Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב "ספורטיבי" באזור ה40K


NoKa
שימו לב! השרשור הזה בן 1361 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בפוקוס החדשה (מ-2018 בעולם, מלפני כמה חודשים בארץ) יש מנוע 1.5 3 ציל'. בפוקוס 3.5 (דור 3 אחרי מתיחת הפנים, 2016-2017) יש מנוע 1.5 4 ציל', שהוא זה שראית לגביו דיווחים. אני לא מכיר את הבעיות, ולא ראיתי פה מישהו שהיתה לו בעיה קונקרטית, אבל אי אפשר להגיד שאין דיווחים בעולם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה"ש, אתה יכול להציץ בשרשור שאני פתחתי לפני שבוע בערך, שלי טיפה תקציב יותר גבוהה אבל אולי יסגור לך פינות https://carsforum.co.il/topic/679109-רכב-ספורטיבי-ראשון-תקציב-55k-~-פוסט-ארוך-ומפורט/#comments
אני את ההחלטה שלי עדיין לא קיבלתי אבל המיטו פייבוריטית שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 3 הצילינדרים מותקן בפוקוס החדשה (2020+) ה4 צילינדרים שאתה מדבר עליו עם הבעיות של הסדקים בבוכנה קרו דווקא במנוע של הפוקוס אחרי מתיחת הפנים (2014-2018)

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, pooh-bear כתב:

בפוקוס החדשה (מ-2018 בעולם, מלפני כמה חודשים בארץ) יש מנוע 1.5 3 ציל'. בפוקוס 3.5 (דור 3 אחרי מתיחת הפנים, 2016-2017) יש מנוע 1.5 4 ציל', שהוא זה שראית לגביו דיווחים. אני לא מכיר את הבעיות, ולא ראיתי פה מישהו שהיתה לו בעיה קונקרטית, אבל אי אפשר להגיד שאין דיווחים בעולם.

אני חושב שכל רכב שנחפש באינטרנט נמצא בעיות כלשהן (כמו אדם שמחפש חום בגוגל ומופיע שם שכנראה שהוא גמור) 

בגלל זה אני לוקח את זה בפורפורציות ושואל פה כדי לשמוע מאנשים שבאמת מחזיקים את הרכב.

ה1.5 נשמעת קצת פחות מהנאה לנהיגה מה1.6 ולמען האמת הידני מושך אותי טיפה

לפני 6 דקות, quzzaa כתב:

פה"ש, אתה יכול להציץ בשרשור שאני פתחתי לפני שבוע בערך, שלי טיפה תקציב יותר גבוהה אבל אולי יסגור לך פינות https://carsforum.co.il/topic/679109-רכב-ספורטיבי-ראשון-תקציב-55k-~-פוסט-ארוך-ומפורט/#comments
אני את ההחלטה שלי עדיין לא קיבלתי אבל המיטו פייבוריטית שלי

כן ראיתי אותו (והאמת שככה ראיתי שהפוקוס המדוברת הייתה למכירה אבל לצערי לא ראיתי את זה בזמן)

המיטו ממש נחמדה אבל אני חושב שהיא קטנה לי מדי בשביל הציוד ויש לה כמה בעיות ידועות כמו מוליטאייר שיכול להיכשל ובעיה בהגה (הבנתי שזה יחסית נפוץ) חוץ מהמיטו יש לך עוד מועמדות שלא מופיעות בשרשור?

 

 

Just now, Gavrik כתב:

מנוע 3 הצילינדרים מותקן בפוקוס החדשה (2020+) ה4 צילינדרים שאתה מדבר עליאיכותית.

 

Jutו עם הבעיות של הסדקים בבוכנה קרו דווקא במנוע של הפוקוס אחרי מתיחת הפנים (2014-2019)

אז לא ממש טעיתי, פשוט לא מצאתי את הדיווחים האלה כשחיפשתי עכשיו

בכל מקרה הרכב נשמע קצת פחות מהנאה לנהיגה מאשר ה1.6 

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, NoKa כתב:

 

כן ראיתי אותו (והאמת שככה ראיתי שהפוקוס המדוברת הייתה למכירה אבל לצערי לא ראיתי את זה בזמן)

המיטו ממש נחמדה אבל אני חושב שהיא קטנה לי מדי בשביל הציוד ויש לה כמה בעיות ידועות כמו מוליטאייר שיכול להיכשל ובעיה בהגה (הבנתי שזה יחסית נפוץ) חוץ מהמיטו יש לך עוד מועמדות שלא מופיעות בשרשור?

 

למיטב הבנתי המולטיאייר היא לא תקלה זניחה, אבל גם השכיחות שלה לא בשמיים. יש לך את הדגם של ה155 כ"ס מנוע T-jet שנחשב אמין בטירוף אבל שנתון ישן יותר (עד11).
לגבי הגודל, הC1 פצפונת, ולמיטו יש תא מטען מכובד לקטגוריה (270 ל'), מה גם שעד כמה שאני זוכר אפשר גם לקפל את המושבים האחורים. לא ניראלי שתיהיה בעיית מקום אם זה רק את והציוד (ואולי עוד אדם מקדימה).
חוץ ממה שרשמתי בשרשור יש גם את האדם S אבל היא חד משמעית יותר יקרה ולא יודע לגבי הגודל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, quzzaa כתב:

למיטב הבנתי המולטיאייר היא לא תקלה זניחה, אבל גם השכיחות שלה לא בשמיים. יש לך את הדגם של ה155 כ"ס מנוע T-jet שנחשב אמין בטירוף אבל שנתון ישן יותר (עד11).
לגבי הגודל, הC1 פצפונת, ולמיטו יש תא מטען מכובד לקטגוריה (270 ל'), מה גם שעד כמה שאני זוכר אפשר גם לקפל את המושבים האחורים. לא ניראלי שתיהיה בעיית מקום אם זה רק את והציוד (ואולי עוד אדם מקדימה).
חוץ ממה שרשמתי בשרשור יש גם את האדם S אבל היא חד משמעית יותר יקרה ולא יודע לגבי הגודל.

לפי הבנתי מהפורומים השונים המולטיאייר היא תקלה לא זניחה אבל כיום קצת פחות נפוצה (בהתחלה הייתה מתרחשת יותר בגלל המלצה של היצרן לטפל כל 30K והיום ממליצים לטפל כל פחות מ10K)

כיום גם המולטיאייר זול יותר מבעבר מה שלהבנתי שכיח יותר הוא חישן הגה במיטו.

הT-JET גם אופציה ששקלתי אבל קשה למצוא אחת שמורה שלא עברה טרור בעשר שנים האחרונות (וגם ברובן רואים כבר את נזקי הגיל) באלפא בכללי (גם במיטו וגם בג'ולייטה) עלויות הביטוח גבוהות יחסית.

אני לא שולל כרגע 3 דלתות כי לדעתי זאת קונפיגורציה יפה יותר אבל 5 דלתות ממש מקל על העמסה לרכב של ציוד ובזכות הדלתות האחוריות אני מצליח להעמיס את כל הציוד שלי כיום על C1.

בכל אופן המיטו עדיין אופציה אצלי למרות שהג'ולייטה נראה לי טיפה עדיפה עליה

האדם S מאוד חמודה ומעניינת אבל יש לה כמה דברים שקצת מורידים לי לכן נראה לי שלא אקח אותה כאופציה

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1361 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...