Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הלחץ המומלץ הוא 30PSI אז ב 20- מעלות לחץ האוויר בצמיג צריך להיות 30PSI וגם ב-20 צריך להיות 30PSI. הפרש הטמפרטורה הממוצע בין יום לילה הוא לרוב 10 מעלות וזה לא יותר מ-2PSI הפרש ועל זה לא הולכים לרכב ברכב לשימוש יום יומי. ממזג האוויר השתנה משמעותית? בודקים שוב לחץ אוויר ומתקנים בהתאם. 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 10.7.2020 בשעה 21:16, Blap כתב:

קודם כל, תתחדש.

 

מעניין אותי, העניין עם אנדרואיד אוטו שכיח בכל הרכבים או שקורה נקודתית אצלך?

אצלי קיימת בעיה באנדרואיד אוטו: הוויז לא מצליח לנווט (נראה שהוא לא מתחבר ללויין). רק עם הניווט של גוגל מצליח. אשמח להצעות לפתרון הבעיה

פורסם (נערך)

@print

בהתחלה זה מה שהיה לי, כדי שזה יעבוד תן לWAZE את כל ההרשאות כולל הפעלה אוטומטית, ובצריכת הסוללה תבחר בלא להגביל no restrictions, זה פתר לי את זה.

 

*לתת את ההרשאות האלה ממכשיר הטלפון כמובן.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

תיבדוק שהוויפי של האוטו לא מחובר לטלפון שלך כנקודה חמה שכן אז הוויז לא עובר לרשת הסללור שדרכה הוא מנווט. בקיצור סגור את הוויפי של האוטו או מצלמת דרך במידה ומותקנת .יש גם איזו שהיא הגדרה בטלפון שנותנת העדפה לרשת הסללורית חוויתי בעיה כזאת באוטו הקודם שהטלפון התחבר למצלמת דרך בוויפי והוויז לא עבד רק גוגל מפס.

פורסם

תתחדש ותהנה.

אחלה בחירה, הפוקוס החדשה, במיוחד בכחול הזה היא אחת ההאצ'בקים היפות ביותר בקבוצה כיום.

עיצוב מושך ומוצלח.

 

גם יחידת ההנעה עושה רושם טוב מאוד.

 

מה שלטעמי פוגם בחבילה זה תא נוסעים שבלוני ואפרורי מידי ביחס למה שאנחנו צריכים לקבל ממובילי הקבוצה.

והמחסור במזגן לאחור.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה, הצבע שיש לי זה כחול כרום, וגם נראה מהמם לדעתי, הרבה יותר טוב ממה שחשבתי.

 

אני חושב שתא הנוסעים לא פוטוגיני, במציאות הוא לא נראה כזה רע במיוחד עם האבזור הנוסף של הST כמו ההגה, כסאות וגג שחור, אך ללא ספק יש הרבה יותר מושקעים, אם אשווה אותו לרכבים שיצא לי לנהוג לאחרונה כמו מאזדה 3 או פיג'ו 3008 החדשות, אין מה להשוות.

 

פתחי מיזוג מאחור היה באמת nice to have, אך המזגן של האוטו הזה פשוט מעל כל הציפיות, חזק מאוד עד כדי כך שלא יצא לי להשתמש בו בעוצמה מלאה עד כה בגלל שנהיה לי קר מדי.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 11.7.2020 בשעה 21:46, wildlands2019 כתב:

@print

בהתחלה זה מה שהיה לי, כדי שזה יעבוד תן לWAZE את כל ההרשאות כולל הפעלה אוטומטית, ובצריכת הסוללה תבחר בלא להגביל no restrictions, זה פתר לי את זה.

 

*לתת את ההרשאות האלה ממכשיר הטלפון כמובן.

