Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI 2019, הוחלפה יחידת בקרת לחץ שמן גיר


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב עלה לכביש בינואר 2019, כיום עם 13,400 ק"מ.

במהלך הטיפול השנתי (הראשון) לפני כחצי שנה, אותרה נזילת שמן בחלק התחתון של הגיר. ניסו לאתר מאיפה בדיוק הנזילה, עלו כמה אפשרויות, ונשלחו צילומים ליצרן.

היצרן טען שלא נתקלו בנזילת שמן בתיבת הילוכים זו, וביקש להמשיך לבדוק לאורך זמן.

במהלך החודשים האחרונים ביקרתי כמה פעמים במוסך, הנזילה לא פסקה, ונשלחו צילומים נוספים ליצרן.

תיאמו הגעה שלי אתמול למוסך, ובמקביל, זומן מנהל השרות הארצי של פולקסווגן, כדי לראות את הבעיה בעצמו.

הנזילה אותרה ביחידת בקרת לחץ השמן של הגיר. יחידת הבקרה הוחלפה היום. כחלק מהתהליך, הוחלף גם שמן הגיר.

מספר קטלוגי של יחידת הבקרה - 0GC-927-373M.

מחירה של יחידה כזו בקטלוג של צ''מפיון הוא 2,100 ש"ח, לא כולל עבודה.

לאורך כל התקופה חששתי שמא מדובר בגיר עצמו, ויהיה צורך לשפץ אותו או להחליף אותו. נרגעתי כשהתברר שהבעיה לא ישירות בגיר.

 

20200805_154123.jpg

20200805_153948.jpg

20200805_153926.jpg

20200805_150505.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב שיש תקלה כזו ברכב שבקושי נסע, אבל מדי פעם יש נפלים, אין מה לעשות.  לפחות איתרו ולא מרחו אותך לאורך שנים עד אחרי תום האחריות כפי שנוטים לפעמים. 

ממליץ להמשיך לעקוב. האם יש דרך למדוד כמה שמן איבדת והאם צריך להוסיף?

 

 

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

אחרי למעלה משנתיים, בטיפול שוטף, מסתבר שיש רטיבות בתחתית הגיר, באותו איזור של התקלה הקודמת.

לאחר ניקוי האיזור, התבקשתי לחזור למוסך לבדיקה. הרטיבות חזרה אבל כנראה לא מאותו חלק. החשודים העיקריים הם מחזירי השמן של הגיר.

לאחר החג אני אמור לחזור להחלפה שלהם. בתקווה שזה לא ממקום אחר.

 

 

בתאריך 5.8.2020 בשעה 16:51, אייל כתב:

האם יש דרך למדוד כמה שמן איבדת והאם צריך להוסיף?

סליחה על המענה המאוחר (מאוד). למיטב זכרוני, שמן הגיר רוקן ומולא מחדש, כחלק מהתהליך. 

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תקלות כאלה מידי פעם אין מה לעשות.

יצא לי להתקל כבר בכמה רכבים מסוגים שונים, חדשים טיפול ראשון 15 אלף ועד 3 שנים על הכביש, עם נזילות מהגיר, סוזוקים, קיה/יונדאי, גם ווגיות...

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...