Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומחי האלקטרוניקה: כיצד אני בודק חלק זה?


ירחמיאל
שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר בפילטר של קונדנסאטור, והחלק האדום הוא הלחצן שמפעיל את הכלי.
ניסיתי להוריד את המיכסה השחור ולא הצלחתי.
יש לי רב מודד, אשמח לשמוע אילו ערכים עלי לקבל והיכן, בכדי לוודא שהפריט תקין.

תודות.

d.jpg

e.jpg

f.jpg

g.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו קבל התנעה (בעיקר לפי יחידות המידה שרשומות עליו (Farad)).

לא מומחה לעניין, אבל אם אני זוכר נכון, צריך מד מיוחד למדידת קיבול.

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על קבל הבנוי למעשה מ-3 קבלים. 2 קבלים מחוברים בטור+קבל נוסף המחובר אליהם במקביל.

בכדי לבדוק את הקבל עלייך להצטייד רב מודד שיכול למדוד קיבוליות ברזולוציה של 1 ננו-פאראד לפחות.

 

ערך הקבל כפי שמודפס עליו הוא:

0.15 מיקרו-פאראד=150 ננו-פאראד.

+ 2 קבלים של 2700 פיקו-פאראד=2.7 ננו-פאראד.

 

* ביו 2 החוטים השחורים הערך שצריך להיות הוא: 0.15 מיקרו-פארד.

בין כול חוט שחור לחוט הלבן (האמצעי) צריך להיות 2700 פיקו-פאראד=0.0027 מיקרו-פאראד.

 

לדעתי קבל שווה ערך תוכל לרכוש אצל דובין בחולון (יש לו גם מכשיר מדידה מתאים).

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...