Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קראתי מספר שיחות שהיו כאן בפורום לגבי צביעת פלסטיקים באוטו.

אני רוצה לצבוע כמה פלסטיקים פנימיים באוטו לצבע של האוטו שלי - כסוף.

ולשאלות:

1 - למה צריך לשייף את חלקי הפלסטיק?

2 - מתי משייפים אותם - לפני צבע היסוד? אחרי צבע היסוד? גם וגם?

3 - צריך לשייף גם חלקי פלסטיק שבעיקרון הם חלקים?

 

 

תודה מראש, גל.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

שלום,

 

 

אתה משייף אותם בשביל שהצבע (או הפרמייר) ייתפס יותר טוב. אני גיליתי שאת הפריימר רצוי לשייף ממש בעדינות, כי אתה לא רוצה להוריד אותו מהפלסטיק. הצבע ייתפס רק על החומר יסוד.

 

אני צבעתי לא מזמן...וראיתי ב-אייס צבע לפלסטיק שכולל בתוכו כבר את הפריימר וזה אמור לחסוך שלב. מבחינת מחיר זה רק קצת יותר זול משני חומרים בניפרד.

 

שים לב שאם אתה שם על הצבע לקה אחר כך זה יישנה דרמטית את הצבע. אצלי זה הוריד את הברק של הכסף ועשה אותו יותר בהיר. למרות שאם שמים ממש הרבה לקה (הצפה קטנה) זה הופך לכהה יותר, אבל נראה פחות טוב.

הלקה ניראת לי חובה לשמור על הפלסטיק, אולי שלי פשוט לא הייתה מוצלחת (יכת וורניש).

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

 

1. יש צורך לשייף את חלקי הפלסטיק כדי להחליק אותם וכדי שהיסוד יתפס טוב.

2. משייפים לפני היסוד אבל אם היסוד לא יצא אחיד אפשר לשייף גם אחרי כדי ליישר אותו אבל עם נייר פחות מחוספס.

3. עדיף לשייף כל חלק אבל אל תשנה את הצורה המקורית שלו.

 

ראיתי את צבע היסוד שיש באייס למרות שרשום עליו שהוא גם יסוד אני מעדיף לא להסתכן ולקנות יסוד, אם הצבע יתחיל להתקלף עוד כמה חודשים זה יהיה סיפור לשייף את הכל מחדש.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
שלום לכולם,

קראתי מספר שיחות שהיו כאן בפורום לגבי צביעת פלסטיקים באוטו.

אני רוצה לצבוע כמה פלסטיקים פנימיים באוטו לצבע של האוטו שלי - כסוף.

ולשאלות:

1 - למה צריך לשייף את חלקי הפלסטיק?

2 - מתי משייפים אותם - לפני צבע היסוד? אחרי צבע היסוד? גם וגם?

3 - צריך לשייף גם חלקי פלסטיק שבעיקרון הם חלקים?

 

 

תודה מראש, גל.

למנוע חיספוס, שהמשטח יהיה נקי.

תשייף טיפה את חלקי הפלסטיק החלקים. לא צריך יותר מידיי.

אני כשצבעתי אצלי, לא שייפתי, רק ניקיתי בחומרים מסויימים.

מחזיק בסובארו XT כבר למעלה מ3 שנים (זה שהיא לא נוסעת, זה לא נחשב! )

פורסם

ניסיתי לצבוע סתם חתיכת פלסטיק ומכיוון שקניתי צבע בפחית וצבעתי במברשת, נשארו פסים מהגרירה של המברשת, וזה לא נראה משהו.

אני חושב שאני אלך על ספריי.

יש הבדל באיכות בין ספריי לצבע בפחית? מישהו ניסה?

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

בוודאי, המרקם שנוצר ע"י מברשת הוא מרקם "תפוז", פלסטיקים לא צובעים עם מברשת, רק עם ספריי.

תבצע את מה שנאמר לך פה, ותחזור להראות לנו איך יצא.

אם היית מבצע חיפוש, היית רואה את הפרוייקט של ליאור (FIREBALL) שצבע את תופסני החגורות שלו, הפרוייקט מפורט מאוד (משיגנע) ובהחלט יכול לעזור לך.

 

הפרוייקט המשוגע של ליאור :wink:

 

בהצלחה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...