Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד מונדאו


alexriv
שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, אליה כתב:

וואלה אז בהנחה שהגב שלך לא רגיש, עזוב ת'מונדאו, קנה רכב קטן וידני, ותהנה מאמינות וחסכון.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

מה זה רכב קטן ואמין 

טויוטה אייגו נחשב לרכב קטן ואמין ? או 2 האחים שלו C1 ו107 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. רק בידני, לא ברובוטי המעצבן.
גם סוזוקי אלטו מעולה,
יונדאי i10,
ניסן מיקרה אם אתה מוצא ידנית זה מעולה.



'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, אליה כתב:

כן. רק בידני, לא ברובוטי המעצבן.
גם סוזוקי אלטו מעולה,
יונדאי i10,
ניסן מיקרה אם אתה מוצא ידנית זה מעולה.


 

למה לא רובוטי ? זה קצת מעצבן אבל מתרגלים לא ? 

עוד שאלה קטנה C3 ? אמינה גם כן היא קצת יותר חזקה מנוע 1.4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסי3 לא הייתי נוגע. למעשה לא הייתי נוגע בשום צרפתיה חוץ מC1 שהיא למעשה אייגו. וכן, אני מכליל וסטיגמטי, אבל לסטיגמות יש סיבות טובות במקרה הזה..
רכבים טיפה פחות עגלות אפשר למצוא גם בצד היפני/קוריאני.
אולי חפש איזו לנסר 2007-8 ככה, רכב פשוט ואמין, לא עגלה, נוחות נסיעה מן הסתם עדיפה על הקטנות, ונמכר בפחות מעשיריה.





'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין סטיגמות לתקופה מסויימת, לבין סטיגמת לכל החיים, אם יש סטיגמות מסיבות טובות, גם הסיבות הטובות האלה נגמרות, ואם קיימות, לא לכל דגם, עובדה שיש דגמים מוצלחים ויש כאלה פחות, וזה כך כמעט לרוב היצרנים.

 

לנסר אכן אמינה אך ישנה מאוד, תכלול לא מעט בלאי שיעלה גם לא מעט, וצריכת הדלק תהיה בוודאות כמעט כפולה מזו של ה107/c1/אייגו.

 

גיר הרובוטי אולי מעצבן, אך זה יהיה כך עד שתתרגל, אחרי שתתרגל אתה כבר לא תשים לב, ומבחינת אמינות, אתה טועה ומטעה, הגירים החד מצמדיים האלה די אמינים להבדיל מהכפולי מצמדים, מה שכן צריך לקחת בחשבון עלות מצמדים לא זולה, אך זה גם תלוי בנהיגה ותאווי הדרך, אצלינו גירים כאלה מחזיקים הרבה מאוד שנים ומעל 100K בנסיעות משולבות, חוץ מ301 שהיחידה שהיתה לנו עם הגיר הזה שדרשה החלפה באחריות אחרי 3 שנים ו50K, אך זה כבר סיפור אחר כי זה היה רכב מנחוס.

דוגמא טריה לזה, לנו יש סיריון 2007, רכב מאוד אמין, ואפילו טופל בחברה מיומו הראשון, אך בשנתון הזה יש בלאי, והבלאי הזה שתוקן בשנתיים האחרונות מסתכם סביב ה2000-2500 ש"ח, לא זוכר בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיריון, זו אופציה שהייתי ממליץ עליה באמת.
עם הלנסר אולי הגזמתי.
מה שכן, אם כבר צרפתיה אז דגם אטמוספרי וידני.
מצטער, אני מעדיף לא לקחת צ'אנס עם רובוטי.
ואני לא כזה שונא אותו אישית, פשוט נראה לי שלהרבה אנשים זה לא מסתדר, ובסה"כ הוא פחות אמין מידני.



'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין גיר אמין כמו ידני,

 

אך בגירים אוטומטיים הוא ללא ספק אחד האמינים, נכון שגיר פלנטרי יותר אמין, אך אם תחשב סה"כ עלויות בלאי/תיקון + דלק בין גיר פלנטרי לרובוטי חד מצמדי אתה תראה שבסופו של יצא לך שהרובוטי זול יותר, ושוב, זה לא בגלל עלויות הטיפולים/בלאי אלא בגלל החיסכון בצריכת הדלק.

 

עם כל הכבוד לסלידה שלך מהגירים האלה, זה לא אומר שאתה צודק ואנשים צריכים להאמין לך בגלל שאתה לא אוהב, כמו שאמרתה מקודם, יש עובדות, ועובדה, למי שרוצה מקסימום יעילות וחיסכון הגיר הרובוטי עדיף, כך שמי שמחפש גיר אוטומטי ומוכן לחיות ולהתגרל לאופי הפעולה שלו, אז כאן  כבר יש גיר שאין לא מתחרים מהבחינה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק...

מה זה דגם האקובוסט שנת 2012, נפח 2.0, 270 כ"ס? ממידע שהצלחתי למצוא, בנפח הזה הוא פחות מ-270. זה גדם סטנדרטי, או משופר? והגיר, הרובוטי הבעייתי בשנתון הזה? יש אחת בפורום מוכרים, ואני תוהה אם שווה להכנס לזה, במחיר המתאים. תודה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כזה שמגיע מהמפעל. 

מדובר במונדאו 2 ליטר טורבו. זה הדגם שהחליף את גרסת 2.3. 

הוא הגיע ב 2 גרסאות: טרנד - 200 כ"ס וטיטניום 240 כס.

הטיטניום הגיע מאד מאובזרת ביחס לטרנד - מושבי עור, סאן רוף, מערכת של סוני וכו'.

פרט לשינויים קוסמטיים וקוטר צנרת הם זהות מבחינת מכלולים. 

ל 270 כ"ס מגיעים עם תוכנה בלבד, וגם מתקרבים למגבלת המומנט של הגיר (אם אני לא טועה 45 קג"מ) ללא חיזוקים.

אין שום קשר לגיר של הפוקוס, מדובר ברובוטי כפול מצמדים רטוב.

הרכב גדול מאד, וחזק. אם לא תוחזק כראוי צפה פגיעה בקלאצים ובטורבו.

החזקתי כזו זמן לא קטן ללא תקלות משמעותיות פרט לבלאי טבעי, ויש לי שרשרור אחזקה שנהלתי בפורום.

עריכה אחרונה על ידי ArikM
עדכון
  • אהבתי 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונאים עוד מתעוררים בצרחות וזיעה קרה בגלל הדגמים האלו..

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • מעניין 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...