Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מיקרה N-SPORT ראשונה על כבישי ישראל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הספארק היא מיני כשרה, היא לא מרווחת או בעלת תא מטען גדול או ארוכה כמו במיקרה.

הספייס סטאר נשארה לבד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מקרה קיצוני, בפועל המיקרה מרגישה בטוחה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר היה דיון ארוך על המבחן הזה בפורום.

הרכב במבחן לא בולם בשום מצב, במציאות לדעתי נהג ממוצע יבלום ולא יעבור את המכשולים במצב קרלוס סיינס.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע, היה לי בעוונותי אפילו חלק בדיון/ים. לענין המבחן מה שכתבת הוא נכון ולכן לא מבין למה באים בטענות ליציבות של האטראז' או כל אוטו אחר לענין זה. הרי רוב הסיכויים שהנהג יבלום לפני שהאוטו יתחיל לג'עג'ע. ואם בגלל פתאומיות המכשול ומהירות הרכב המוגזמת ליכולות התמרון שלו, שילוב הבלימה והתמרון לא יביא לתוצאות המקוות, אז סתם טאף לאק כנראה. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, levy כתב:

מנוע ה 1000 עם טורבו זה מנוע של ניסאן יפני מנוע 900 זה מנוע של רנו.

 

לא חושב שאפשר לשייך את הHR10DET  דווקא לניסאן או לרנו, זה פיתוח משותף וגם רנו משתמשים בו , בקליאו החדשה למשל. 

וגם ה0.9 הקודם היה מאותה משפחה של מנועים. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, רועי5 כתב:

יודע, היה לי בעוונותי אפילו חלק בדיון/ים. לענין המבחן מה שכתבת הוא נכון ולכן לא מבין למה באים בטענות ליציבות של האטראז' או כל אוטו אחר לענין זה. הרי רוב הסיכויים שהנהג יבלום לפני שהאוטו יתחיל לג'עג'ע. ואם בגלל פתאומיות המכשול ומהירות הרכב המוגזמת ליכולות התמרון שלו, שילוב הבלימה והתמרון לא יביא לתוצאות המקוות, אז סתם טאף לאק כנראה. 

הספייס סטאר בעלת התנהגות הרבה פחות טובה מאשר המיקרה, אך גם היא בפעם היחידה שהייתי צריך להימנע ממכשול עשתה את העבודה תוך כדי בלימה.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על התגובות ונראה לי קצת מוזר שהנושא הזה עדיין לא עלה...

אני היחיד שחושב שהרכב מכוער בטירוף?

אולי אני מפספס משהו אבל לא מובן לי איזה ״שופוני״ הוא מציע.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

כבר היה דיון ארוך על המבחן הזה בפורום.

הרכב במבחן לא בולם בשום מצב, במציאות לדעתי נהג ממוצע יבלום ולא יעבור את המכשולים במצב קרלוס סיינס.

 

בטיחות נמדדת  בהתמודדות הרכב במצב שהנהג כבר עשה טעות. יתרה מכך בסרטון נראה כי הרכב נכנס להיגוי יתר, כלומר שלחיצה על הבלם רק היתה צפויה להחמיר את המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת שספייס סטאר צריך להוציא מחוץ לחוק?.

 

אישית לאחר שנסעתי במיקרה לא הרגשתי שום בעיה בטיחותית, וגם לא הייתי נמנע ממנה על סמך המבחן הזה. 

באופן אישי בטיחות אני בודק לפי מבחן ריסוק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, yulianx כתב:

זאת אומרת שספייס סטאר צריך להוציא מחוץ לחוק?.

 

אישית לאחר שנסעתי במיקרה לא הרגשתי שום בעיה בטיחותית, וגם לא הייתי נמנע ממנה על סמך המבחן הזה. 

באופן אישי בטיחות אני בודק לפי מבחן ריסוק.

אני לא זה שקובע איזה מכונית צריכה להיות חוקית אלא אחד שמשתדל לעשות החלטות מושכלות.

מה שכן ניתן לומר זה שהמיראז' (השם האמריקאי של ספייסטאר)  לפני מתיחת הפנים היא המכונית עם כמות הנפגעים הפטאלים הכי גדולה בארהב פר מילון ק"מ של נסועה.

 

דקה 3:

 

 

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבחן שנקרא small over leap שהוא חדש יחסית, שהרבה רכבים נכשלו בו בהתחלה.

בeuroncap הרכב עבר את המבחן בצורה טובה.

גם בiihs הרכב עסר בתוצאות טובות למעט המבחן החדש.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אטען את הטענה המרכזית של הסרטון שצירפתי. מבחני הריסוק אמנם הובילו לשיפור ניכר בבטיחות המכוניות אבל זה מאוד בעייתי להסתמך עליהם (בעיקר לצרכן ההדיוט).

מבחן שבו רוב הרכבים מקבלים את הציון המירבי כאשר ברור שקיימים פערי בטיחות בין אותם רכבים מעיד על מצב של רווייה בסקלת המדידה. אם לדוגמה קריטריוני המבחן היו קשיחים ברמה שמרבית הרכבים היו מקבלים 3 כוכבים ורק הממש מצטיינים היו מקבלים 5 כוכבים, אז אולי לכוכבים היה ערך השוואתי אמיתי.

וגם אז, מבחני הריסוק  מתקשים (ובצדק) לתת תמונה  המתחשבת גם במסת הרכב, בדינמיקה שלו בכביש ושאר גורמים יחסיים שגם להם השפעה ישירה על הבטיחות (מישהו אמר מזגן שניתן לשליטה רק דרך מסך מגע? אהמ).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yulianx כתב:

הספייס סטאר בעלת התנהגות הרבה פחות טובה מאשר המיקרה, אך גם היא בפעם היחידה שהייתי צריך להימנע ממכשול עשתה את העבודה תוך כדי בלימה.

 

 טוב, העיקר שאתה מרוצה.

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

זאת אומרת שספייס סטאר צריך להוציא מחוץ לחוק?.

 

אישית לאחר שנסעתי במיקרה לא הרגשתי שום בעיה בטיחותית, וגם לא הייתי נמנע ממנה על סמך המבחן הזה. 

באופן אישי בטיחות אני בודק לפי מבחן ריסוק.

 אתה מערב שני תחומים שונים לחלוטין, ישנה בטיחות פסיבית, זו שאת טיבה בודקים מבחני הריסוק וישנה בטיחות אקטיבית זו הקובעת את האופן בו מתנהג הרכב במצבים דינמיים משתנים. לזו האחרונה מבחן ה"מוס" שהובא כאן למעלה בגירסתו הספרדית, מהווה בהחלט אינדיקציה טובה. סביר מאוד להניח שבנסיעה רגילה כל מכונית, בתנאי שהיא מחוברת כהלכה לגלגליה מבחינתך תהיה בטוחה, שהרי במרבית המקרים כשלוחצים על הבלם האוטו עוצר וכשמסובבים את ההגה במהירות סבירה ובאופן מדוד, מרבית הסיכויים שהוא לא יתהפך. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...