידאו כאן...האיכות בעיתית

לא ככה?

עריכה אחרונה על ידי I7210I
פורסם (נערך)

מבחינתי כרגע המצלמות הכי מומלצות בתקציב 200-300₪ זה הa118c והmobius c2 עם קבל.

הן נותנות תמורה מלאה לשקל.

 

לגבי הסוגייה המשפטית, אני משער שבהגנה כל פיסת מידע תועיל אבל כתביעה אין לי מושג.

 

עריכה: לגבי הוידאו שצירפת.

בעייתי לשפוט לגבי איכות הוידאו ביוטיוב.

יוטיוב מוריד מאיכות הצילום.

תדאג להגדיר את הסרטון ביוטיוב ל1080p.

 

תחפש בגוגל קובץ מקור שאפשר להוריד, רק ככה תדע בוודאות אם איכות הצילום מספקת אותך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שתיהם לא נראות שמצלמות מי יודע מה .. לפי יוטיוב, איך אגב רואים שהמוביוס באמת מצלמת?הרי אין לה מסך אתה צריך כל הזמן לשים לב לנורה?

אולי צריך להעלות תקציב?

פורסם (נערך)

כרגע זה מה יש.

בעתיד תצא הa119 והמוביוס החדשה.

 

בהן יש שיפור משמעותי מבחינת צילום. מחירן ינוע סביב ה100$.

 

למען הסרת הספק, שינית את האיכות ביוטיוב ל1080p?

כי בברירת מחדל הוא קופץ לי ב360p.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

בוודאי, אני אשמח לוידאו שיראה איכות ביום ובלילה,

דבר שני, האם ראית תכלס מצלמה שהתפוצצה בחום שלנו כאן? כי יש לי חבר שיש לו מצלמה מאוד מאוד גרועה מהסוג שנפתח כזה מסך ממנה כמובן סינית מארץ הסינים והיא כל היום בשמש על הדשבורד והוא הבריג אותה לשם ככה שהיא ממש מקבלת חום כל היום וכל היום האוטו בחוץ וכבר כמה שנים לא התפוצץ לו דבר..

פורסם

בדרך כלל הסוללה לא מתפוצצת אלא מתנפחת.

כתוצאה מזה, המסך נסדק, הרכיבים הפנימיים נפגעים, הפוקוס נפגע, והקובץ האחרון בצילום נפגע.

 

לדוגמה, הרכב חווה פגיעה משמעותית והמצבר מתנתק. בגלל שהסוללה התנפחה היא לא מסוגלת לתת מספיק מתח למצלמה בכדי לשמור את קובץ התאונה.

פורסם

כדאי לחכות ,בקרוב !!!

מצלמה דשבורד תוצרת קוריאה ללא סוללה , מסך מגע ענק 3.5" עם תפריט בעברית , כולל מצלמה אחורית ואפשרות לGPS.

המערכת מאפשרת צילום חנייה מבוקרת מתח מצבר וחיישני טמפרטורה .

כרטיס 16GB בערכה מתנה .

מחירים מיוחדים לחברי הפורום .

ניתן להתרשם פה :

https://sites.google.com/site/seeonm/home/mzlmh-dsbwrd-dgm-e350

 

e350_01.jpg

 

 

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
אין לי בעיה, אז בא נגיד מכל המצלמות שיש - וכמו שראיתי אתה שוחה בעניין (!) אז אתה ממליץ על ה A118C?מבחינת מראית עין אני מבין היא קטנה,

אני רואה שבלילה האיכות לא משהו

מבחינת האיכות צילום זה מספיק משפטית?

לפי הוידאו כאן...האיכות בעיתית

לא ככה?

באמת שלא הבנתי מה הבעיה עם האיכות בסרטון.

מה מבחינתך מספיק משפטית?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...