Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

amit190

רכב חסכוני לכביש פתוח כ35,000 קמ לשנה

Recommended Posts

לפני 7 שעות, המחליף כתב:

סתם בשביל הקטע: רוצים לראות מהו אורך חיים של מרצדס E CLASSדיזל מקורי? הנה מודעת רכב למכירה עדכנית: 

קילומטראז'
929720
סוג מנוע
דיזל
תיבת הילוכים
אוטומט
צבע
לבן

 

השאלה אם ברנו פלואנס שאר הרכיבים יעבדו ב350000 , התנעה בכפתור וכל אלה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבאתי רק לשם המחשה ברור שמרצדס יותר חזקה אבל גם ברנו אפשר לשער שתחזיק יותר מ500 אלף, ולגבי רכיבים -עד שאולי יתקלקל משהו יהיו בודאי בשוק העתידי חלקי חילוף זולים. יום נעים!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבאת דוגמא לאחת , אי אפשר להכליל מזה על כל הדגם. כנ"ל לכל רכב אחר בשוק. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל כל נהג מונית מתחיל יגיד לך שדיזליות מאריכות ימים עם מנוע מקורי למעלה מכפול! מחברו הבנזיני מלבד החיסכון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בטיפול.

אם ילך משהו יקר בקיה ריו דיזל בת 6, לא יתקנו כי היא שווה 10 אלף שקל בשוק.

אם אותו דבר יקרה באי קלאס בת 6, יתקנו כי הרכב שווה כמה עשרות אלפים עדיין.

זה הכל.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתי לברר לגבי פלואנס , זה מה שאיתרתי:

 

קרסו טרייד ,מדברים על 2015 עם 120k ליסינג סביב 40,000 .

מצאתי פרטי יד ראשונה שמוכר 2017 עם כ150k ,ב50000.

וחוץ מזה סוחר מוניות שמציע 2017 עם 150k ב32000 -הוא אומר שזה כולל את עלות ההעברה ממונית לפרטי.

 

 

מה אתם אומרים ? הכוונה שלי היא להחזיק ברכב עד שימות ,בתקווה ב400k , לא מתכנן למכור אותו ליותר מסוחר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לקנות מפרטי בלבד. 150K לרכב בן שלוש זה גם הרבה. הייתי קונה רק אם הייתה לי דרך לוודא שהרכב נסע רוב חייו בכביש פתוח (נניח רכב שגר בפריפריה הרחוקה).

במונית לא הייתי נוגע.

מומלץ מאוד לחפש רכב שעבר החלפת מחשב גיר ומצמדים. אלא אם כן אתה מוצא רכב צעיר מאוד שנסע מעט באופן כללי ולא נסע בעיר/בפקקים כמעט בכלל.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, קורן בן אשר כתב:

במונית לא הייתי נוגע.

גם אם מדובר ב40% פחות ?

זה 20,000 שח חסכון, תקלה כזו תעלה יותר מ5000 נניח?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי נוגע. אתה לא יודע איפה הרכב נסע ואיך. בדרך כלל מוניות עובדות קשה. קילומטרז׳ אולי נמוך אבל המון שעות מנוע. אולי תצטרך החלפת מזרקים? אולי מסנן חלקיקים בסוף חייו? מי יודע?

חוץ מזה (כמו שבוקי תמיד כותב בצדק) רכב זה לא רק מנוע וגיר. מתלים שעבדו קשה. המון מכלולים משניים כמו דלתות וחלונות שפתחו וסגרו עשרות פעמים ביום. וכן הלאה.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי נוגע במונית, לא שווה את הכסף...

תחשוב איזה בלאי יש למונית, כמה שעות מנוע עם מזגן פועל מחכה ללקוחות, כמה פעמים דלת נפתחה ונסגרה ביחס לשימוש פרטי, כמה פעמים חלונות נפתחו ונסגרו...

תחשוב כמה שעות נהיגה האוטו עשה בתוך העיר בפקקים, האוטו לא צובר קילמטראז אבל המנוע עובד שעות על גבי שעות, הקילומטראז במונית לא מייצג נסועה ממוצעת בגלל שאין הלימה בין מספר שעות המנוע למספר הקילומטרים, תחשוב כמה פסי האטה הרכב עבר בימיו כמונית בתוך העיר, מה עבר על הגיר הזה עם ראשון שני שלישי וחוזר חלילה...

מקווה שהבנת את העקרון, לא תמיד המחיר שווה את הכאב ראש הפוטנציאלי...

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודקים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם רנו לטיטוד?

על פניו היא קצת כמו מגאן/פלואנס מגודלת, רק שנראה לי שיש לה תיבה אוטומטית רגילה ולא רובוטית, מה שמקטין את החשש ברכב מתבגר.

בדרך כלל בשיוט בין עירוני הגודל מהווה יתרון נחמד והמחירים שלהם לא בשמים.


Today is a great day!

Just like every day...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בחברת ליסינג.

הציעו לי שם פלואנס 2016 ב50 וגם מגאן סטיישן 2015 ב30 , עם 140k.

ממה שהם אומרים ,מדובר ב2 רכבים שהם זהים במנוע ובגיר ,רק שהמגאן מורכבת בספרד ולא קוריאה לכן ברמה טובה יותר.

 

מה אתם אומרים על מה שהוא אמר?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה חצי נכון. הפלואנס הגיעה לארץ מהמפעל בטורקיה, השאר נכון.

לגבי לטיטיוד: רכב מעניין שנמכר במספרים קטנים מאוד. נדמה לי שהורכב רק בקוריאה (שם נקרא SM5). שילוב מוזר של גיר רציף עם מנוע דיזל, בשורה התחתונה הרכב לא מבצע מבחינת צריכת דלק כמצופה ממנו. עד כמה שראיתי איכות ההרכבה טובה מאוד. יחסית נדיר, על כל המשמעויות בנוגע לתחזוקה.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאר לא מדויק.

מנוע וגיר אותו דבר, מערכת חשמל במגאן נחשבת אמינה יותר לדבריו של חבר שעובד במוסך המרכזי של רנו.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...