Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

שמתי לב לתופעה מוזרה, אחרי שאוטו מתחמם לגמרי (חום רגיל) פתחתי את המכסה של רדיאטור

כשאני נותן גז המים זורמים ואחרי שאני מפסיק (מנוע חוזר לסל"ד רגיל), הפיה של הרדיאטור מתמלא בקצף!! למה זה?

פרטים נוספים,

-מדובר במיצובישי גאלאנט 91

-האוטו לא מתחם מעבר לנורמל

- שני צינורות שנכנסות לתוך האוטו, אחד חם מאוד, אבל השני לא כל כך חם!

- החימום בתוך האוטו לא מוציא אוויר כל כך חם!

 

רדיאטור חימום (בתוך האוטו) סתום?!

תודה

דניאל

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל פעם אחרונה שלי קרה כזה דבר זה היה בגלל סדק בראש מנוע,דבר שגרם לשמן להכנס למערכת ובגלל זה היה הקצף..למרות שלי זה קרה ברובר,תשקול גם בדיקה כזאת...

 

 

מקווה שלא..

פורסם

CivicNos , אני מסכים איתך באמת נוצרת כזאת בלילה כמו טחינה העניין הוא שגם אצלי חשבו שזאת הבעיה שהקצף נובע מהמים הירוקים של נוזל קירור...

 

שני המקרים דומים, רק המלצתי לו במידה וזאת לא הבעיה...סך-הכל הרכב שלו שנת 91, דברים כאלו יכולים לקרות..

×
×
  • תוכן חדש...