ניסיתי את כל מה שהוצע כאן. לא עוזר. באפל קאר פליי עובד נהדר אך באנדרואיד לא עובד (לא מתחבר ללויין)

פורסם

לא דיברתי. אני מניח שהבעיה לא במולטימדיה (שהרי במכשירי אפל הכל תקין) אלא בהגדרות המכשיר שלי (שיאומי). לפעמים מתחיל לעבוד אך נתקע 

פורסם

ל-Xiaomi יש 'הרגל' להרוג אפליקציות שרצות ברקע מכל מיני שיקולי חסכון בסוללה...

לא בטוח שזה המקרה, אך שווה לבדוק את הגדרות ה-waze וה-AA ולהחריג את היישומים מכל ניהול 'חכם' של המכשיר ה-'חכם' שלך.

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
לפני 12 דקות, print כתב:

לא דיברתי. אני מניח שהבעיה לא במולטימדיה (שהרי במכשירי אפל הכל תקין) אלא בהגדרות המכשיר שלי (שיאומי). לפעמים מתחיל לעבוד אך נתקע 

גם אצלי יש שיאומי,

ואחרי שנתתי את כל ההרשאות גם ביטלתי הגבלת צריכת חשמל, זה התחיל לעבוד חלק.

 

שים לב שזה לא רק הרשאות, זה:

App permissions

Other permissions

Notifications

Battery saver

 

בכולם צריך לספק לאפלקיציה עבודה ללא הגבלות בתחום של העבודה באנדרויד אוטו.

פורסם (נערך)

יש לי שיאומי mi a1, החלו לי אותן בעיות שאתה חווה לפני כמה חודשים אחרי עדכון מערכת מסויים. ה-GPS תקין וגוגל מפות עובד מעולה, כאשר רק הווייז לא קולט לוויין. ניסיתי כבר את כל הפתרונות שהוצעו כאן (ועוד רבים בפורומים אחרים) - ללא פתרון. לכן אני לא חושב שמדובר על בעיה במערכת אלא אכן במכשיר שלך.

 

מה שכן, שמתי לב שהרבה פעמים הווייז כן מצליח להתחבר אחרי הצעדים הבאים, אם כי זה לא ריאלי לעשות את זה כל פעם:
1. להפעיל GPS ו-ווייז.

2. לצאת מווייז (את ה-GPS להשאיר דלוק) ולעשות ריסטארט למכשיר.

3. אחרי העליה ה-GPS הרי נשאר דלוק. להכנס לווייז ואז הוא יקלוט לוויין, ברוב הפעמים לפחות.

נ.ב. - לגבי הרכב, אעלה גם כן דיון חוות דעת בעוד מספר ימים על גרסת האקטיב-X. חלק מהדברים ש- @wildlands2019 רשם באופן מצחיק גם אני חוויתי (כמו עניין עם המושב), וחלק לא, אם כי עד כה לא נסעתי הרבה - כ-250 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי YairZov
פורסם

זה מה שמוגדר אצלי ועובד:

 

-App permissions

נתתי הכל למעט מצלמה

 

-Other permissions

נתתי הכל למעט:

modify system settings

ו

home screen shortcuts

 

-Notifications

נתתי הרשאה

 

-Restrict data usage

wifi and mobile data

 

-battery saver

no restrictions

פורסם

הבעיה נפתרה (נכון לכתיבת שורות אלה). להלן הסבר מפורט: 

נכנס לסוללה וביצועים, הגדרות (נמצא בצד העליון של הסמך עם סמל של גלגל שיניים), לסמן: לעולם לא לכבות את השימוש בנתונים סלולאריים כאשר המכשיר...., לוודא גם שתחת 'חסכון בסוללה- נטר תהליכי רקע'  הסמן כבוי, וזהו. אצלי הבעיה נפתרה (כרגע. בואו נהיה אופטימים).

 

תודה על העזרה 

פורסם

כמו כן, תחת הגדרות סוללה וביצועים; חסכון בניצול סוללה ע"י ישומים; נכנסים לוויז, ומסמנים 'אין הגבלות' (ברירת המחדל היא 'חסכון בסוללה'). 


×
×
  • תוכן חדש...